HIMR (Imperial d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HIMR (Imperial d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

rabska plovidba ima 4 trajekta.ako se čeka 3 sata onda dolaze horde turista. barbat ima kapacitet 63 vozila i 400 putnika.u sezoni je 20 vožnji po plovidbenom redu.ako je gužva trajekti voze non- stop. vožnja traje 18 minuta.max. s ukrcajem i iskrcajem vozila i putnika to je oko 45 povratnih linija. u dane vikenda, tj smjene turista upru dodatno. planira se kupnja još jednog trajekta sa kapacitetom 90 vozila.
ima i jadrolinija svoje linije.nije to baš tako loša povezanost.


Kolega imate direktan trajekt iz Valbiske za Lopar. Aerodrom je na Krku..auto put skoro do Valbiske. Najnoviji trajekt Jadrolinije odrzava vezu..malo kad zbog vremena ne vozi..guzve nikad nema. Cijena ?..Tu je sto je .
Malo vise reklame i putokaza nebi skodilo..ali Jadrolinija nije rabska i nije bas u interesu lokane zajednice da je reklamira. Jos godinu dana pa krece slobodno trziste…Antisica vise nema da vam cuva ledja..ali to je neka druga tema.
Rusu nije bio problem sto do losinja treba i trajekt preko cresa i dva sata voznje.Lokalna samouprava je napravila sve da dodje i sad ubire korist od toga..Ako dodje novi vlasnik na Rab bit ce i druga prica sa trajektima…ne brinite . puno analize dovodi do paralize.

Pozdrav

Je, ici ce preko Ancone za Rab.

Znas, Jadranka je bila mnogo bolje hotelska kuca od Imperijala kad je prodana. Osuvremenjena, sa znacajnim kapitalnim ulaganjima. I nemoj smetnuti s uma da je prodana za manje od 233 milijuna kuna, sto je vise od upola jeftinije nego se sad trazi za Imperijal.


bi oni rado zatrejdali ali fali municije. ..

to su ti nedostaci zse nema short selling.
i bolje da nema jer bi i gaće pogubila večina.
vidite da se javljaju i ovih dana na >600 da ne vrijedi himr 400 🙂
takvi exeprti su sigurno u životu ugrabili puno “boljih prilika”
večina je bila sigurna da neće jer ne vrijedi preko 300,pa 400,još do prije par dana 500 sada 600
a šta će tek biti ako jednog dana na >1500.
a ima”bezveznjaka” koji baš to predviđaju
držati se što dalje od takvih i slušati što više pesimiste koji znaju da postoje “bolje prilike” a razumijemo i zašto ih neće objaviti .
himr je do sada se potvrdio kao definitivno strong preporuka svim pesimistima
“držite se dalje opasno po život”
doći će i dan za lošu vijest kad-tad
bio bi to veliki peh i nesreća da se to ne dogodi 🙂
a što će se događati prije toga
živi bili…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...



Kolega imate direktan trajekt iz Valbiske za Lopar. Aerodrom je na Krku..auto put skoro do Valbiske. Najnoviji trajekt Jadrolinije odrzava vezu..malo kad zbog vremena ne vozi..guzve nikad nema. Cijena ?..Tu je sto je .
Malo vise reklame i putokaza nebi skodilo..ali Jadrolinija nije rabska i nije bas u interesu lokane zajednice da je reklamira. Jos godinu dana pa krece slobodno trziste…Antisica vise nema da vam cuva ledja..ali to je neka druga tema.
Rusu nije bio problem sto do losinja treba i trajekt preko cresa i dva sata voznje.Lokalna samouprava je napravila sve da dodje i sad ubire korist od toga..Ako dodje novi vlasnik na Rab bit ce i druga prica sa trajektima…ne brinite . puno analize dovodi do paralize.

Pozdrav

Je, ici ce preko Ancone za Rab.

Znas, Jadranka je bila mnogo bolje hotelska kuca od Imperijala kad je prodana. Osuvremenjena, sa znacajnim kapitalnim ulaganjima. I nemoj smetnuti s uma da je prodana za manje od 233 milijuna kuna, sto je vise od upola jeftinije nego se sad trazi za Imperijal.
[/quote]
joj joj joj …svi znaju da je jadranka prodana jeftino a ti sada drvis o toj cijeni kao nekoj referenci za ostale.


Kolega imate direktan trajekt iz Valbiske za Lopar. Aerodrom je na Krku..auto put skoro do Valbiske. Najnoviji trajekt Jadrolinije odrzava vezu..malo kad zbog vremena ne vozi..guzve nikad nema. Cijena ?..Tu je sto je .
Malo vise reklame i putokaza nebi skodilo..ali Jadrolinija nije rabska i nije bas u interesu lokane zajednice da je reklamira. Jos godinu dana pa krece slobodno trziste…Antisica vise nema da vam cuva ledja..ali to je neka druga tema.
Rusu nije bio problem sto do losinja treba i trajekt preko cresa i dva sata voznje.Lokalna samouprava je napravila sve da dodje i sad ubire korist od toga..Ako dodje novi vlasnik na Rab bit ce i druga prica sa trajektima…ne brinite . puno analize dovodi do paralize.

Pozdrav

Jedan trajekt 4 puta dnevno u sezoni ide iz Valbiske. Istina jest da je trajekt star samo 2 godine i da je veći od trajekata Rapske plovidbe no činjenica je on odradi 4 vožnje dok rapska plovidba odradi 60tak+ dnevno. Rijetko tko dolazi preko Krka, ako netko dođe taj ili živi u Istri ili ne zna put. Iz smjera Dalmacije, Središnje Hrvatske, Slavonije i Zagorja 99% ljudi uvijek dolazi na Stinicu.
Ovo za slobodno tržište se slažem – tome se radujem da napokon malo se prodrmaju stvari. Samo Loparani vole Antešića:)
To što se može dogoditi ako dođe Rus ili Valamar ili Toda – može se dogoditi svašta, možda čak i hyperloop Rab – no ja pričam trenutno kako je; ovo je činjenično stanje a sve drugo je matematika vjerojatnosti.


rabska plovidba ima 4 trajekta.ako se čeka 3 sata onda dolaze horde turista. barbat ima kapacitet 63 vozila i 400 putnika.u sezoni je 20 vožnji po plovidbenom redu.ako je gužva trajekti voze non- stop. vožnja traje 18 minuta.max. s ukrcajem i iskrcajem vozila i putnika to je oko 45 povratnih linija. u dane vikenda, tj smjene turista upru dodatno. planira se kupnja još jednog trajekta sa kapacitetom 90 vozila.
ima i jadrolinija svoje linije.nije to baš tako loša povezanost.

“raPska”
Sve što ste rekli stoji, uopće nisam ni jednom rekao da nema hordi turista za vrijeme sezone. No onaj koji ide na Rab preko Stinice zna da dolazi na kraj kolone kod skretanja za Jablanac u lipnju,srpnju,kolovozu i odatle čeka 2-3 sata:)




Kolega imate direktan trajekt iz Valbiske za Lopar. Aerodrom je na Krku..auto put skoro do Valbiske. Najnoviji trajekt Jadrolinije odrzava vezu..malo kad zbog vremena ne vozi..guzve nikad nema. Cijena ?..Tu je sto je .
Malo vise reklame i putokaza nebi skodilo..ali Jadrolinija nije rabska i nije bas u interesu lokane zajednice da je reklamira. Jos godinu dana pa krece slobodno trziste…Antisica vise nema da vam cuva ledja..ali to je neka druga tema.
Rusu nije bio problem sto do losinja treba i trajekt preko cresa i dva sata voznje.Lokalna samouprava je napravila sve da dodje i sad ubire korist od toga..Ako dodje novi vlasnik na Rab bit ce i druga prica sa trajektima…ne brinite . puno analize dovodi do paralize.

Pozdrav

Je, ici ce preko Ancone za Rab.

Znas, Jadranka je bila mnogo bolje hotelska kuca od Imperijala kad je prodana. Osuvremenjena, sa znacajnim kapitalnim ulaganjima. I nemoj smetnuti s uma da je prodana za manje od 233 milijuna kuna, sto je vise od upola jeftinije nego se sad trazi za Imperijal.
[/quote]
joj joj joj …svi znaju da je jadranka prodana jeftino a ti sada drvis o toj cijeni kao nekoj referenci za ostale.
[/quote]

A Imperial ce netko kupiti skupo? Btw. godinu prije prodaje, sto nije bilo tako davno, prije manje od dvije godine, Jadranka je imala prihode od prdaje od 165 milijuna kuna, uz 4 milijuna kuna neto dobiti i veliku amortizaciju jer su financijski rashodi zbog investicija bili znatno visi.

I inace, ljudi sa Losinja su idioti, pa oni eto poklone i odreknu se svega sto su, ne zaboravi, tamo je bio ESOP, kupovali i stvarali svojim kapitalom.

Meni je fascinantno kako se nista ili gotovo nista ne prodaje od nekretnina i zemljista na Jadranu, osim valjda top lokacija, al se zato svi tuku za otocne turisticke kuce kojima je vrijednost porasla valjda 5 puta u posljednjem desetljecu. Valjda zbog tolikog rasta vrijednosti, svaki put natjecaj propadne.

fahrudine. jadranka je privatizirana na drugi način.braća su je uzela uz pomoć domaćih izdajica. imao sam dionice jadranke i prodao sam kod preuzimanja. ne može se uspoređivati.

Tko se to sprema dati obvezujuću ponudu za HIMR ?

jadranka je prodana,isporučena servirana po kriminalno niskoj cijeni baš kao i ina recimo pa ćemo imati sudski epilog.
zar bi bilo senzacija da ga dobije i jadranka?
jel imaju ovi koji drže sve na otocima kao što je rab bezvrijedno nešto za prodati,neku nekretninu?
ako će ikad biti u situaciju da žele,moraju kupiti tada će vidjeti koliko to vrijedi,košta.
svoj sam primjer naveo više puta pa ga neću ponavljati.
kako ja nisam usprkos 5 godišnjem intenzivnom traženju naišao na nikog tko misli ili prodaje svoje na jadranu kao bezvrijedno.valjda sam “bezveznjak” koji nije sposoban vidjeti “bolje prilike ” kao neki
čestitam sposobnima.
neka se sposobni jave na privat da dogovorimo,biće jako velikih provizija za sve “bezvrijedno” na jadranu što kupim.

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Mozda najbolji reper skupoce jest prodaja Istraturista koji je 93% prodala Zaba za 120,1 mil. eura ili kad bi po toj cijeni gledali prodaju 100% kapitala to bi iznosilo oko 129,2 mil. eura ili cca 970 milijuna kuna. Inace u 2013. i 2014. (posljednji javno raspolozivi podaci) Grupa Istraturist je ostvarila 425 odnosno 450 milijuna kuna prihoda od prodaje, 141 odnosno 136 milijuna kuna Ebitda-e tj. 72,4 odnosno 48,4 milijuna kuna neto dobiti.

Da ne spominjem investicije Istraturista koje su kontinuirane valjda kroz posljednjih petnaestak godina i jedne od najznacajnijih i najizdasnijih medju domacim turistickim tvrtkama.

Zaba isto nije znala prodati Istraturist pa ga je iz altruizma i nebrige prodala “jeftino”.

Doduse, Zaba ce zaraditi i na financiranju cijele transakcije, no to s aspekta vrednovanja nema utjecaja na postignutu cijenu. Eto, toliko…. o stotinama milijuna koji ce vrednovati prirodne ljepote Raba i njegove pasnjake koji ce mozda jednog lijepog suncanog dana biti sve gradjevinska zemljista, hoteli, apartmani i kampovi.


Tko se to sprema dati obvezujuću ponudu za HIMR ?

Fahro!

New Report

Close