ok,mora se piznati da mi dioničari nemožemo biti objektivni jer bi to već prelazilo u mazohizam.
slažem se da nije rab toliko mali da se ptice nebi mogle preseliti par kilometara i naći svoj prostor za život.
vjerojatno im tamo nebi bilo idealno kao sada ali…
kako se osječaju stanovnici raba koji se odluče odseliti trbuhom za kruhom a nudi im se mogućnost da žive iznad prosječnim standardom za hr prilike i to na otoku bez stresa,bez zagađenja,bez…?
dali treba dati prednost vjetrušama ili ljudima?
po meni nije pitanje dali jedni ili drugi nego “samo” kome bolji uvjeti za život.
neka oni koji se smatraju objektivnijima odgovore.
nisam za nametanje rješenja izvana,neka im se prezentira sva za i protiv,neka stanovnici raba sami na lokalnom referendumu odluče što žele,koji su im prioriteti.
ako usprkos svemu za oni daju prednost vjetrušama neka im bude po njihovoj želji.
biće kasno za plakati u budućnosti za propuštenom prilikom jer samo se jednom ulazi u eu i nudi prilika za gotovo beslpatan aerodrom.
usudio bi se reći ili sada ili zaboravi za generacijama unaprijed a najvjerojatnije nikad više.
ja mogu svoje dionice prodati i kapital preseliti u nešto drugo i to doslovno u par minuta a oni će ostati na otoku živjeti u skladu sa odlukama koje donesu i to ne samo oni nego i njihovi nasljednici generacijama.
odluka njihova,odgovornost njihova,posljedice prije svega njihove.
pamet u glavu jer poslije …… nema kajanja.
Ako je suditi po svemu sto oreskovic radi i s kime se sastaje, HIMR ide 100% u prodaju ove godine. Ova ekipa iz Schladminga se ujutro dize i navece lijeze s premisom-PRIVATIZACIJA!
Samo ostaje pitanje pocetne cijene.
A poznavajuci sposobnost HDZ-a, tu se moze svasta dogoditi (od nove procijene koja bi isla u slucaju pada trzista globalno, i tako pomogla novom vlasniku da manje plati u pocetku). Naravno da ce se sve prikazati da ce on uloziti kasnije vise i tako zapravo platiti i vise od prijasnje pocetne cijene, ali znamo kako idu ta obecanja.
Ali mozda sada HDZ pokaze neko normalnije lice, u situaciji kada smo grcka II za jednu godinu ako se stvari radikalno ne pocnu mijenjati a korupcija i kradje smanje na minimuum.
http://www.hrt.hr/317487/vijesti/stream-izjava-tihomira-oreskovica-po-povratku-iz-kitzbuhela
” Imamo priliku iskoristiti mrtvi kapital, koji nema nikakav utjecaj na građane.”
kaže orešković da je najbezbolnije za građane prvo prodaja državne imovine.
slažem se a vjerujem da će se i velika večina građana složiti.
malo tko će prije glasati za porez na nekretnine,manje plaće…
natječaji za himr i hmst u tijeku.
treba li biti jako pametan da se izvede zaključak o najizglednijem scenariju?
po meni ne ali možda i griješim …
http://www.hrt.hr/317487/vijesti/stream-izjava-tihomira-oreskovica-po-povratku-iz-kitzbuhela
" Imamo priliku iskoristiti mrtvi kapital, koji nema nikakav utjecaj na građane."
kaže orešković da je najbezbolnije za građane prvo prodaja državne imovine.
slažem se a vjerujem da će se i velika večina građana složiti.
malo tko će prije glasati za porez na nekretnine,manje plaće…
natječaji za himr i hmst u tijeku.
treba li biti jako pametan da se izvede zaključak o najizglednijem scenariju?
po meni ne ali možda i griješim …
Migra, scenarij je jasan (moj post koji je nastao prije nego je ovo objavljeno je bas u tom smjeru).
ono sto jos uvijek nije jasno su uvjeti!
🙂
Hladno pivo – Firma
A kad stignem do porte i do spuštene rampe
skinem kapu za sve nas koji još pamte
dan kad su ispred firme stale crne limuzine i rekli:
Bog, domovina, nacija
svi na pod ovo je privatizacija!
Napravite mjesta za obitelji dvjesta!
Gledam kulise, ratuju sa statikom
ko što nove elite ratuju s gramatikom
a preko puta ispred Lidla, moj sektor proizvodnje čeka
uz jednu pivu iz Q-packa možda im večeras priznam
kako smo pali bez ispaljenog metka
na staru foru novog početka
taj dan kad su ispred firme stale crne limuzine
i rekli: Bog, domovina, nacija
svi na pod ovo je privatizacija!
Napravite mjesta za obitelji dvjesta!
Pozdrav
kada je sve dio plana i tako odlično isplanirano kako se par godina u remetincu i prije suđenja
a izgledan doživotni boraravak uklapa u taj odličan plan.
teško mi je povjerovati da je boravak u remetincu i doživotnom zatvoru
po osobnoj želji ali…
možda i griješim nebi bilo….
kakobilo ja se nebi sa njima mjenjao i ne planiram expedicije tog tipa niti za sveukupan iznos
pokradenog u zadnjih 25 godina u hr.
ali me veseli što će barem neki biti primjer i dokaz da se taj rizik ne isplati i nije mudar izbor.
a kada bi i neka kamikaza pokušala vrlo su mu male šanse da bi uspio jer jednostavno sazrijelo je vrijeme da možemo reći “jamiti”se više neće a kako će proći oni koji jesu saznat ćemo u budućnosti jer zakon o nezastarjevanju je na snazi.
ne bojim se privatizacije niti najmanje jer pri imovini koja iznosi realno 850 kn nitko me nemože natjerati da otpustim dionice ako neću biti zadovoljan sa ponudom a pogotovo sada kada su mirovinci ušli i neće biti moguće istiskivanje malih.
meni ovo ulaganje nosi bila cijena 480 ili 850 respektabilnih 20% godišnje
sljedeće godine očekujem još više.
onome tko kupi danas nosi 10% godišnje i bez privatizacije pa kome je to malo a pri više nego debelim policama osiguranja u atraktivnim nekretninama neka uloži gdje misli da će citius altius fortius i naravno puno im sreće želim da ugrabe “bolje prilike”.
do sada se oni koji nisu uložili u himr i hmst nisu proslavili tim potezom,vidjećemo.
izgledne i vrlo izdašne privatizacijske bonuse neka si svatko sam za sebe računa i procjenjuje.
sada kada su mirovinci uvidjeli da ovdje nije jackpot privatizacija već fundamenti biće svakim danom sve manje nevjernih toma a već ih danas ima neusporedivo manje nego prije koju godinu.
oni koji su prije “progledali” bolje su ostalima naplatili kao i uvijek do sada.
od ove godine 60% kapacita će biti na 4*
a i manje od 50% je bilo dovoljno za ebitda 40%
lista mediteranskih konkurenata koji su na koljenima je sve veća.
tko je još uopće ostao?
biće ove godine navala na jadran nezapamćena i nezabilježena.
cijene mogu samo gore ili jako gore
padaće rekordi kao kruške
pametnom dosta.
očekujem da će zainteresirani kupci (ozbiljan novac)za servirane večere
koje će uskoro nestati uvidjeti ono što se vidi iz aviona.
…sada kada su mirovinci uvidjeli…
jednako tako vi bi trpali pare (čije?) u stanovite aerodrome, a nemate pojma što bi s njima!
znate li da na pola sata malo boljim gliserom (na 2 lokacije) imate preko 3000 metara asfaltirane površine na koju mogu sletati svi koji za to imaju interesa, a takvih godinama nema, a to nije pitanje infrastrukture već mozga
zašto ako ste unutra ne razmišljate u smjeru vlastite koristi i kako bolje iskoristiti i ono što je postojeće i ono što je bogomdano
to je naš zajednički problem, čitajući postove ovdje bojim se (ili nadam kad sam već ja idiot) da će moja djeca dobiti kartu za emigraciju u jednom smjeru, za mene me nije briga…
jednako tako vi bi trpali pare (čije?) u stanovite aerodrome, a nemate pojma što bi s njima!
znate li da na pola sata malo boljim gliserom (na 2 lokacije) imate preko 3000 metara asfaltirane površine na koju mogu sletati svi koji za to imaju interesa, a takvih godinama nema, a to nije pitanje infrastrukture već mozga
zašto ako ste unutra ne razmišljate u smjeru vlastite koristi i kako bolje iskoristiti i ono što je postojeće i ono što je bogomdano
to je naš zajednički problem, čitajući postove ovdje bojim se (ili nadam kad sam već ja idio t) da će moja djeca dobiti kartu za emigraciju u jednom smjeru, za mene me nije briga…
[/quote]
odgovor vam se nalazi u istom postu kojeg ste dio citirali samo par rečenica iznad.
dodatno je to dobro jer su počišćene količine koje su godinama služile kao alat za stopanje i rušenje
cijene tako da cijena nije odraz fundamenata.uskoro dokaz sa FI Y2015.
to je ono što su mirovinci “uvidjeli” uz potencijal koji će sa dolaskom novog vlasnika dodatno poboljšati fundamente i to iz godine u godinu.
a uvidjeli su i da po 500 kupuju nešto što u imovini vrijedi 850(rev0,6 Bv) i da im nosi prinos od 10% godišnje(prikazano +zamagljeno) bez privatizacije.
ako je državno vlasništvo to moglo godinama i zo po zavidnim,usporedivim stopama sa privatnim sektorom što će tek iz tog potencijala izvući privatno vlasništvo.
proučite sve napisano do sada na temu aerodroma pa možemo raspraviti.
ukratko sve veći broj turista putuje i želi putovati avionom .
destinacija koja ima aerodrom je u velikoj prednosti za popunjavanje van glavne sezone kada se putuje na 2-3 dana.
kada himr kupi ozbiljan novac koji može napuniti pred i posezonu vidjećete da je aerodrom neophodan.
a neće ga u budućnosti imati tko platiti jer radi se o stotinama mil kn gotovo gratis.
“sad ili nikad,uzmi ili ostavi,ako nećeš ti uzeće netko drugi.”
radite tipičnu grešku “večine”iste one koja niti na 160 nije kupovala
analizu radite od postojećeg stanja a zanemarujete potencijal koji je ogromani najvažniji.
a do sada nije u pravoj mjeri realiziran radi više razloga.
kada bi bio pesimističan kao vi prodao bi sve dionice pa i himr.
nije savjet niti nagovor.
A – “mirovinci” nikad nisu uvidjeli ništa niti im je to posao (iako bi trebao biti)
B – pogledajte zračni promet van sezone u Puli, Zadru, Splitu, Dubrovniku, a možete i u punoj sezoni na Krku, Lošinju, Braču pa će vam postati jasno da nije problem infrastruktura
A – "mirovinci" nikad nisu uvidjeli ništa niti im je to posao (iako bi trebao biti)
B – pogledajte zračni promet van sezone u Puli, Zadru, Splitu, Dubrovniku, a možete i u punoj sezoni na Krku, Lošinju, Braču pa će vam postati jasno da nije problem infrastruktura
Apsolutno problem nije i{noformat}astruktura, makar svaki otok ima taj problem na ovaj ili onaj nacin jace ili manje izrazeno.
A jedan aerdrom, tko god g ai zasto gradio, ce samo pridonijeti vecoj cijeni HIMR-a, nadam se da to nije upitno.
Mogao bih sada jos na temu transporta (to mi je drugi fakultet) ali reci cu jos samo ovo. Plan brze pruge RI-ZG uopce nije onakav kakvu je javnost vidi iz informacija politicara (moze se vidjeti sto je u planovima). Ogulin-Zagreb je jedini dio koji treba dvotracni kolosjek. Luka Rijeka ima 4x manji pretovar nego Koper i to se prvo treba podici jer pruga je i sada neisplativa!!!
A reci cu i da je tehnoloski najzahtjevniji dio “silazak pruge u Rijeku” uopce nije rijesen projektno niti idejno, a to je stavrno vazan i vrlo skup dio projekta.
Treba li jos nesto reci o transportu???
A – "mirovinci" nikad nisu uvidjeli ništa niti im je to posao (iako bi trebao biti)
B – pogledajte zračni promet van sezone u Puli, Zadru, Splitu, Dubrovniku, a možete i u punoj sezoni na Krku, Lošinju, Braču pa će vam postati jasno da nije problem infrastruktura
a)mirovinci su dosadašnjom nekupnjom turizma propustili priliku desetljeća a i više od toga.
srećom pa su “uvidjeli” da je to manje od onog što bi propustili nastavkom “tvrdoglavosti”pa su priznali grešku i pokupili ono što se je “poklanjalo na himr u zadnje 3 godine >100.000 kom.
a i najskuplje što je kupljeno je po smiješnih 0,6 rev Bv dok najjeftinije po 0,2 rev Bv.
b)tamo gdje postoji infrastruktura nije problem ali je do sada bio problem neprisutnost”ozbiljnog novca” koji ima moć napuniti hotele i pred i po sezoni.
iako se to iz godine u godinu popravlja to je nedovoljno jer potencijal je bitno veći.
srećom pa je ozbiljan novac stigao i biće ga svakim danom sve više.
dali bi rusi kupili koncesiju za kupare da nije dubrovnik a i aerodrom u blizini?
postojeće stanje u hr turizmu nije stvar iskorištenog već neiskorištenog potencijala pa se i aerodromi bez kojih nema turizma u 21 st nekima čine nepotrenim.
sva statitistika i izjave relevantnih stručnjaka potvrđuju da su turisti sve”komotniji” i žele što kraće putovati do svog odredišta i to postaje jedan od glavnih razloga za izbor destinacije.
nekad se je na odmor išlo na 2-3 tjedna a danas se ide na 2-3 dana(u više navrata)
zato je neprihvatljiv bilo koji drugi oblik dolaska na destinaciju osim zračnog prijevoza(za kratki odmor) koji značajno smanjuje vrijeme i stres dolaska na destinaciju.
pogotovo onih koji si to mogu priuštiti a tu dolazimo do ključne teze da je aerodrom iskorak u segment turista za 5* i odmak od masovnog turizma.
nije to “topla voda ” to su otkrili u i praksi potvrdili drugi prije nas.
činjenica da mi često za sebe smatramo da smo pametni(sposobniji od drugih iskoristiti potencijal) ali zato i jesmo tu gdje jesmo zar ne?
više nije više potrebno “reklamirati” hr jadran već ozbiljan novac u želji za zaradom koja mu se potencijalom nudi sam dolazi da ugrabi priliku za sebe.
da razjasnimo do kraja nije ovo prilika samo za “ozbiljan novac” već za sve one koji mogu pojmiti razmjere “isplativosti” i “sigurnosti” kao pokrivenosti cijene sa imovinom.
bili to mirovinci ili mali ulagači kao ja koji sam kupovao i po 160 ono što u imovini vrijedi 850.
a najvažnija je činjenica da i pri procjeni od 850(780+ zarada nakon procjene)
m2 nekretnina na rabu koje su u vlasništvu himr je i pri tih 850 je vrednovana oko 800 eur m2.
gdje se na jadranu takve nekretnine na takvim lokacijama mogu kupiti po toj cijeni jer koliko sam ja upučen te se cijene kreću barem1500 eur?
gdje se zemljište prvi red do mora može kupiti za 30-50 eur m2?
ja sam svoj prvi red platio po 300 eur m2 a tražio sam godinama.
možda i griješim,nebi bilo…
@funky – Da li biste vi uložili svoj novac u nešto u što ste sigurni da se investicija neće vratiti u roku 30-50 godina, a da pritom objekt nije od vitalnog značaja za funkcioniranje države, dakle pruga Rijeka-Zagreb jest od tog značaja (kao i autoceste iako se o oba slučaja može naširoko) ali budući aerodrom Rab to definitivno nije.
@migra – Prerijetke su lokacije na Jadranu koje mogu ponuditi 5* tako da nam je sudbina još dosta vremena upravo taj masovni turizam, naravno istodobno ne sporim da HIMR vrijedi dosta više od sadašnje cijene, a koliko i da li ćemo zaraditi pri prodaji ne ovisi o nama.
Sretno svima, i nama unutra i onima vani.