@ Jakob
Kad si zadnji put bio u HG Spotovom dućanu?
Želiš li reći da nemaju kupaca? Onda se varaš, nije kao u najboljim danima ali ih ima. A ja sam relativno često po raznim IT trgovinama jer sam u toj branši, trenutaćno HG nije ni bolji ni lošiji od drugih.
Problem za HG je u tome što imaju uteg dugova pa za njih prosjek (možda) ne znaći i dovoljan promet da bi se dovoljno dobro pokrivali, vidjeti ćemo na 1Q.
@Cerclage: kako?
Netko s "padobrancem" nastupa ali……….preslabo je to:
Prodaje: Količina Cijena
1 37,95
279 38,35
101 38,36
101 38,38
47 38,58
100 38,68
50 38,69
450 38,70
250 38,74
94 38,90
Želiš li reći da nemaju kupaca? Onda se varaš, nije kao u najboljim danima ali ih ima. A ja sam relativno često po raznim IT trgovinama jer sam u toj branši, trenutaćno HG nije ni bolji ni lošiji od drugih.
Problem za HG je u tome što imaju uteg dugova pa za njih prosjek (možda) ne znaći i dovoljan promet da bi se dovoljno dobro pokrivali, vidjeti ćemo na 1Q.
@Cerclage: kako?
[/quote]
HG ducani izgledaju jadno – pogotovo ako ste jos i dionicar. Ne mislim na viz. identitet, nego na kolicinu opreme, velicinu prodajnog prostora itd.. Npr, Split… Kad iz HG-a udes u TecnoMax, ko 2 razlicite galaksije (da znam da HG ne prodaje vise bijelu tehniku itd), ali opet mislim da je prednost na strani HG. Zasto?
Pa kad izbjegnes stecaj za dlaku, usred si rececije i u gadnim si gubicima, sto bi drugo napravio nego smanjio troskove i drzao glavu iznad vode. Sto bi bilo da su otvorili npr. 5 megastora u najvecim gradovima Hrvatske? To bi bio vjerovatno potez koji bi ih dotukao. Pa kad nitko ne prodaje nista ili jako malo, bolje je biti na +0 nego srljati u daljnje gubitke. A nemislite valjda da ce gubitke nadoknaditi usred recesije? Bitno je plivati i docekati spremno neka bolja vremena. Ne mislite valjda da npr. TechnoMax generira dobit u ovim vremenim?
Zato mislim da sve sto je Prpic napravio, izveo kirurski tocno:
1) Umirio vjerovnike
2) Rijesio se zaliha
2) Rijesio se viska radnika
3) Neprofitabilne velike prostore zamijenio manjim kompaktnijim prostorima
4) Zadrzao strucan kadar
5) Orijentirao se na web-shop/redesign + veći katalog. Nije perferktan, ali bit ce bolji. Tako kazu
6) Iako su cijene loše uz -12% koje nudi starim klijentima, najjeftinije cijene u državi (napravio research :))
Cijena dionice je takva kakva je i zbog toga ste trenutno očajni svi koji je imate, ali strpljenja.
Realno ocekujem 1Q u blagom gubitku, ali vec ce se knjige nastimati, pa nas eto na +0.
A što bi vi drugo napravili da ste na mjestu Prpića u ovih 4-5 mjeseci?
Sve potpisujem, uz dvije sitnice:
1: orijentacija na webshop prodaju: Najbolji potez. Postoje deseci malih dućana u kojima se može dobiti sasvim dobra usluga sa prihvatljivim cijenama ali koji uživaju lokalnu popularnost. HGSPOT ima prednost u imenu, logistici i uz veći asortiman prodaje, servis te aktivniji marketing može uzeti dovoljan komad tržišta.
2: Zagreb, lokacija prime trgovina: Ne znam zašto je trgovina u Škorpikovoj dobila prednost nad onom u aveniji Dubrovnik jer je potonja bolje posjećena kupcima ali valjda Prpić zna zašto… [smiley]
Hvala za odličnu ocjenu A-1!
Evo nastavka, današnje su kolatelarne žrtve 8 padobranaca ali nitko ne grize:
Zadnje transakcije: Cijena Količina Iznos Datum
36,71 7 256,97 22.3.2010 14:55:20
36,72 1 36,72 22.3.2010 11:54:30 [/b]
Očekujem istu ocjenu!
Želiš li reći da nemaju kupaca? Onda se varaš, nije kao u najboljim danima ali ih ima. A ja sam relativno često po raznim IT trgovinama jer sam u toj branši, trenutaćno HG nije ni bolji ni lošiji od drugih.
Problem za HG je u tome što imaju uteg dugova pa za njih prosjek (možda) ne znaći i dovoljan promet da bi se dovoljno dobro pokrivali, vidjeti ćemo na 1Q.
@Cerclage: kako?
[/quote]
HG ducani izgledaju jadno – pogotovo ako ste jos i dionicar. Ne mislim na viz. identitet, nego na kolicinu opreme, velicinu prodajnog prostora itd.. Npr, Split… Kad iz HG-a udes u TecnoMax, ko 2 razlicite galaksije (da znam da HG ne prodaje vise bijelu tehniku itd), ali opet mislim da je prednost na strani HG. Zasto?
Pa kad izbjegnes stecaj za dlaku, usred si rececije i u gadnim si gubicima, sto bi drugo napravio nego smanjio troskove i drzao glavu iznad vode. Sto bi bilo da su otvorili npr. 5 megastora u najvecim gradovima Hrvatske? To bi bio vjerovatno potez koji bi ih dotukao. Pa kad nitko ne prodaje nista ili jako malo, bolje je biti na +0 nego srljati u daljnje gubitke. A nemislite valjda da ce gubitke nadoknaditi usred recesije? Bitno je plivati i docekati spremno neka bolja vremena. Ne mislite valjda da npr. TechnoMax generira dobit u ovim vremenim?
Zato mislim da sve sto je Prpic napravio, izveo kirurski tocno:
1) Umirio vjerovnike
2) Rijesio se zaliha
2) Rijesio se viska radnika
3) Neprofitabilne velike prostore zamijenio manjim kompaktnijim prostorima
4) Zadrzao strucan kadar
5) Orijentirao se na web-shop/redesign + veći katalog. Nije perferktan, ali bit ce bolji. Tako kazu
6) Iako su cijene loše uz -12% koje nudi starim klijentima, najjeftinije cijene u državi (napravio research :))
Cijena dionice je takva kakva je i zbog toga ste trenutno očajni svi koji je imate, ali strpljenja.
Realno ocekujem 1Q u blagom gubitku, ali vec ce se knjige nastimati, pa nas eto na +0.
A što bi vi drugo napravili da ste na mjestu Prpića u ovih 4-5 mjeseci?
[/quote]
Nisam (još uvijek) dioničar HG spota.
Kraj godine je tek blagi minus, a ne 1Q.
Želiš li reći da nemaju kupaca? Onda se varaš, nije kao u najboljim danima ali ih ima. A ja sam relativno često po raznim IT trgovinama jer sam u toj branši, trenutaćno HG nije ni bolji ni lošiji od drugih.
Problem za HG je u tome što imaju uteg dugova pa za njih prosjek (možda) ne znaći i dovoljan promet da bi se dovoljno dobro pokrivali, vidjeti ćemo na 1Q.
[/quote]
Nisam mislio da nemaju kupaca već da nemaju šta ponudit kupcima.
S onim asortimanom nema šanse da naprave više od 20 mil kuna prometa godišnje. A tako će stvoriti samo daljnje gubitke koji će dovesti do likvidacije.
Ovdje su šanse za preživit 1%.
Nisam mislio da nemaju kupaca već da nemaju šta ponudit kupcima.
S onim asortimanom nema šanse da naprave više od 20 mil kuna prometa godišnje. A tako će stvoriti samo daljnje gubitke koji će dovesti do likvidacije.
Ovdje su šanse za preživit 1%.
20 mil kuna godisnje? Moj bet za 1Q je 30-35mil.
Ode jos 2470 komada
Oznaka Vrijeme Cijena Količina
HGSP-R-A 10:07:34 35,00 18
HGSP-R-A 10:07:34 35,00 240
HGSP-R-A 10:07:34 35,01 32
HGSP-R-A 10:07:34 35,25 330
HGSP-R-A 10:07:34 35,40 26
HGSP-R-A 10:07:34 35,40 330
HGSP-R-A 10:07:34 35,51 111
HGSP-R-A 10:07:34 35,61 200
HGSP-R-A 10:07:34 35,67 40
HGSP-R-A 10:07:34 35,70 2
HGSP-R-A 10:07:34 35,70 2
HGSP-R-A 10:07:34 35,72 1075
HGSP-R-A 10:07:34 35,73 55
HGSP-R-A 10:07:34 36,05 9
http://www.bestbuyaward.org/page.asp?pageID=4&n=10&lang=hr
HG Spot – hrvatski Best Buy Award kompjutorski trgovački lanac
ZAGREB, 22. ožujka, 2010. – Lanac kompjutorskom opremom "HG Spot" danas je certificiran kao "Hrvatski Best Buy Award" trgovački lanac kompjutorske opreme.
Istraživanje "Best Buy Award" na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" sprovedeno u Hrvatskoj u siječnju 2010. godine. Zaštićenu metodu istraživanja "Best Buy Award" – DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa vodećom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers.
Certifikat "Best Buy Award" izdaje se temeljem posebnog inovativnog istraživanja "Best Buy Award" provedenog u siječnju 2010. godine od strane centra za istraživanje tržišta GfK.
U prvom hrvatskom "Best Buy Award" istraživanju lanac kompjutorskih trgovina "HG Spot" pozicionirao se na sam vrh. Iza njega su se smjestili Vemil, Technomax i Konikom.
prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek, voditelj tima za repozicioniranje HG Spota – Drago mi je da iza ovog priznanja stoje ozbiljne međunarodne institucije. To znači da je HGspot opet našao svoje pravo mjesto pod suncem i da ostvaruje svoju viziju da postane najkompetentnija institucija u regiji jugoistočne Europe za područje digitalnog svijeta povezanog sa suvremenim životnim stilom
Zbog svoje vršne pozicije u Best Buy Award istraživanju u svojoj kategoriji "HG Spot" zaslužuje certifikat i titulu "Best Buy Award – kompjutorski trgovački lanac najboljeg omjera cijene i kvalitete".
Ostali prodavači kompjutorske opreme zbog premalog broja ispitanika koji su za njih glasovali, nisu identificirani u ovom istraživanju.
Cjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva drugih ljudi.
Mirjana S. Pelaić, direktorica Axios i Best Buy Award Hrvatska – Zadovoljstvo nam je da je Best Buy Award certifikat, kao vrhunski promotivni alat, prepoznat od strane HG Spot-a i prof. Pavleka – pionira hrvatskog marketinga, autora brojnih knjiga o marketingu i brandingu te nekadašnjeg voditelja slavnog marketinškog tima koji je svojevremeno osmislio brand Podravke, Vegete, Dolcele
Na anketiranju je radio GfK-ov centar u Zagrebu koji raspolaže s ukupno 80 CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) jedinica – radnih mjesta s kojih je omogućeno provođenje anketa.
Kako navode u GfK Hrvatska, “Zbog složenosti i posebnosti ovog istraživanja te zahtjevnosti zadatka, anketari koji su radili na Best Buy Award projektu prošli su kroz posebnu instruktažu s ciljem objašnjenja cilja istraživanja i načina komuniciranja s ispitanicima. Između ostalog, prije istraživanja samog projekta, anketari su grupno vođeni kroz sve kategorije proizvoda i usluga pri čemu su trebali davati svoje odgovore. Na taj način, osim što su se upoznali sa svim kategorijama proizvoda i usluga, komentirali su međusobno svoje odgovore kako bi uvidjeli jesu li internizirali termin "najbolje kupnje" u kontekstu omjera kvalitete i cijene.
Cilj projekta "Best Buy Award" i istraživanja "Best Buy Award" nije bio samo detektirati proizvode i usluge koje hrvatski građani smatraju da nude najbolji omjer cijene i kvalitete i obavijestiti o tome hrvatsku jav
Izgleda da se najveći dioničar i dalje prazni, a ako je tako, onda ga ne zanima 25% udjela već nastoji istresti sve, samo da dobije keš umjesto dionica HGSP.
Zašto to radi valjda je svakome jasno…