Gospođa Voditeljica online centra Ponuda.com Irena Kostelac-Zrnić očigledno nije nikad ništa prodavala putem Interneta, pa onda može govoriti da je plaćanje robe pouzećem dobra stvar.
Dobra je za kupca, koji onda može biti bezobrazan pa ne mora preuzeti i platiti proizvod kad mu dođe na vrata. A trgovac svom dobavljaču mora sve unaprijed platiti, mora platiti duplu distavu (za tamo i nazad) i cjelokupni proces je rijetko izvediv. Izvediv je samo za neke specifične proizvode, kao možda proizvodi seksi shopa i sl.
Jel znaš možda tko ima najpovoljnije uvjete za web trgovinu? Hvala
Poznata mi je web shop scena u Hrvatskoj i znakovito je da taj “nazovi certifikat” guraju tvrtke koje su zapravo minorne po prometu i značenju ali su vrlo glasne na webu. Na popisu tog certifikata su i tvrtke koje više ni ne postoje ili su u debeloj banani, a neke postoje samo figurativno – ne može se ni naručiti on-line!! Pravi igrači, primjerice Algoritam u svojoj te Corbis i GA Bijela tehnika u svoj branši, ova dva potonja troše svaki samo na Google Adwordse otprilike po milijun kuna godišnje (koliko valjda iznosi ukupan promet ovih certificiranih “shopova” zajedno). Ovdje ne računam Allinaz koji zapravo i nije on-line shop u pravom smislu riječi, nije trgovina s robom.
Čude me ponekad članci u Poslovnom, trebali bi urednici provjeriti što im novinari pišu ili pronači novinare koji malo bolje poznaju materiju