Ovo je samo instrukcija vlastodržaca HEP-u radi prikrivanja loše statistike u prodaji motornih vozila i tržišta u cjelini.
Šteta je što se tim novcem ne potiču domaći privrednici (osim marži auto kućama).
Nema tu nikakvih instrukcija vlastodržaca. Pročitajte malo bolje članak – mijenjaju vozila starija od 12 godina u osobnom programu i 17 godina u teretnom programu. Pa zar nije malo čudno da najveća hrvatska energetska kompanija nema pouzdan, siguran i moderan vozni park? Pogledajte na cestama TAM-ove, Uniće i slična vozila koja datiraju tamo iz 80-tih godina, a to je sredstvo rada tih ljudi koji tamo rade….i pokušajte se prisjetiti kad ste zadnji put ostali bez struje i koliko je to trajalo (izuzev Gorskog Kotara pod ledom i Slavonije pod poplavom), i sve su to uspjeli riješiti vrijedni radnici HEP-a sa sredstvima rada koja su im na raspolaganju.
ingeler
Želiš li reći da je HEP potpuno nezavisan i da usprkos komunističkom kadroviranju od 2012. nema nikakve veze sa vlasti niti da postoji ikakav utjecaj vlasti na njega?
Želiš li reći da je normalno da se odjednom mijenja 20% vozila?
Želiš li reći da je normalno da je 90% vozila koja se mijenjaju ustvari osobna vozila?
Želiš li reći da nema nikakve veze isplata dobiti iz 2013. HEP-a sa nabavkom vozila?
Radiš li možda u HEP-u ili u vlast?
zašto plaćati preskupi HEP kad imate jeftiniju konkurenciju
https://kompare.hr/energija/struja/