HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


to je onda dobar znak, treba se samo strpiti tamo negdije do kraja 7og mjeseca.

Jasno da je dobar znak.
To znaci da je njima “jeftino” 1500. A oni znaju sto rade.
Zacjelo ne misle prodavati s gubitkom.
Citirat cemo ove nase postove za jedno mjesec dana..

Strpljen, spasen, milijunas. [quote=tenkista] 20. 11. 2008. Tko sada prodaje , taj mora da je za psihijatriju. [/quote]

jedva čekam. strpljen – spašen

strpljen..spašen Time is on my side

HDEL – još će biti pozitivnih iznenađenja. I to velikih.


HDEL – još će biti pozitivnih iznenađenja. I to velikih.

Jel to imaš kakav insiderski info ili nagađaš? Daj nam “pozeleni” dan ….

"double bottom must be done by the market, not FED or other BS's"

I danas grdo za gledati [smiley5]

pregrdo, boli me srce kad gledam. najrađe ne bi gledao mjesec dana ali to je kao da pokušam ne disati

strpljen..spašen Time is on my side

ja ništa nisam gledao za vrijeme godišnjeg prošle godine, a kad sam nakon tri tjedna pogledao šta se sve desilo [smiley2]. a sad je nekakva situacija da mi se čini da više neću gledati ni prije godišnjeg, naravno ako izdržim [smiley14]


pregrdo, boli me srce kad gledam. najrađe ne bi gledao mjesec dana ali to je kao da pokušam ne disati

ništa, jedini je lijek razmisliti i staviti se na kupnju dovoljno nisko pa što bude.

Scio me nihil scire

S kupnje se maknulo 7000 dionica.. Ostalo svega 5 somova. Toga bome dugo nije bilo

Hell is Empty and all the Devils are Here


S kupnje se maknulo 7000 dionica.. Ostalo svega 5 somova. Toga bome dugo nije bilo

Ma dobro svi znamo gdje je bilo onih nekih 10 000 komada.
To mora da je maslo od te grupe.
Vidjet cemo nakon izvjesca za 2Q koliko ce cijena biti te odnose komada kupnje i prodaje..

Strpljen, spasen, milijunas. [quote=tenkista] 20. 11. 2008. Tko sada prodaje , taj mora da je za psihijatriju. [/quote]


ja ništa nisam gledao za vrijeme godišnjeg prošle godine, a kad sam nakon tri tjedna pogledao šta se sve desilo [smiley2]. a sad je nekakva situacija da mi se čini da više neću gledati ni prije godišnjeg, naravno ako izdržim [smiley14]

da, najbolje bi bilo pustit sve tamo negdije do 1.8.2007 i uopće se ne zamarat s time. ne ne gledat mi je nekako kao da probam ne disati. znatiželja me tjera i tjera, pa kad vidim nešto što mi se ne sviđa sam se bezveze živciram.

strpljen..spašen Time is on my side


Pozdrav. Samo jedna informacija o mogućem novom poslu Hidroelektre. Dakle, Sanader je prije par dana na otvaranju dijela autoceste Dugopolje-Šestanovac rekao kako će za otprilike dva tjedna objaviti natječaj za dovršenje druge cijevi tunela Mala Kapela i Sv. Rok. Prema njegovim riječima radovi u oba tunela trebali bi započeti u prvoj polovici 2008. a završiti 2009. Podsjećam, da je upravo Hidroelektra u potpunosti izgradila prvu cijev i probušila drugu na Sv. Roku pa je izgledno da će i završiti posao. A možda dobiju i Malu Kapelu… P.S. Ovaj post ni u kojem slučaju ne može smatrati navlačenjem… [smiley2]

Porast prometa uzrok ranije gradnje lijevih cijevi na Sv. Roku i Maloj Kapeli

Zbog povećanja dnevnog prometa na autocesti A-1 doći će do ranije gradnje lijevih cijevi na tunelima Sveti Rok i Mala Kapela. To je na današnjoj konferenciji za novinare rekao član Uprave HAC-a Mario Lovrinčević, podsjetivši da je gradnja lijevih cijevi tih tunela bila predviđena tek 2012. godine

– Za vrijeme gradnje ovih tunela s desnim cijevima predviđao se rast godišnjeg prometa do tri posto, međutim, analize su pokazale da u posljednje dvije godine raste čak 11 posto – rekao je Lovrinčević. Prema tim analizama, do 2012. dnevni bi promet porastao na više od 20 tisuća vozila na dan, s obzirom na to da je već lani premašio 10 tisuća, a u ljetnim danima čak i do 28 tisuća vozila. Trošak gradnje i opremanja lijevih cijevi procjenjuje se na 600 milijuna kuna, a predviđeno je da se cijev tunela Svetog roka sagradi za 620 dana, dok je rok završetka gradnje na Maloj Kapeli 510 dana.

Kako je rekao Lovrinčević, ako radovi počnu u listopadu ove godine, oba tunela mogla bi biti u funkciji do početka turističke sezone 2009. godine. Dogradnja lijevih cijevi odvijat će se pod prometom u desnim cijevima tunela, čija će se dinamika djelomično prilagođavati tomu da budu i sigurnosne cijevi za komunikaciju svih nadležnih službi u akcidentnim situacijama. Pribavljene su sve potrebne dozvole, a u pripremi je i skorašnja provedba javnog natječaja koji će obuhvatiti dvije grupe radova, odnosno građevinske i radove na opremanju tunela.
– Efekti gradnje bit će veliki, a najvažnije je da ćemo uvelike smanjiti gužve na svojim autocestama – rekao je Lovrinčević.
Vaš link

New Report

Close