Kako je krenulo moze danas u blokadu[smiley5]
može, može [smiley2][smiley2]
zeko: ” Kako je krenulo moze danas u blokadu[smiley5] ” može, može [smiley2][smiley2]
Ali gornju 😉
Čestitam onima koji su uspjeli jeftino dokupiti
Pridružujem se čestitkam! Na žalost nisam jedan od tih.
Dakle, samo hrabro naprijed. Put ka 1.500,00 je otvoren.
Hja čuj stari, prodal sam ga po sedam i nekaj somova, trebalo mi za dokup Hidre. Nekak mi se Hidra činila jako povoljna na 1.326 kn.
hm, koji smo mi tandem … pernati druka na dolje, pa noćni vozač kupi jeftino, a nakon toga noćni vozač druka na gore da pernati zaradi …
i kobojage smo imali korekciju ?!
samo da zabilježimo ovu prodaju/prebacivanje za vrijeme korekcije koja je (nadam se) prošla,
uglavnom gotovo 50% dionica teleopa je sada vlasništvo gđe karmen, 7000 komada fonda više nema u top 10
HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D./REDOVNA HDEL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. PILIPOVIĆ RADE 88.660 14,21 Osnovni račun
2. MARIĆ PETAR 88.564 14,20 Osnovni račun
3. SALOPEK NIKOLA 88.560 14,20 Osnovni račun
4. HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D. 60.000 9,62 Osnovni račun
5. MATIĆ ANTE 53.100 8,51 Osnovni račun
6. SAMOBORKA D.D. 30.000 4,81 Osnovni račun
7. TELEOP D.O.O. 25.201 4,04 Osnovni račun
8. CENTROGRADNJA D.O.O. 22.500 3,61 Osnovni račun
9. GALUNIĆ KARMEN 20.345 3,26 Osnovni račun
10. A.B. PETROL PROMET D.O.O. 7.861 1,26 Osnovni račun
samo da zabilježimo ovu prodaju/prebacivanje za vrijeme korekcije koja je (nadam se) prošla, uglavnom gotovo 50% dionica teleopa je sada vlasništvo gđe karmen, 7000 komada fonda više nema u top 10 HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D./REDOVNA HDEL-R-A Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa 1. PILIPOVIĆ RADE 88.660 14,21 Osnovni račun 2. MARIĆ PETAR 88.564 14,20 Osnovni račun 3. SALOPEK NIKOLA 88.560 14,20 Osnovni račun 4. HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D. 60.000 9,62 Osnovni račun 5. MATIĆ ANTE 53.100 8,51 Osnovni račun 6. SAMOBORKA D.D. 30.000 4,81 Osnovni račun 7. TELEOP D.O.O. 25.201 4,04 Osnovni račun 8. CENTROGRADNJA D.O.O. 22.500 3,61 Osnovni račun 9. GALUNIĆ KARMEN 20.345 3,26 Osnovni račun 10. A.B. PETROL PROMET D.O.O. 7.861 1,26 Osnovni račun
Nekako mi se čini da ćemo nakon jučerašnjeg i prekjučerašnjeg prometa i cijena opet vidjeti naš fond u prvih 10!
Evo jedno pitanje za bolje poznavatelje, a mislim da bi jako moglo utjecati na buduću vrijednost naše firme.
Hoće li HDEL sudjelovati u dokapitalizaciji INGRE i koliki će to iznos biti?
Osobno nikada nisam proučavao dionice INGRE niti išto znam konkretno o najavljenoj dokapitalizaciji, pa me zanima.
Hvala!
Vezano za događanja u HFP-u najviše se spomunju građevinske dionice u negativnom kontekstu, u istom kontekstu spominje ih i Stipe Gabrić-Jambo u svom gostovanju u nedeljom u dva, pa zatim ovi pregovori oko gradnje Arene Zagreb, koji su bili na rubu incidenta, navodno sve zbog nas građana da se zaštite naši interesi ha ha ha, a jedna od spominjanijih dionica je ona od hidroelektre, biti će zanimljivo vidjeti kako će na to reagirati burza.
Dok se god poslovi budu obavljali i prije vremena nemamo razloga za brigu kod nasih gradevinara.
Posla ima, posao se obavlja kako treba i u zadanom vremenu, ostalo je jasno..
18.06.2007 Sandra Livajić
Dovršena dionica autoceste od Dugopolja do Šestanovca
Vrijednost radova na dovršenoj dionici iznosila je oko milijardu i šesto milijuna kuna bez PDV-a
Nakon dvije godine radova dionica autoceste od Dugopolja do Šestanovca, od koje se očekuje da će rasteretiti jadransku magistralu i uvelike smanjiti gužve na uskom grlu oko Omiša je dovršena, a u tijeku su tehnički pregledi. Izvođači radova užurbano uklanjaju posljednje nedostatke kako bi sve bilo spremno za svečano otvaranje. Dionica je duga je 37 km i prvi je dio sektora Dugopolje – Ploče, na autocesti Zagreb – Split – Dubrovnik. Na dionici od Dugopolja do Šestanovca izgrađeno je 13 objekata: most Cetina dug je 140 metara s rasponom od 90 metara, 4 vijadukta, 3 umjetna tunela i 3 tunela, 1 odmorište. Vrijednost radova iznosila je oko milijardu i šesto milijuna kuna bez PDV-a. Cijela dionica od Dugopolja do Ploča podijeljena je na tri poddionice (Dugopolje – Šestanovac, Šestanovac – Ravča i Ravča – Ploče, čija je ukupna vrijednost radova nešto manja od pet milijardi kuna bez PDV-a. Domaći konzorcij koji čine Konstruktor Inženjering, Viadukt, Hidroelektra niskogradnja, Cesta Varaždin, Strabag, Zagorje Tehnobeton, Ingra i Osijek Koteks završio je dionicu do Šestanovca prije ugovorenog roka, 30. lipnja 2007., a rok za dionice Šestanovac – Ravča i Ravča – Ploče je 30. prosinca 2008. Dovršetkom dionice do Ploča ukupna dužina izgrađenog dijela autoceste Zagreb – Split – Dubrovnik iznosit će 475 km. Hrvatska će 2008. biti s 1120 kilometara autoceste povezana od granice s Crnom Gorom do granice sa Slovenijom i Mađarskom. U Hrvatskoj se u ovoj godini planira u promet pustiti ukupno 77,2 km novih autocesta te 16,2 km dopune na puni profil. Ukupna ulaganja u izgradnju autocesta u 2007. predviđena su u iznosu od 3,99 mlrd. kuna, od čega 3,22 mlrd. kuna u nove dionice, a 776,2 mil. kuna u postojeće. Prema podacima Hrvatske udruge koncesionara za autoceste s naplatom cestarine, ukupne investicije u autoceste u Hrvatskoj u 2006. iznosile su 4,85 milijardi kuna, od čega 4,17 mlrd. kuna u izgradnju novih dionica, a 680,59 mil. kuna u postojeće dionice.