HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Hidra ugledala 60kn i sada “kamen”… prodaja ne spusta , pa ni za tu 1kn?

Nekome usfalilo 1000 eura i “zacepi” danasnje trgovanje, a sve je navodilo na lijep rast!

Gdje je zapelo? Izgleda da ce FI prije nove dokapitalizacije.
Kako li će rus najjeftinije do preko 50%?

Odobrite zahtjev za prijateljstvom, da Vas možemo čitati prije odobrenja administratora! Hvala!

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/jbl0Wc8hD1xEj6KKY13VOw==.pdf

Nastavljena predstecajna… 🙁

Zanimljivo! Je li to slomljen otpor?

https://eojn.nn.hr/spin/application/ipn/documentmanagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=641900

Poštovani Pongy,
Zašto ste postavili taj link ovdje , ne vidim kakve veze ima s Hidroelektrom kad nije ni u jednoj zajednici ponuditelja,
te je očigledno namješten jer ga nisu dobile ni Viadukt ni Ingra, objašnjenja odbijanja su smiješna.

U četvrtom tromjesečju 2016. godine Hidroelektra niskogradnja d.d. je ostvarila negativan financijski rezultat.
Ostvareni su ukupni prihodi u iznosu od 129.448.252 kuna, a ukupni rashodi u iznosu od 176.450.385 kuna. Gubitak razdoblja iznosi 47.002.133 kuna. U odnosu na isto razdoblje prethodne godine evidentan je pad poslovnih prihoda od 15%, dok su poslovni rashodi smanjeni za za 22%

Hmm…cijena 7,49% plus..

Tko je i zasto na malom prometu “zatukao” HIDRU danas? Najveci pad od svih gradevinaca!
IZ PD:
Kako napreduju radovi na pruzi Dugo Selo – Križevci?
Radovi na ovom trenutno najvećem građevinskom projektu u Hrvatskoj vrijednom 1,25 milijardi kuna napreduju prema planu. S radovima se započelo u srpnju prošle godine, a zbog vremenskih uvjeta u siječnju radovi su izvođeni sa smanjenim intenzitetom, no sada su se aktivnosti ponovno intenzivirale. Ono što slijedi je faza posebne regulacije prometa. Konkretno to znači da će putnici na pojedinim relacijama između Dugog Sela, Vrbovca i Križevaca umjesto vlakom biti prevoženi autobusima. No, vjerujemo kako će javnost i putnici imati razumijevanja za ove privremene mjere jer će završetkom projekta putovanje vlakom na ovoj relaciji biti znatno ugodnije i brže. Uz već spomenutu obnovu postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka, projektom je obuhvaćeno i niz drugih velikih građevinskih zahvata. Izvodit će se veće rekonstrukcije postojećih kolodvora Dugo Selo, Vrbovec i Križevci, a izgradit će se novi kolodvor Gradec. Uz rekonstrukciju sedam postojećih, gradi se i šest novih mostova dok će 17 željezničko cestovnih prijelaza biti zamijenjeno s 12 križanja u dvije razine, a dva pješačka prijelaza zamijenit će novi pothodnici.

Vec par dana nitko ne zeli kupiti niti malo HIDRE, pa kako, zasto???

ništa se ne događa, nema vijesti, ja šaljem poruku da sam spreman na 21 kn kupiti 3000 dionica , već sam stavljao naloge međutim nema reakcije.

Kršića iz hž-a nisu smijenili to je dobro, no mali je problem je predstečajna nagodba i moguća dokapitalizacija, možda ako bude nesreće Sergej i odustane od kupnje, i raskinu mu Kupare, nešto kao s Jeftušenkom.

New Report

Close