Ne razumijem čemu toliki zanos na ovom topicu, kao i na topicu Viadukta-a kada se zna da su ugovori o gradnji mosta između ovih tvrtki i Hrvatskih cesta raskinuti i jasno je da će ići novi natječaj za gradnju, a budući će biti “diktiran” iz drage nam Europe teško da se opet može dogoditi da posao dobije konzorcij domaćih tvrtki.
Po meni je realnija varijanta da posao dobije neka strana kompanija eventualno potpomognuta domaćom operativom tako da tu nebude neke bajne zarade.
Zanimljivije je po kojem projektu se bude radilo, po meni tu ipak Jure ima najviše šanse i gotovih varijanti projektnih rješenja. A tu je i posao nadzora kojeg netko mora odraditi. To je ukupno nekih 100-njak milja kn a trošak kikiriki…
Samo glasno razmišljam, nije nagovor na ništa!
Tko može dati povoljniju ponudu od tvrtki koji su već započele posao i sve potrebno za natječaj već gotovo i jedanput odobreno? Orginalni ugovor je nosio konzorcij Konstruktor + Viadukt + Hidra.
Konstruktora nema više, više mesa za nas. Jedna firma sama ne može napravit most.
predivno je gledati ovaj optimizam i te divne ljude na bidu koji vape za nagradom. nagradite ih, učinite dobro djelo u ovom predprazničkom raspoloženju. a oni koji odluče ostaviti dionice svojoj djeci mogu mirno umrijeti jer će cijena uvijek biti 100 kuna. sigurno ko u švicarskoj banci. dionica za miran san
Najveća pljačka zadnjih 10 godina nije fimi medija kako misle oni koji misle yutarnjom glavom već cestogradnja.
cijela poljska ,slovenija,češka,bugarska grade autoceste lovom od eu ali jedna pametna hrvatska gradi ceste zaduživanjem kod jp morgana sa kamatom od 10 posto.
e sad problem kod cestogradnje od eu fondova je da nema ni krađe ni kraduckanja a kad se gradi lovom od kredita onda može km biti i 15 milja eura.
a rojs ga gradio za milijun maraka.
baš me zanima kolika će biti cijena i mosta i km cetsa kad ga bude eu plaćala?
teško da naše kompanije mogu dobiti glavni posao ali mogu biti kooperanti ali neće biti neke dodatne vrijednosti jer će ih glavni igrači iscijediti do kraja.
Tko može dati povoljniju ponudu od tvrtki koji su već započele posao i sve potrebno za natječaj već gotovo i jedanput odobreno? Orginalni ugovor je nosio konzorcij Konstruktor + Viadukt + Hidra.
Konstruktora nema više, više mesa za nas. Jedna firma sama ne može napravit most.
Tko može dati povoljniju ponudu od tvrtki koji su već započele posao i sve potrebno za natječaj već gotovo i jedanput odobreno? Orginalni ugovor je nosio konzorcij Konstruktor + Viadukt + Hidra.
Konstruktora nema više, više mesa za nas. Jedna firma sama ne može napravit most.
Naravno da natječaja neće biti već će se aneksima definirati cijene. Dakle HDEL je tu sigurna stvar je samo financiranja od EU ( dakle ko koliko daje ) i onda uključivanje strojeva. Drago mi je općenito zbog povezivanja Hrvatske, ipak smo u EU.
Stečajem Tempa u tišini država otvara vrata Hidroelektri i Škegrinu Quaestusu
pa šta ovdje nitko ne čita naslovnicu poslovnog?
pa šta ovdje nitko ne čita naslovnicu poslovnog?
čitamo, ali više ne nasjedamo [emo_cool]
Nema veze ako neko preuzima nešto jasno je da ima posla i novaca a to je jedini logičan zaključak.
Stečajem Tempa u tišini država otvara vrata Hidroelektri i Škegrinu Quaestusu
pa šta ovdje nitko ne čita naslovnicu poslovnog?
A evo već je otišla u nebesa i prije objave ovog članak pa nema kuda više 🙁
A sigurno će nešto raditi i zajedno s Vijaduktom na zračnoj luci. Pošto na nekim drugim mjestima zajedno rade.
LP
1. PILIPOVIĆ RADE (93799285122) 88.660 14,21 Osnovni račun
2. MARIĆ PETAR (24280313870) 88.564 14,20 Osnovni račun
3. SALOPEK SANJA (36057668954) 88.560 14,20 Osnovni račun
4. HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D. (78260296240) (1/1) 60.050 9,63 Osnovni račun
5. PILIPOVIĆ ZVONKO (18246424340) 55.825 8,95 Osnovni račun
6. SAMOBORKA D.D. (53149109818) 30.000 4,81 Osnovni račun
7. BAKIĆ NENAD (13987237540) 9.702 1,56 Osnovni račun
8. KBZ D.D. (70663193635) 8.698 1,39 Osnovni račun
9. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242) 7.881 1,26 Skrb. račun
10. MATIĆ ANTE (17420368215) 5.749 0,92 Osnovni račun
Ukupno: 443.689 71,12