Slovenci kazu da su ih dampali, pa su kasnije mijenjali ugovore (valjda nesto kao sada zracna luka zagreb, istarski ipsilon, behtel i ostali na drugim poslovima), ali to je klasicna prica koju smo i mi vec davno savladali. stoga, i dalje mi nije jasno zasto se treba plasiti 1.7. 2013, a da to vec nismo imali 2000.
Koje strane tvrtke rade na Zracnoj Luci Zagreb?
Slovenci kazu da su ih dampali, pa su kasnije mijenjali ugovore (valjda nesto kao sada zracna luka zagreb, istarski ipsilon, behtel i ostali na drugim poslovima), ali to je klasicna prica koju smo i mi vec davno savladali. stoga, i dalje mi nije jasno zasto se treba plasiti 1.7. 2013, a da to vec nismo imali 2000.
Koje strane tvrtke rade na Zracnoj Luci Zagreb?
[/quote]
Uglavnom RAC-evi i poneki aviooperator. Lufthansa nema direktnu prodaju u Hrvatskoj, Air France mislim samo kod Cibone. Jako je zanimljivo da je Croatia Airlines član Star Alliance-a a da Lufthansa ne operira direktno – možda je to i cilj, nemam pojma.
Uglavnom RAC-evi i poneki aviooperator. Lufthansa nema direktnu prodaju u Hrvatskoj, Air France mislim samo kod Cibone. Jako je zanimljivo da je Croatia Airlines član Star Alliance-a a da Lufthansa ne operira direktno – možda je to i cilj, nemam pojma.
Zabrijo si domach, ako sam dobro razumio Twixer je htio pitati “koje strane građevinske tvrtke trenutno rade na izgradnji novog Plesa”..
Twixer da ti ja odgovorim…Zasad nijedna, niti strana niti domaća…Naime nedavno sam bio na Plesu i na mjestu gdje bi trebao biti novi terminal nije niti trava pokošena kamoli da je došao neki bager.
Odlično ste objasnili kolega Haoren cijelu koncepciju i perspektivnost hdela i najvažniju činjenicu tj.prednost vrlo nisku zaduženost koja je u građevinskom sektoru po meni najvažniji parametar što sugerira i fundamentalna analiza kompanije koja je sa rezultatima za prvi(zimski)kvartal potcijenjena realno 30-50% a znajući da nam je to najslabiji kvartal u godini nije teško dokučiti budući potencijal dionice.Nenad je ulagač koji se neće zalijetati “grlom u jagode”bez da prethodno ne prouči sve parametre navedene kompanije a komentar pojedinih forumaša “da je tih pola milje kuna uloženih u navedenu dionicu za kikiriki”vrlo neumjesno i cinično.
Twixer da ti ja odgovorim…Zasad nijedna, niti strana niti domaća…Naime nedavno sam bio na Plesu i na mjestu gdje bi trebao biti novi terminal nije niti trava pokošena kamoli da je došao neki bager.
Zna se tko bi trebao raditi odnosno tko je pobijedio na nateječaju, ugovor o koncesiji je potpisan pred više od godinu dana ali bez ikakve financijske garancije, a pitanje je i da li će je i biti, što znači da je za sada još uvijek vrlo upitno da li će do realizacije projekta zaista i doći.
Uglavnom RAC-evi i poneki aviooperator. Lufthansa nema direktnu prodaju u Hrvatskoj, Air France mislim samo kod Cibone. Jako je zanimljivo da je Croatia Airlines član Star Alliance-a a da Lufthansa ne operira direktno – možda je to i cilj, nemam pojma.
Zabrijo si domach, ako sam dobro razumio Twixer je htio pitati "koje strane građevinske tvrtke trenutno rade na izgradnji novog Plesa"..
Twixer da ti ja odgovorim…Zasad nijedna, niti strana niti domaća…Naime nedavno sam bio na Plesu i na mjestu gdje bi trebao biti novi terminal nije niti trava pokošena kamoli da je došao neki bager.
[/quote]
Ok idemo preciznije. Ko ce sve biti izvodjaci radova na projektu zagrebacke zracne luke?
Ok idemo preciznije. Ko ce sve biti izvodjaci radova na projektu zagrebacke zracne luke?
Ne znam detalje, da znam već bi ti ih napisao u prvom postu…Na natjecaju je odabran projekt od IGH , a izvodac bi trebao biti VDKT dakle sve domaće tvrtke. Medutim ovo je HR , a ne Kanada i tu se stvari promjene 100 puta u 10 dana, tako da nikad ne znas dok ne dođu konkretni strojevi na gradilište.
HDEL je još jedna, politički dinosaur, firma koja je preživjela bez ozbiljnog koncepta daljnjeg rada. Ima potencijala, ali je pitanje kako i na koji način će ga razviti!?
početak radova je na jesen,agrađevinskih radova u vrijednosti 50 milja eura će izvoditi Viadukt koji ima i u konzorciju 5 posto.Ne treba se tu nadati ničemu,ono što dolazi su velika ulaganja u proširenja akumulacija i gradnje novih hidrocentrala.
sve sto znamo o zracnoj luci nije vezano uz hdel; nisam je zato spomenuo iako priznajem nepreciznost. tu smo imali izabrani projekt na natjecaju koji je usao u koncesijski ugovor koji se sklopio na slijepo, pa je koncesionar ugovorio izvodjenje s viaduktom, pa se onda mijenjao “izabrani projekt” jer je eto preskup… uglavnom nista novo ni za eu ni za hr.
e momci, malo ste se pogubili s tim avionima i ostalim nepovezanim temama.
koncentrirajmo se na to da nam dionica raste iz dana u dan na velikom prometu i dajmo podršku cxy i gandalfu da nastave sa svojim pisanjem.
Uglavnom RAC-evi i poneki aviooperator. Lufthansa nema direktnu prodaju u Hrvatskoj, Air France mislim samo kod Cibone. Jako je zanimljivo da je Croatia Airlines član Star Alliance-a a da Lufthansa ne operira direktno – možda je to i cilj, nemam pojma.
Zabrijo si domach, ako sam dobro razumio Twixer je htio pitati "koje strane građevinske tvrtke trenutno rade na izgradnji novog Plesa"..
Twixer da ti ja odgovorim…Zasad nijedna, niti strana niti domaća…Naime nedavno sam bio na Plesu i na mjestu gdje bi trebao biti novi terminal nije niti trava pokošena kamoli da je došao neki bager.
[/quote]
Hahahahaha kako sam failao.
Ajde bar smo se svi nasmijali