Evo danas na TV-u prosvjedi u Omišu zbog prestanka radova na brzoj cesti Split-Omiš. Ima li tko kakav info o ovome da malo pojasni?
Konstruktor se raspada, ovaj njegov posao je dobio VDKT, za očekivati je da će u idućima biti HDEL, na sreću ili žalost Konstruktor ima jako puno dogovorenoga
Ispričavam se za link, evo copy paste:
ŠTRAJK SPLITSKI KONSTRUKTOR NE MOŽE ISPUNJAVATI OBAVEZE
Viadukt preuzeo i dionicu Orehovica – Sv. Kuzam
Ne možemo dozvoliti da jedna turistički izuzetno važna dionica kao što je Orehovica-Sv. Kuzam ne bude spremna za otvaranja do 30. lipnja kako je planirano, kaže Edo Kos
Oko 1.200 radnika Kosntruktora, kojima uprava duguje šest plaća jučer je stupilo u štrajk
Na cesti prema Križišću Viadukt preuzeo i Konstruktorov posao (Foto: S. JEŽINA)
RIJEKA » Tvrtka Konstruktor iz Splita izbačena je s gradilišta ceste Sv. Kuzam-Orehovica, jer nije bila u stanju ispunjavati obveze na gradilištu. Iako je u kolovozu bio potpisan sporazum s Konstruktorom temeljem kojeg je ova tvrtka vraćena na posao, a njezin račun deblokiran, pokazalo se da Konstruktor ne može ispunjavati svoje obveze, pa je uprava Hrvatskih cesta odlučila konzumirati pravo na uvođenje zamjenske tvrtke kao solidarnog partnera. .
Kolega Mcinha, jedini komentar na to što si napisao je “OTETO PROKLETO” Lako je bilo Konstruktoru poslovati kad je šef porezne bio Ivica Mladineo, sad je malo teže…..l.pov je l.pova štitio jer je na taj način štitio sebe. L.pov je osuđen a Konstruktor u banani[emo_cool]
Kolega Mcinha, jedini komentar na to što si napisao je "OTETO PROKLETO" Lako je bilo Konstruktoru poslovati kad je šef porezne bio Ivica Mladineo, sad je malo teže…..l.pov je l.pova štitio jer je na taj način štitio sebe. L.pov je osuđen a Konstruktor u banani[emo_cool]
Ma ok, međutim žao mi je običnih radnika, oni su najmanje krivi
Konstruktor svugdje radi probleme, a HDEL je među kandidatima da najviše od toga profitira.
http://hr.seebiz.eu/infrastruktura/hrvatske-ceste-zbog-konstruktora-izgubile-240-milijuna-kuna/ar-49773/
Konstruktor svugdje radi probleme, a HDEL je među kandidatima da najviše od toga profitira.
Kandidat za profit je i James Knox.
HDEL I VDKT su jedini građevinari koji nemaju financijskih problema. Vdkt ima podršku jakog kupca pa raste ali milsim da se ni hidraši nemaju čega plašiti ovdje, dapače.
U 13.00 Slobodna Dalmacija objavila:
Hidra napokon počela sa preuzimanjem Konstruktorovih poslova.
je. i žrtva je današnjeg trgovanja na dlkv i igh. pa ovo uz vdkt jedino danas od građevine vrijedi.
Uf što je neko smeće ljuto na Hidru, pa ruši svaki dan sa par stotina eura, ali znamo svi da je HDEL, uz VDKT, jedini bez gubitaka, i da u valorizaciji toga kasni za Viaduktom barem 80 kuna rasta.