HDEL, fundamentalna analiza.
– p/e 26.72 , previše velik, tu vidimo kako je dionica dosta skupa.
– imamo snažan pad prodaje i prihoda.
– uz to je firma prezadužena.
– ROE i ROA previše mali, tu vam je prihod od uloženog kapitala nikakav.
– ovo je ono osnovno,
– nemam ovu dionicu niti mi je cilj drukati za gore ili dolje.
– gospon Splićo me je zamolio za mišljenje o ovoj dionici pa sam napisala ono najosnovnije.
– I love this game.
Pozdrav !
[lol]
Hidroelektra inženjering je dio Hidroelektre niskogradnja?
A tko će raditi na ovome?
http://www.business.hr/hr/Naslovnica/Ekonomija/Prevelik-zalogaj-Kosor-ulaze-23-posto-vise-u-autoceste-nego-lani
i DLKV ima jos lošije omjere ROE,ROA pa ima i vecu cijenu i likvidnost a manju dobit nego HDEL
ovo se odnosi na ivanu,koja je neki dan komentirala
30. lipanj 2011.
Kosor otvorila dionicu Ravča-Vrgorac autoceste A1
Dionicu Ravča-Vrgorac, dužine 9,8 kilometara, autoceste A1 Zagreb-Split-Dubrovnik, u koju je uložena ukupno 1,1 milijarda kuna sa PDV-om, danas je svečano otvorila premijerka Jadranka Kosor.
………………..
Radove na izgradnji te dionice izvodila je Poslovna udruga koju čine Hidroelektra-niskogradnja (vodeći partner), Viadukt Zagreb, Konstruktor-inženjering Split, Cesta Varaždin, Zagorje-Tehnobeton, Strabag Zagreb, Osijek-Koteks i zagrebačka Ingra. Radove na vijaduktu Kotezi izvodila je Poslovna udruga koju čine DYWIDAG Bau GmbH, Muenchen-vodeći partner i Strabag Zagreb (partner). Najavljeno je da će u redovni promet dionica Ravča-Vrgorac biti puštena u 16:00 sati. Cestarina na dionici Ravča-Vrgorac iznosi četiri kune, a od Zagreba do Vrgorca 191 kunu za osobna vozila.
Veseli najava premijerke o gradnji nastavka Autoceste Ravča – Dubrovnik!
A još ljepše kad je vodeći partner Hidroelektra.
K tome velika akcija izgradnje AC u susjednoj državi, al najviše iščekujem rezultate
iz jedne druge inozemne države za posao preko 1 milijarde Eura gdje se natjeće i Hidrica.
Cijelo vrijeme na kupnji al nitko da proda. Eto danas ipak malo mezio.
i ja skupljam pomalo,
gledajući povijesni graf pitanje je trenutka kad će se prelomiti,lagano klizi po dugoročnoj liniji pada ,čim je probije tj krene preko 145,nema više za bagatelu..
ovaj posao je vrijedio preko milijardu kn,
a još jedan takav čeka u Bosni,tender u tijeku…
nema zime za Hidricu …dakle buy and hold
HIDROELEKTRA je građevinsko poduzeće osnovano 1946. godine sa sjedištem u Zagrebu.
Ubraja se u najrespektabilnije građevinske tvrtke u Hrvatskoj.
POSLOVNO SUDJELOVANJE U SLJEDEĆIM ZEMLJAMA:
Hrvatska, Alžir, Grčka, Njemačka, Kenija, Rusija, Ukrajina, Slovenija, Kosovo, Makedonija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina
Broj dionica:
HDEL: 623.881
INGRA: 13.545.200
DLKV: 2.702.512
Evo uskoro stIže malo veći zalogaj za HIDRICU:
Crna gora je za ovo mačji kašalj: