25. siječanj 2011. ( poslovni.hr )
Koridor Vc: Viadukt i Hidroelektra natječu se za izgradnju dionice Bijača-Kravice, Ingra ispala
Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) dala je suglasnost na evaluacijski izvještaj o rezultatima pretkvalifikacijskog natječaja za izgradnju autoceste na trasi Koridora Vc, dionica Bijača – Počitelj, poddionica Bijača – Kravice.
Novi poslovi = nova cijena [thumbsup]
Kasnije ću Vam objasniti liniju otpora broj jedan, sad baš računam drugu liniju otpora.
Računaš drugi target a ni prvi ti još nije ni blizu.
E moj Dabre-bre
Računaš drugi target a ni prvi ti još nije ni blizu.
E moj Dabre-bre
Evo gospodine Ringa druga točka otpora je na 276 kuna prema TA. Trebam uzieti još MACD, signal i PPO faktore, ali za prvi otpor sam manje više siguran. Dakle 221 kuna.
Znate i sami gospodine da će sad nakon blokade biti i malo otpuštanja ali to veliki jedva čekaju. Očekujem jači udar po prodaji i što je najvaćnije promet iznad 500.000 kuna, što je osnova za sutrašnji daljni rast koji bi mogao probiti 200 kuna.
Dajte malo počnite proučavati TA. Sve će Vam biti dosta jasnije.[thumbsup]
Gledajte, 50% zarade na HDEL je isto kao i 50% zarade na HT-u. To bi Vam trebalo biti jasno. E sad targeti TA su isto tako činjenice. Naravno i novi poslovi su nova cijena dionice. Prvi target je puno bliži nego mislite. Današnji promet i rast ukazuju na to. E sad želite li Vi kupiti na prvoj točki otpora i čekati drugu točku je na Vama. Dajte samo činjenice, nemojte da se razgovaramo ko je jamio….i slično. Ovo je ozbiljan forum. Ima još nešto dionica do prve točke otpora, trebate samo pratiti veće promete i prosječnu cijenu. Zaključak izvucite sami. Evo po meni dionica bi trebali vrijediti bar kao dionica DLKV.
On je odradio rast HDEL nije. To sam jako lijepo obradio na temi DDJH pa pogledajte malo ako imate vremena. A trebali bi naći vremena ako želite zaraditi na HDEL-u. [thumbsup]
eto ti investitora-već se guraju na asku da unovče burek i jogurt. cccccc-bijeda.
Evo grafikona kretanja cijena unazad 3 godine …
Jesmo li spremni za barem mali pomak sa dna…?
Jesmo, i te kako !
naravno micica da jesmo
evo ja uzela danas 500-tinjak komada da se nadje jer nisam uspjela niš na kupnji dobiti
sad ne znam što radim sutra, da li lupim još 500 komada po asku ili da se nabidavam
bum vidla [rolleyes]
Evo grafikona kretanja cijena unazad 3 godine …
Jesmo li spremni za barem mali pomak sa dna…?
Jesmo, i te kako !
naravno micica da jesmo
evo ja uzela danas 500-tinjak komada da se nadje jer nisam uspjela niš na kupnji dobiti
sad ne znam što radim sutra, da li lupim još 500 komada po asku ili da se nabidavam
bum vidla [rolleyes]
[/quote]
kako god uzela, jedno je sigurno, cijena će biti veća od današnje prosječne… stoga probaj čekati na bidu neko vrijeme… samo nemoj zaspati… [lol] [kiss]
joj mislila sam još dokupiti jeftino ali mi sad seebiz kvari planove
Autor/izvor: Siniša Malus – sinisa.malus@seebiz.eu
ZAGREB – Čini se kako su dijelovi nekadašnjeg hrvatskog konzorcija ponovno u igri za autocestu Bar-Boljare, ovaj put kao izvođači radova.
Kako SEEbiz doznaje iz dobro obaviještenih podgoričkih izvora, to je već gotova stvar. Na završnim je dogovorima prije desetak dana u Podgorici bio prvi čovjek Instituta IGH Jure Radić koji je u jednom podgoričkom restoranu viđen kako u opuštenoj atmosferi večera s crnogorskim ministrom prometa Andrijom Lomparom. Službeno, nositelj će posla biti kineski Poly Technologies koji će osigurati i financijsku konstrukciju. Praktički, veći će dio poslova odraditi hrvatske kompanije. Ovoga se puta neće ići na natječaj nego bi Kinezi potpisali sporazum s Vladom Crne Gore kojeg bi trebao formalno potvrditi i crnogorski parlament.
[rolleyes]