HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

do 180 ima samoooooooooooooooo 4312 dionica za prodati!

Nikad ne gledaj odnos K/P ako misliš zarađivati na burzi.I na Janafu je odnos bio nepovoljan pa vidi gdje je sad.A i na mnogim drugima.Inu nitko nije htio na 1.700 a sad se otimaju na 3.500. Sve je relativno pa i taj odnos

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

Burza se sastoji i od pravih ulagača a ne samo trejdera kikirikijem i košpicama.

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

naravno,slažem se sa tvrdnjom da K/P nije pravo mjerilo,
a vidjet cemo uskoro sta se se tu još dešavati
Lp

Zanimljivio je primjeti kako se trguje gotovo iskljucivo na bidu koji je visi od jucerasnjeg prosjeka. Uzimajuci u obzir vjesti koje bi uskoro trebale biti objavljene, cini mi se da se radi pritisak na kupnju kako bi mali dionicari jeftino izasli i na hdelu i na ostalim gradjevinarima. Ima li netko drugi bolje objasnjenje?

Burzom upravlja sentiment a on se u zadnje vrijeme drastično promijenio.Uskoro će se to vidjeti i na cijenama na onim dionicama koje su vrlo vrlo nisko.Ali slažem se da ćemo vidjeti. Jedino onaj tko misli sitno prodati pa jeftinije kupiti radi račun bez gostioničara.

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!


Zanimljivio je primjeti kako se trguje gotovo iskljucivo na bidu koji je visi od jucerasnjeg prosjeka. Uzimajuci u obzir vjesti koje bi uskoro trebale biti objavljene, cini mi se da se radi pritisak na kupnju kako bi mali dionicari jeftino izasli i na hdelu i na ostalim gradjevinarima. Ima li netko drugi bolje objasnjenje?

MrRichi, danas se skida i sa aska, i to puno … tako da ti ne stoji tvrdnja da se trguje iskljucivo na bidu. Ali bilo kako bilo, bid je sve veći i kao što kažeš, veći od prosjeka proteklog dana, što je indikativno. !

Čovjek koji ne pravi greške obično ne radi ništa.

može ispis transakcija da vidim kako se kreatalo trgovanje, nisam bila stalno uz comp [pray]

budali je i jedan nick preveliko opterećenje

može ispis transakcija da vidim kako se kreatalo trgovanje, nisam bila stalno uz comp [pray]

Broj Vrijeme Vrijednosnica Tržište Cijena Količina Ukupno
73 10:03 HDEL-R-A ZSE 158,99 49 7.790,51
737 10:47 HDEL-R-A ZSE 162,96 71 11.570,16
928 11:04 HDEL-R-A ZSE 162,96 79 12.873,84
953 11:06 HDEL-R-A ZSE 162,96 131 21.347,76
954 11:06 HDEL-R-A ZSE 165,9 10 1.659,00
2470 14:27 HDEL-R-A ZSE 159,26 10 1.592,60
2529 14:41 HDEL-R-A ZSE 158 83 13.114,00
2567 14:44 HDEL-R-A ZSE 160 100 16.000,00
2568 14:44 HDEL-R-A ZSE 160,99 66 10.625,34
2603 14:54 HDEL-R-A ZSE 158,07 64 10.116,48
2656 15:05 HDEL-R-A ZSE 160,99 29 4.668,71
2657 15:05 HDEL-R-A ZSE 162 100 16.200,00
2658 15:05 HDEL-R-A ZSE 163 100 16.300,00
143.858,40

U četvrtak Vlada objavljuje popis investicija koje idu, među njima je i Pelješki most. Kad je objavljeno da se neće graditi Hidroelektra je završina u negativnoj blokadi.Sad očekujem pozitivnu kad se objavi popis investicija među kojima i most Pelješac-kopno

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

Počela je sanacija na željezničkom mostu Sava Jakuševac, a uskoro se očekuje i sanacija tzv. zelenog mosta.

Nakon postupka javnog natječaja za izvođača radova kao najpovoljniji ponuditelj odabran je konzorcij poduzeća koji čine Hidroelektra niskogradnja d.d. i Pružne građevine d.o.o. Stručni i tehnološki nadzor radova obavljat će Institut građevinarstva Hrvatske, a vodni nadzor Hrvatske vode. Ugovor između HŽ-Infrastrukture d.o.o. i odabranog konzorcija je potpisan, a pripremni radovi su već počeli. Završetak obnove mosta planira se u jesen ove godine. Osim sanacije jakuševačkog mosta, projektira se i obnova drugoga željezničkog mosta preko Save, tzv. zelenoga mosta.

U skladu s projektom sanacije, koji su izradili Institut građevinarstva Hrvatske (IGH) i Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, na mostu Sava Jakuševac oštećeni potporni stup će se srušiti, a na njegovu mjestu sagraditi novi (u skladu s člankom 239. Zakona o prostornom uređenju i gradnji). Sanirat će se i oštećena čelična konstrukcija te željeznički kolosijeci na mostu, pa će most biti vraćen u prvobitno, projektirano stanje. Premda je sagrađen prije 42 godine (1968. god.), sve do incidenta koji se dogodio 2009. preko njega je nesmetano tekao željeznički promet. Da bi sigurnost na tome mostu bila što veća, u koritu Save planiraju se sagraditi i dva potporna praga kako bi se spriječila daljnja erozija šljunka s dna. Time bi se u budućnosti spriječilo ugrožavanje temelja mosta. Ukupni troškovi radova procjenjuju se na oko 30 milijuna kuna, od čega je vrijednost ugovora s konzorcijem Hidroelektre i Pružnih građevina d.o.o. 24 milijuna kuna, a ostatak sredstava utrošit će se na spomenute nadzore te radove na kontaktnoj mreži i pružnom gornjem ustroju, koje će obavljati Elektrotehnički poslovi održavanja i Građevinski poslovi održavanja u sastavu HŽ-Infrastrukture d.o.o.

Sanacija mosta trebala bi biti gotova do kraja 2010. godine, kada na snagu stupa željeznički vozni red 2010/2011. te će se time rasteretiti zagrebački Glavni kolodvor.

U fazi projektiranja je i obnova tzv. zelenoga mosta, inače najpoznatijeg željezničkog mosta preko Save, koji je sagrađen 1939. Njegova kulturološka vrijednost jest u tomu što na njemu ništa nije izvedeno zavarivanjem te po statičkom sustavu je Langerova greda, odnosno greda ojačana lukom. Taj most presudan je za željeznički promet od Zagreba prema jugu (dio V. paneuropskog koridora) i stoga je njegova redovita obnova jedan od prioriteta HŽ-Infrastrukture d.o.o. Radovima na njegovoj obnovi planira se povećati i njegova nosivost, kako bi se udovoljilo standardima suvremenih međunarodnih pruga. Sredstva u iznosu od oko četiri milijuna kuna namaknuta su Planom investicija HŽ-Infrastrukture d.o.o. za 2010. god. koja bi bila dostatna za I. fazu sanacije (sanacija i ojačanje stupa ispod nepokretnog ležaja i upornjaka). U tijeku je izrada projekta sanacije donjeg ustroja mosta te se početak radova na I. fazi sanacije očekuje ove godine.

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

Ovaj igrač koji pokušava skupiti veću količinu će teško uspjeti.Bid je jako nervozan.I 160-170 mu je odlična cijena. Ovako neće ići.

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

New Report

Close