HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Upravo gledam graf i ne vidim tu nikakvih 221,25kn????
Čime ste vi to vidjeli……mikroskopom?? [tongue]
Nego može li link za te poslove

Dajte ja sam studirao 10 godina da bi došao do ovog nivoa znanja. Morate ulagati u znanje jer bez toga nema ništa od trgovanja. Odite na google pa potražite malo štiva o TA a onda i neke programe koji to podržavaju.
Preporučam da posebnu pažnju obratite na MACD i PPO.

Poslovi su vam na istoj adresi ( ali ne i oni budući )

Lijepo Vas pozdravljam i molim za ozbiljnost kod pisanja.

KUPOVAO SAM JA BELJE PO 8, PTKM 12, ATPL 70, KODT 200, HDEL 50, TNPL 200 a VI ?

Znači ništa od linkova koji govore o tim poslovima?

Kaj nije to sve stopirano……… [rolleyes]

Uglavnom čvrsti asseti.........i nešto kartušine za razbibrigu


Znači ništa od linkova koji govore o tim poslovima?

Kaj nije to sve stopirano……… [rolleyes]


Kao papagaji govorite kako je građevinarima posao stopiran.. hm, da, to je stara priča.
Naravno da je prošle i pretprošle godine bilo stopiranja i poteškoća, i naravno da je građevina na dnu.
Ali zar baš to nije indikativno, nekakvo dno je definirano, bez obzira što govorili o tome, i oporavak je blizu, bez obzira što govorili i o tome.
A poslovi, kolega, i to oni novi, još nisu ni na kavim linkovina, strpite se samo malo.
Ako ne možete, čekam Vas na 157, dajte, slobodno… !

Čovjek koji ne pravi greške obično ne radi ništa.

Od građevine je lošija samo Ivanina brodarska kompanija ( TNPL= lako ćemo ne znam dokle ćemo )

Ne znam zašto kupnja forsira, bolje da se popuni GAP i da onda nastavimo naprijed…
Pa ne trebaju nam trzavice kao onima na IGH koji imaju krcato GAP-ova do 1320kn.

Top rast u 2011.g. - TEP, ZVCV, HRDH, HDEL, VDKT, IPKK, ....

Što je sa izlistavanjem na Warshavskoj burzi?

Evo Luka Miličić će Dalekovod izlistati.
Ide to sad jako u focus, jelda Hromi……..

Uglavnom čvrsti asseti.........i nešto kartušine za razbibrigu

Dionica ispod book-a a listanje na varšavskoj burzi nosi 2BV…………..
Hromi???
Čemu onaj skromni target od 221,34KN? [rolleyes]

Uglavnom čvrsti asseti.........i nešto kartušine za razbibrigu

mymymy03, kaj tebe toliko kopka HDEL?
fakat ti ne ide ti kupnja po 160 ? hehe [lol]

Čovjek koji ne pravi greške obično ne radi ništa.

Hmnn uskoro kreće kampanja za izbore, a to znači samo jedno da će se morati aktivirati mnoga gradilišta za koja Hdel ima već potpisane ugovore. Shodno tome treba razmišljati o ukrcaju. Jer na prve povoljne vijesti cijena sigurno neće biti na ovim razinama.Uskoro izlazimo iz recesije a Vlada bi dosta pripomogla tome da odmrze dio neophodnih radova. Barem je takvo moje mišljenje.
Nema raloga da dionica sa pozitivom bude na pola BVa.
Ovo nije nagovor ni na kupnju ni na prodaju

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

13. svibanj 2009.
Otvoreni radovi na dionici državne ceste D2, izvođač Hidroelektra
Otvoreni radovi na dionici državne ceste D2, izvođač Hidroelektra
Jučer su otvoreni radovi na izgradnji dionice državne ceste D2, zaobilaznica Slatine u duljini od 10,2 kilometara.
Izvođač navedenih radova je zagrebačka Hidroelektra niskogradnja, a naručitelj Hrvatske ceste. Ukupna vrijednost ugovorenih radova iznosi 87 milijuna kuna (bez PDV-a), navodi se u priopćenju koje je Hidroelektra dostavila Zagrebačkoj burzi. Krajnji rok za dovršetak radova je 24 mjeseci od datuma početka radova.

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

Pa onda recimo da bi se i ovo moglo aktivirati.

12. svibnja 2009.
Potpisivanje ugovora za građenje i otvaranje radova na dionici Doli-Dubrovnik i brzoj cesti Đonta Doli – čvor Doli

11. svibnja 2009. potpisani su ugovori o građenju dionice Doli-Dubrovnik i brze ceste Đonta Doli – čvor Doli, na autocesti A1, a radove je svečano otvorio dr.sc. Ivo Sanader, predsjednik Vlade Republike Hrvatske, čemu je nazočio i g. Luka Bebić, predsjednik Hrvatskog sabora i ostali visoki državni dužnosnici.

Dionica Doli-Dubrovnik, dužine 29.6 km, dio je autoceste A1 Zagreb-Split-Dubrovnik. Na dionici je projektirano 30 objekata, od toga 10 vijadukata, 3 nadvožnjaka, 8 podvožnjaka i 9 tunela.
Na predmetnoj dionici projektirana su 4 čvora i 4 cestarinska prolaza te c Centar za održavanje i kontrolu prometa Slano.
Čvor Doli je spoj brze ceste Đonta Doli – čvor Doli, a čvor Slano spoj na županijsku cestu Ž6232 i čvor Dubrovnik je spoj brze ceste prema Dubrovniku. Za potrebe odmora projektirana su dva odmorišta: Mravinjac i Dubrovnik.
Dionica brze ceste Đonta Doli-čvor Doli, dužine 4,5 km, projektirana je kao dvosmjerna, šesterotračna prometnica. Ova brza cesta je spoj brze pelješke ceste budućeg pelješkog mosta s autocestom A1 Zagreb – Split – Dubrovnik, dionica „Doli – Dubrovnik“. Na ovoj brzoj cesti projektom je predviđena izgradnja čeonog cestarinskog prolaza ČCP Doli i izgradnja pratećeg uslužnog objekta Doli. Na dionici je projektirano 6 objekata: 3 vijadukta, 2 podvožnjaka i1 tunel.

Ugovoreni radovi: za dionicu Doli-Dubrovnik i brzu cestu Đonta Doli-čvor Doli Hrvatske autoceste d.o.o. potpisale su 6 ugovora za građenje trase i objekata u trasi s izvođačima odabranim putem javnog nadmetanja: Viadukt d.d., Zagreb – nositelj ponude, Strabag Ag, Spittal an der Drau, Skladgradnja-Grup d.o.o., Imotski, Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude , Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb, Osijek-Koteks d.d., Osijek, Cesta Varaždin d.d. Varaždin i Zagorje-Tehnobeton d.d. Varaždin.
Ukupno ugovorena vrijednost radova iznosi 3.674.533.299,12 kuna bez PDV-a.

1. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik i brze ceste Đonta Doli-čvor Doli iznosi 1.232.748.986,91 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1. Glavnoj trasi autoceste od km -2+100 do km 1+650
i brza cesta Đonta Doli-čvor Doli,
2. Glavnoj trasi autoceste od km 6+280 do km 7+370,
3. Glavnoj trasi autoceste od km 16+620 do km 19+190,
4. Glavnoj trasi autoceste od km 24+130 do km 27+500
Izvođači radova su: Viadukt d.d., Zagreb – nositelj ponude, Strabag Ag, Spittal an der Drau i Skladgradnja-Grup d.o.o., Imotski, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

2. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik iznosi 641.173.720,05 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1.Glavnoj trasi autoceste od km 1+650 do km 6+280
Izvođači radova su: Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude , Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb i Osijek-Koteks d.d., Osijek, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

3. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik iznosi 388.969.988,97 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1. Glavnoj trasi autoceste od km 7+370 do km 9+850
Izvođači radova su: Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude, Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb i Osijek-Koteks d.d., Osijek, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

4. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik iznosi 438.587.420,25 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1. Glavnoj trasi autoceste od km 9+850 do 13+120 km
Izvođači radova su: Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude, Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb i Osijek-Koteks d.d., Osijek, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

5. Ugovorena vrijednost rado

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

Ide gradnja dalje.Uskoro idu radovi za dodatnih 130 milijuna eura od EBRDa.

25. studenog 2010.
Potpisivanje Ugovora o zajmu s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) za financiranje troškova izgradnje „Projekta dovršetka koridora Vc“
Hrvatske autoceste d.o.o. danas, 24.11.2010. godine, potpisale su Ugovor o zajmu s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u iznosu od 60.630.000,00 EUR-a. Sredstva zajma koristit će se namjenski za financiranje 50 % vrijednosti Projekta dovršetka koridora Vc, koji se sastoji od izgradnje hrvatskog dijela mreže autocesta u dužini od 12,5 km uz sjevernu i južnu granicu s Bosnom i Hercegovinom , i to :

1) Sjeverna dionica, 3,5 km – od čvora Sredanci do Svilaja (granica Bosne i Hercegovine), uključujući most preko rijeke Save;

2) Južna dionica, 9 km – od čvora Ploče do granice Bosne i Hercegovine, uključujući granični prijelaz Metković.

Zajam se ugovara na rok od 15 godina s počekom i rokom povlačenja od 3 godine uz promjenjivu kamatnu stopu temeljenu na šestomjesečnom EURIBOR-u, uvećanom za maržu EBRD-a u iznosu od 1 %.
Ostatak sredstava za financiranje Projekta dovršetka Vc koridora osigurat će se putem kredita od Europske investicijske banke (EIB) i iz sredstava Hrvatskih autocesta d.o.o.
U tijeku je postupak javnog nadmetanja za izbor najpovoljnijeg izvođača radova prema pravilima međunarodnih financijskih institucija.
Informacija o dionicama
Sjeverna dionica, Sredanci – granica BiH i most preko rijeke Save
Dionica Sredanci – granica BiH, dužine 3,5 km krajnja je dionica autoceste A5, a nastavlja se na izgrađenu dionicu Đakovo-Sredanci. Na ovoj dionici projektom je planirana izgradnja sljedećeih objekata: most Popovača, 2 nadvožnjaka (Čvor Svilaj i Zoljani), čeoni cestarinski prolaz Svilaj, čvor Svilaj i granični prijelaz Svilaj.
Autocesta na granici prema BiH prelazi široku inundaciju rijeke Save koja će biti premoštena mostom ukupne duljine 660,00m i širine 29,00m. Projektom mosta planirane su tri vozne trake po 3,50 m bez zaustavne.
Planirani završetak izgradnje dionice Sredanci – granica Republike BiH je drugi kvartal 2013. godine.
Južna dionica, Čvor Ploče – Granica Bosne i Hercegovine uključujući GP Metković
1.) Granični prijelaz Metković sa spojem na državnu cestu D62 (I. faza )
Predmetna I. faza obuhvaća izgradnju:
Prometne površine – plato graničnog prijelaza Metković s rasvjetom, prometnom opremom i signalizacijom svjetlovodnim kabelom, TK priključkom i vodovodnim priključkom.
Spojna cesta na D 62 s prometnom opremom i signalizacijom.
Rekonstrukcija D 62 (570 m) s prometnom opremom, signalizacijom i premještanjem TK instalacija.
Elektroenergetsko napajanje i vodoopskrba graničnog prijelaza Metković.
Planirani završetak izgradnje graničnog prijelaza Metković je 15.05.2011. godina.
2.) Dionica Čvor Ploče – granica BiH (II. faza )
Predmetnom II. fazom obuhvaćena je izgradnja trase autoceste od Čvora Ploče do granice BiH, dijela Čvora Ploče i čeonog cestarinskog prolaza Metković.
Dionica Čvor Ploče – granica BiH, dužine 9 km dio je autoceste A10 Mali Prolog-Ploče. Na ovoj dionici projektom je planirana izgradnja sljedećeih objekata: vijadukt Iskisli (duljine 178 m), prolaz Anđelići (duljine 27 m), prijelaz Mioči (duljine 69,5 m), prijelaz Golubinka 1 (duljine 60 m) i prijelaz Golubinka 2 (duljine 56 m).
Planirani završetak izgradnje dionice Čvor Ploče – granica BiH je drugi kvartal 2013. godine.
Hrvatske autoceste d.o.o.

budali je i jedan nick preveliko opterećenje

New Report

Close