Zadnje transakcije: Cijena Količina Iznos Datum
172,19 5 860,95 23.7.2010 10:28:23
172,19 40 6.887,60 23.7.2010 10:16:11
172,19 10 1.721,90 23.7.2010 10:01:33
Ovdje se ne desava nista!
hm
a gde se dešava? osim na škartu ht- ?
Svi građevinci neće preživjeti
Učinke recesije ponajviše osjećaju građevinske tvrtke što se očituje i u smanjenju njihove tržišne kapitalizacije, a, analitičari nekim tvrtkama ne daju previše šansi
Dionice građevinskog sektora polako dolaze na ulagačku “crnu listu”. Nakon prave katastrofe dionica Ingre, Instituta IGH i Viadukta u ponedjeljak, negativan trend dijelom je nastvaljen i u utorak. Najviše je oslabila dionica Tehnike, za više od tri posto na 995 kuna dok je IGH pao za 1,6 posto na 1649 kuna. To je najniža razina te dionice od lanjskog ožujka.
Recesija je najviše pogodila građevinske kompanije Ostale dionice uspjele su se donekle oporaviti. . Ulagački bijeg iz građevinskog sektora ovoga je puta potkrijepljen surovim i sumornim brojkama. Činjenica jest da su građevinci možda najveći gubitnici recesije. Prema svibanjskim podacima Državnog zavoda za statistiku (DZS), u odnosu na lanjski svibanj obujam građevinskih radova pao je za više od 16 posto. U prvih pet mjeseci ove godine navedeni je obujam pao za gotovo 18 posto.
Analitičari ovome sektoru ne daju mnogo šansi. “Stvarno ih je teško valuirati. U građevinskom sektoru sve tvrtke neće preživjeti ovu krizu. Svi su u problemima, svi su dosta zaduženi i to je vjerojatni razlog zašto ih ulagači izbjegavaju”, ocijenio je predsjednik Uprave OTP Investa Darko Brborović.
“U sljedećih šest mjeseci ne očekujem nikakav oporavak tržišta nekretnina, a ne treba očekivati ni nove projekte u niskogradnji. Osim toga, građevinske tvrtke u prošlom pozitivnom poslovnom ciklusu nisu dovoljno kapitalno ojačale da bi mogle raditi u inozemstvu”, pojasnio je svoj stav Brborović. Glavna financijska analitičarka Raiffeisen Consultinga Nada Harambašić smatra kako je daljnja negativna korekcija građevinskih dionica vjerojatno potaknuta objavom rezultata poslovanja Viadukta za prvo polugodište. Podsjetimo, Viadukt je objavio gubitak od gotovo 50 milijuna kuna. “Budući da je Viadukt u drugom tromjesečju zapravo imao poboljšanje rezultata u odnosu na prethodno, pesimizam s ove osnove u ponedjeljak je bio pomalo prenaglašen. S druge strane, novčani tijek od poslovnih aktivnosti nastavio je bilježiti smanjenje u odnosu na prvo tromjesečje”, kazala je Harambašić. Što se tiče ostalih građevinskih dionica, Harambašić smatra da ove dionice, promatrajući njihove cijene i sudeći po operativnim fundamentima u posljednjih godinu dana, nisu podcijenjene u odnosu na druge sektore. Međutim, kao ni Darko Brborović, ni Harambašić građevincima do kraja ove godine ne prognozira pozitivnije rezultate. “Što se tiče očekivanja za poslovanje građevinskih kompanija u predstojećem razdoblju, ne očekujemo oporavak ovog sektora na domaćem tržištu do kraja ove godine, stoga će rast ostvariti isključivo kompanije koje se uspiju probiti na inozemna tržišta”, ocijenila je Harambašić.
POSLOVI
Hidroelektra i Pružne građevine obnavljaju zagrebačke željezničke mostove, IGH nadzire
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Na željezničkom mostu Sava Jakuševac, poznatom i kao most Mićevec, koji je zbog utonuća jednoga od potpornih stupova od ožujka 2009. zatvoren za željeznički promet, uskoro počinje sanacija, priopćeno je danas iz HŽ Infrastrukture.
Nakon postupka javnog natječaja za izvođača radova kao najpovoljniji ponuditelj odabran je konzorcij poduzeća koji čine Hidroelektra (ZSE:HDEL-R-A) i Pružne građevine d.o.o. Stručni i tehnološki nadzor radova obavljat će Institut IGH (ZSE:IGH-R-A), a vodni nadzor Hrvatske vode. Ugovor između HŽ-Infrastrukture i odabranog konzorcija je potpisan, a pripremni radovi su već počeli. Završetak obnove mosta planira se u jesen ove godine. Osim sanacije jakuševačkog mosta, projektira se i obnova drugoga željezničkog mosta preko Save, tzv. zelenoga mosta.
U skladu s projektom sanacije, koji su izradili IGH i Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, na mostu Sava Jakuševac oštećeni potporni stup će se srušiti, a na njegovu mjestu sagraditi novi. Sanirat će se i oštećena čelična konstrukcija te željeznički kolosijeci na mostu, pa će most biti vraćen u prvobitno, projektirano stanje. Premda je sagrađen prije 42 godine, sve do incidenta koji se dogodio 2009. preko njega je nesmetano tekao željeznički promet. Da bi sigurnost na tome mostu bila što veća, u koritu Save planiraju se sagraditi i dva potporna praga kako bi se spriječila daljnja erozija šljunka s dna, ističe se u priopćenju. Time bi se u budućnosti spriječilo ugrožavanje temelja mosta.
Ukupni troškovi radova procjenjuju se na oko 30 milijuna kuna, od čega je vrijednost ugovora s konzorcijem Hidroelektre i Pružnih građevina 24 milijuna kuna, a ostatak sredstava utrošit će se na spomenute nadzore te radove na kontaktnoj mreži i pružnom gornjem ustroju, koje će obavljati Elektrotehnički poslovi održavanja i Građevinski poslovi održavanja u sastavu HŽ-Infrastrukture. Sanacija mosta trebala bi biti gotova do početka prosinca kada na snagu stupa željeznički vozni red 2010/2011. te će se time rasteretiti zagrebački Glavni kolodvor.
U fazi projektiranja je i obnova tzv. zelenoga mosta, inače najpoznatijeg željezničkog mosta preko Save, koji je sagrađen 1939. godine. Taj most presudan je za željeznički promet od Zagreba prema jugu (dio V. paneuropskog koridora) i stoga je njegova redovita obnova jedan od prioriteta HŽ-Infrastrukture. Radovima na njegovoj obnovi planira se povećati i njegova nosivost, kako bi se udovoljilo standardima suvremenih međunarodnih pruga.
POSLOVI
Hidroelektra i Pružne građevine obnavljaju zagrebačke željezničke mostove, IGH nadzire
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Na željezničkom mostu Sava Jakuševac, poznatom i kao most Mićevec, koji je zbog utonuća jednoga od potpornih stupova od ožujka 2009. zatvoren za željeznički promet, uskoro počinje sanacija, priopćeno je danas iz HŽ Infrastrukture.
Nakon postupka javnog natječaja za izvođača radova kao najpovoljniji ponuditelj odabran je konzorcij poduzeća koji čine Hidroelektra (ZSE:HDEL-R-A) i Pružne građevine d.o.o. Stručni i tehnološki nadzor radova obavljat će Institut IGH (ZSE:IGH-R-A), a vodni nadzor Hrvatske vode. Ugovor između HŽ-Infrastrukture i odabranog konzorcija je potpisan, a pripremni radovi su već počeli. Završetak obnove mosta planira se u jesen ove godine. Osim sanacije jakuševačkog mosta, projektira se i obnova drugoga željezničkog mosta preko Save, tzv. zelenoga mosta.
U skladu s projektom sanacije, koji su izradili IGH i Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, na mostu Sava Jakuševac oštećeni potporni stup će se srušiti, a na njegovu mjestu sagraditi novi. Sanirat će se i oštećena čelična konstrukcija te željeznički kolosijeci na mostu, pa će most biti vraćen u prvobitno, projektirano stanje. Premda je sagrađen prije 42 godine, sve do incidenta koji se dogodio 2009. preko njega je nesmetano tekao željeznički promet. Da bi sigurnost na tome mostu bila što veća, u koritu Save planiraju se sagraditi i dva potporna praga kako bi se spriječila daljnja erozija šljunka s dna, ističe se u priopćenju. Time bi se u budućnosti spriječilo ugrožavanje temelja mosta.
Ukupni troškovi radova procjenjuju se na oko 30 milijuna kuna, od čega je vrijednost ugovora s konzorcijem Hidroelektre i Pružnih građevina 24 milijuna kuna, a ostatak sredstava utrošit će se na spomenute nadzore te radove na kontaktnoj mreži i pružnom gornjem ustroju, koje će obavljati Elektrotehnički poslovi održavanja i Građevinski poslovi održavanja u sastavu HŽ-Infrastrukture. Sanacija mosta trebala bi biti gotova do početka prosinca kada na snagu stupa željeznički vozni red 2010/2011. te će se time rasteretiti zagrebački Glavni kolodvor.
U fazi projektiranja je i obnova tzv. zelenoga mosta, inače najpoznatijeg željezničkog mosta preko Save, koji je sagrađen 1939. godine. Taj most presudan je za željeznički promet od Zagreba prema jugu (dio V. paneuropskog koridora) i stoga je njegova redovita obnova jedan od prioriteta HŽ-Infrastrukture. Radovima na njegovoj obnovi planira se povećati i njegova nosivost, kako bi se udovoljilo standardima suvremenih međunarodnih pruga.
Kolega,
odlična vijest. Ovo samo dokazuje snagu Hidroelektre. Usudio bih se uporediti važnost ovog projekta sa gradnjom autoceste prema Splitu
Hidroelektra:
New York – Dubai – Peckham – Mičevac
LP
Sto ocekujete od izvjesca Hdel-a
Koliki plus ocekujete?
Koliko ocekujete da smanje svoje obveze?
Očekujemo pozitivu za razliku od slučaja ERNT [bye]
Očekujemo pozitivu za razliku od slučaja ERNT [bye]
Koliki plus ocekujete?
Delux nakon dugo vremena evo me opet ovdje, ovo smeće od dionice je jos uvijek u mom portfelju,nisam sa njom napravio niti jednu transakciju vec 2 ili 3 mjeseca, jer prometa nema. Vidim da i dalje drukate na pad, valjda zelite dionicu na 1 kunu da dodje,ili manje ?
Nažalost nema ni pada , a bome ni rasta , a nek stoji jos neko vrijeme …
Samo budala može pričati da će firma u stečaj iako i u najcrnjoj krizi u zadnjih 50 godina radi sa dobiti
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/HDEL-fin2010-1H-NotREV-N-HR.xls