HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/marina-matulovic-dropulic-za-gradnju-elektrana-morat-cemo-traziti-strateske-partnere,72820.html

marcello

PREMIJERKA U OBILASKU
Dobra vijest za HDEL i Viadukt: Zagreb-Sisak ide dalje

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/dobra-vijest-za-hdel-i-viadukt-zagreb-sisak-ide-dalje,73199.html

Nije loše + 5,37% danas.

Da nije ipak izašlo štogod o Waršavskoj burzi? [undecid]

Uglavnom čvrsti asseti.........i nešto kartušine za razbibrigu

Datum objave: 6.4.2010 | 11:04
Zadnja izmjena: 6.4.2010 | 11:41

PREMIJERKA U OBILASKU
Dobra vijest za HDEL i Viadukt: Zagreb-Sisak ide dalje
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Skoro godinu dana nakon što je, na budućoj autocesti Zagreb-Sisak, u promet puštena poddionica od juga Velike Gorice do Buševeca, te su potpisani ugovori o izgradnji ostatka autoceste, premijerka Kosor obilazi gradilište na poddionici Buševec-Lekenik.
Uz tu poddionicu, naime, treba još sagraditi cijelu dionicu od Lekenika do Siska, te spojnu cestu na čvoru kod Siska. Ovakvi infrastrukturni projekti otvaraju radna mjesta te su blagotvorni za izvođače radova kojima također osiguravaju posao i plaće za radnike, ocijenio je bivši premijer Ivo Sanader, prošle godine uoči lokalnih izbora, prilikom svečanog otvaranja ceste koja je vodila, kako su to SDP-ovci nazvali, nikuda, preciznije, u kukuruzišta.

Dobra je to vijest za domaće građevinare. Izvođači radova na toj su dionice Konstruktor, Hidroelektra niskogradnja (ZSE:HDEL-R-A) i Osijek Koteks a vrijednost radova procijenjena je na 529 milijuna kuna. Za dionicu Lekenik-Sisak odgovaran je Strabag kao nositelj te Viadukt (ZSE:VDKT-R-A) i Skladgradnja kao izvođači radova. Radovi na toj dionici vrijedni su 374,9 milijuna kuna bez PDV-a.

Autocesta Zagreb-Sisak dužine 47,5 kilometara podijeljena je na tri dionice: Jakuševec-Velika Gorica jug (9,5 km), Velika Gorica jug-Lekenik (20,2 km) i Lekenik-Mošćenica (17,8 km).

Na autocesti Zagreb-Sisak predviđen je jedan prateći uslužni objekt (benzinska postaja, restoran), šest čvorova (Jakuševec, Velika Gorica jug, Buševec, Lekenik, Sisak i Mošćenica te priključci Veliko Polje i Velika Gorica). Također je predviđen i jedan centar za održavanje i kontrolu prometa u sklopu čvorišta Sisak. Ukupno je planirano 17 mostova, 5 vijadukata, 20 nadvožnjaka, 7 podvožnjaka i 17 propusta.

Od značajnijih objekata na trasi cijele autoceste mogu se izdvojiti most preko kanala Sava-Odra (280 metara), lučni most preko Kupe (270 metara) te vijadukt dužine 750 metara. U sklopu izgradnje južnog ulaska u grad Zagreb predviđa se izgradnja nadvožnjaka preko ranžirnog kolodvora dužine 500 metara.

marcello

Imaju pravo oni što kažu da nema novaca… Ovaj što je kupio 500-ak komada hdel isto nije imao novaca nego je to samo "sića" [wink] [thumbsup]

…zainteresiranost je ipak sve veće…nema više jeftino…u dva koraka je na 250…

pametan čovjek vidi zlo i skloni se...

Predsjednica vlade Jadranka Kosor zajedno s ministrima Kalmetom i Šukerom i uz pratnju ostalih visokih dužnosnika jutros je obišla gradilište autoceste Zagreb-Sisak, točnije poddionice Buševec-Lekenik.

– Danas u Velikoj Gorici svjedočimo gradnji objekta koji će ovom kraju dati jedan novi obraz. Ne samo da će pomoći razvitku Zagrebačke nego će sigurno doprinijeti i razvitku Sisačko-moslavačke županije. Nastavak izgradnje poddionice Buševec-Lekenik omogućit će zapošljavanje novih ljudi i spriječiti da graditeljstvo padne na koljena – rekla je Kosor.

Poddionica Buševec-Lekenik bit će duga 11,2 kilometara i bit će gotova za godinu dana. Na njoj će biti dva mosta, šest nadvožnjaka, četiri propusta, cestarinski prolaz Lekenik i prateći uslužni objekt Pešćenica.

Ukupna vrijednost te dionice iznosi 645 milijuna kuna.

Uglavnom čvrsti asseti.........i nešto kartušine za razbibrigu

– ovdje izvor gornjeg : http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/kosor-radovi-na-autocesti-sprijecit-ce-potonuce-graditeljstva,73221.html

– novosti za sve a posebice kolegu DELUXA.

A šta je s ovim:
http://www.poslovni.hr/144355.aspx

Ima li tu nade za hdel?


A šta je s ovim:
http://www.poslovni.hr/144355.aspx

Ima li tu nade za hdel?

Hidrelektra zadnjih 20 god nije naparavila niti jednu termo i hidroelektranu, ali i 70tih i 80tih imaju odlične reference, ali svakom normalnom naručitelju to nije dovoljno.
Pošto se ovdje radi o HEP-u, uzmemo mi u obzir visoku stopu korupcije, muljanja, namještanja poslova u državnim firmama ja ne vidim tko bi drugi mogao to raditi. Vjerovatno će IGH projektirati iako nemaju pojma o tome.

Evo još posla za HDEL!

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/novotny-gradevinari-se-moraju-mijenjati%2c-u-protivnom-slijedi-val-stecajeva!,73559.html

Sve što g. Novotny govori je uračunato u cijene građevinara. Za HDEL, INGR, DLKV, IGH, VDKT i THNK nema straha, to su firme koje posluju više od 60 godina i nema razloga da ne budu na tržišu bar još 60.
HDEL je unatoč recesiji dokazala da ima stabilno poslovanje i odličnu perspektivu. Zbog toga je ja i imam u porfelju.

New Report

Close