Reći će vama Ranko. ma ne brinem ja za naše građevinare.jesu banda ali i rade . pa bogati ko išta radi u ovoj zemlji osim njih? ko? ne brinem ni za hidroelektru.poznati u svijetu. radili po africi svugdje. ne znam imaju li još predstavništva u africi. znam da su imali dok je bila Jugoslavija. nek malo šire.biće posla sad će država morat ulagat da se izađe iz krize.biće posla u Crnoj Gori kolko voliš i još kod nas.
Ranko kupio a ti vidi
22. veljača 2010.
Za ceste u Dubrovačko-neretvanskoj županiji 730 milijuna kuna
Ulaganje u cestovnu infrastrukturu na području Dubrovačko-neretvanske županije u ovoj će godini iznositi 730 milijuna kuna, od čega se 530 milijuna kuna odnosi na gradnju autocesta, podaci su koje su danas u Dubrovniku na konferenciji za novinare iznijeli saborski zastupnik Branko Bačić i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Jakov Krešić.
Bačić je istaknuo kako radovi na autocesti Zagreb-Dubrovnik neće biti zaustavljeni već će se nastaviti punim intenzitetom. Nema zaustavljanja radova prema Pločama, idući bi se tjedan trebali nastaviti radovi od Ravče do Vrgorca, a u idućih 15-ak dana od Vrgorca prema Pločama, rekao je. Od ukupno 530 milijuna kuna predviđenih za gradnju autocesta u Dubrovačko-neretvanskoj županiji najveći se dio, 520 milijuna kuna odnosi na puni profil autoceste Ravča-Ploče, dok će se preostalih desetak milijuna kuna, kako je rečeno, uložiti u završetak dokumentacije za izgradnju dionice Osojnik-Doli.
Vjerujem da će dionica do Vrgorca biti završena do sezone 2011., a dionica do Ploča do sezone 2012., kazao je Bačić te dodao kako će se nastavak gradnje autoceste prema Dubrovniku odvijati u dva dijela i to dionica Ploče-čvor Pelješac te Osojnik-Doli. Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Jakov Krešić kazao je kako će ta tvrtka u ovoj godini u najjužniju hrvatsku županiju uložiti 200 milijuna kuna od čega se polovica odnosi na nastavak gradnje mosta Pelješac.
Radovi se nastavljaju i očekujemo da se u narednim godinama taj intenzitet vjerojatno i poveća, kazao je. Krešić je za jesen najavio početak radova na 16 kilometara dugoj dionici državne ceste od Čilipa do Debelog brijega, a u što će se uložiti 60-ak milijuna kuna. Bačić i Krešić danas su o ulaganjima u ceste na području županije razgovarali s dubrovačko-neretvanskim županom Nikolom Dobroslavićem.
(Hina/pd)
ako nekog interesira
jjure mali ostat ćeš bez svega zbog upornosti u dionicama građevinara. Dobili ili ne dobili posao u Crnoj Gori građevinskoj mafiji se bliži kraj jer to zahtjeva europa a mi to moramo ispuniti. Nigdje više naša građevinska mafija neće pobjeđivati na namještenim natječajima . Gotovo je s tim gotovo je s najskupljim kilometrima asfalta koji su se gradili samo u Hrvatskoj. Tunela koji su se farbali bojom koja je skuplja od zlata ,. Mostova koji su zatvoreni na svaki povjetarac , stanova koji preskupi zjape prazni. Što prije skužiš bit će ti lakše građevinari su aut i bit će najveća pušiona Hrvatske burze.
e moj stipane,
štakori uvijek prvi bježe.
bio sam bez briga i problema dok mi ti nisi napisao ovaj dušebrižnički post i otvorio mi oči – bijah slijep, a sada vidim.
sada kada su mi oči širom otvorene mogu skupa s tobom pljuvat i blatit po temama bauštelaca, shvatio sam da je to moja nova misija u životu.
Hvala ti m(esiću)stipane, cjenim savjet kao što sam cjenio i tvoje djelo.
još jedan poso koji je ekipa uračunavala a banana ispala…može li lošije za hdel? očito može… [bye]
Kolegice lanica, odakle vam to da je to uračunato u cijenu??
Ja to još nisam uračunao, jer ako bi Hdel dobila taj posao odmah dižem prodajne naloge na 650 kuna neto [kiss]
jjure mali ostat ćeš bez svega zbog upornosti u dionicama građevinara. Dobili ili ne dobili posao u Crnoj Gori građevinskoj mafiji se bliži kraj jer to zahtjeva europa a mi to moramo ispuniti. Nigdje više naša građevinska mafija neće pobjeđivati na namještenim natječajima . Gotovo je s tim gotovo je s najskupljim kilometrima asfalta koji su se gradili samo u Hrvatskoj. Tunela koji su se farbali bojom koja je skuplja od zlata ,. Mostova koji su zatvoreni na svaki povjetarac , stanova koji preskupi zjape prazni. Što prije skužiš bit će ti lakše građevinari su aut i bit će najveća pušiona Hrvatske burze.
Jedina prava istina.
Kolega ingrax samo jedna istina je postojala jedino u SSSR-u………..
Druga strana istine je da je još uvijek izgledan posao od 20 mrld kuna u Crnoj Gori, da Hidra radi u Hrvatskoj, te da ima izglednih poslova u Srbiji ( a natječu se i u Poljskoj )
Objavljeno
23.2.2010 11:58:27 Vrijeme zadnje promjene
23.2.2010 11:58:27
Srbija: Stopiran natječaj za dio Koridora 10
Postupak javne nabave za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, dužine 107 kilometara trake autoputa Horgoš-Novi Sad i Subotica-Kelebija, bit će obustavljen, odlučilo je ministarstvo za infrastrukturu Srbije
Bankamagazin
Ispiši Veličina slova:
Ministarstvo za infrastrukturu odlučilo je obustaviti postupak javne nabavke za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, saznaje u utorak Radio televizija Srbije.
Postupak javne nabave za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, dužine 107 kilometara trake autoputa Horgoš-Novi Sad i Subotica-Kelebija, bit će obustavljen, odlučilo je ministarstvo za infrastrukturu Srbije.
Na natječaj su se prijavile tri firme, domaći konzorcij koji predvodi poduzeće Putevi Beograd, slovensko Primorje iz Ajdovščine, zagrebačka Hidroelektra s Vojvodina putem iz Subotice, ali nijedna nije ispunila uvjete. Rok za podnošenje žalbi je osam dana.
Najnižu ponudu dao je srpski konzorcij 9,97 milijardi dinara, što je gotovo milijardu manje od drugoplasirane ponude hrvatskog konzorcija. U sastavu tog konzorcija su i Putevi Užice, Planum, Borovica transport, Partizanski put kao i cestari iz Novog Sada, Zrenjanina i Pančeva. Hrvatska firma ponudila je izgradnju te dionice za 11,55 milijardi dinara, a slovenska za 13,47 milijardi dinara.
Inače, odmah nakon što su otvorene ponude predstavnik Vojvodina puta Duško Dražić je najavio žalbu navodeći da konzorcij srpskih poduzeća s Poduzećem za puteve Beograd na čelu, nije uskladio cijenu sa rastom inflacije, a u natječju se navodi da je neophodno da je u ponudi neophodno navesti fiksnu cijenu.
HDEL više ne može niti ispuniti uvjete natječaja za gradnju nekog makadama do nekog pazara, užas jedan.
Uh na što je spala.
lp
Kolega Moj E Pogolem, bojim se da ste u krivu, prvoplasirana tvrtka nije ispunila uvjete, a srbima onda nije ništa drugo preostalo nego da ponište natječaj sa nekom lažnom tvrdnjom.
Ipak pare nisu njihove, pa će morati biti transparentni, što Hdelu daju šansu da dobiju posao…..
kuiš? [wink]
Kolega ingrax samo jedna istina je postojala jedino u SSSR-u………..
Druga strana istine je da je još uvijek izgledan posao od 20 mrld kuna u Crnoj Gori, da Hidra radi u Hrvatskoj, te da ima izglednih poslova u Srbiji ( a natječu se i u Poljskoj )
Objavljeno
23.2.2010 11:58:27 Vrijeme zadnje promjene
23.2.2010 11:58:27
Srbija: Stopiran natječaj za dio Koridora 10
Postupak javne nabave za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, dužine 107 kilometara trake autoputa Horgoš-Novi Sad i Subotica-Kelebija, bit će obustavljen, odlučilo je ministarstvo za infrastrukturu Srbije
Bankamagazin
Ispiši Veličina slova:
Ministarstvo za infrastrukturu odlučilo je obustaviti postupak javne nabavke za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, saznaje u utorak Radio televizija Srbije.
Postupak javne nabave za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, dužine 107 kilometara trake autoputa Horgoš-Novi Sad i Subotica-Kelebija, bit će obustavljen, odlučilo je ministarstvo za infrastrukturu Srbije.
Na natječaj su se prijavile tri firme, domaći konzorcij koji predvodi poduzeće Putevi Beograd, slovensko Primorje iz Ajdovščine, zagrebačka Hidroelektra s Vojvodina putem iz Subotice, ali nijedna nije ispunila uvjete. Rok za podnošenje žalbi je osam dana.
Najnižu ponudu dao je srpski konzorcij 9,97 milijardi dinara, što je gotovo milijardu manje od drugoplasirane ponude hrvatskog konzorcija. U sastavu tog konzorcija su i Putevi Užice, Planum, Borovica transport, Partizanski put kao i cestari iz Novog Sada, Zrenjanina i Pančeva. Hrvatska firma ponudila je izgradnju te dionice za 11,55 milijardi dinara, a slovenska za 13,47 milijardi dinara.
Inače, odmah nakon što su otvorene ponude predstavnik Vojvodina puta Duško Dražić je najavio žalbu navodeći da konzorcij srpskih poduzeća s Poduzećem za puteve Beograd na čelu, nije uskladio cijenu sa rastom inflacije, a u natječju se navodi da je neophodno da je u ponudi neophodno navesti fiksnu cijenu.
dobro da si pocrto ovo prvo….pa kakva je to firma koja ne može zadovoljiti uvjete za posao u Srbija…..ovo više prestaje biti smješno..ljudi moji bješte dok možete jer ovo ni dragi Bog ne spasi od zacrtane sudbine…pa druge naše firme dobijaju sve tendere u regiji a hdel nemre ispunit uvjete za 5 km? odlično nas predstavlja vani nema kaj [bye]
Kolega ingrax samo jedna istina je postojala jedino u SSSR-u………..
Druga strana istine je da je još uvijek izgledan posao od 20 mrld kuna u Crnoj Gori, da Hidra radi u Hrvatskoj, te da ima izglednih poslova u Srbiji ( a natječu se i u Poljskoj )
Objavljeno
23.2.2010 11:58:27 Vrijeme zadnje promjene
23.2.2010 11:58:27
Srbija: Stopiran natječaj za dio Koridora 10
Postupak javne nabave za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, dužine 107 kilometara trake autoputa Horgoš-Novi Sad i Subotica-Kelebija, bit će obustavljen, odlučilo je ministarstvo za infrastrukturu Srbije
Bankamagazin
Ispiši Veličina slova:
Ministarstvo za infrastrukturu odlučilo je obustaviti postupak javne nabavke za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, saznaje u utorak Radio televizija Srbije.
Postupak javne nabave za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, dužine 107 kilometara trake autoputa Horgoš-Novi Sad i Subotica-Kelebija, bit će obustavljen, odlučilo je ministarstvo za infrastrukturu Srbije.
Na natječaj su se prijavile tri firme, domaći konzorcij koji predvodi poduzeće Putevi Beograd, slovensko Primorje iz Ajdovščine, zagrebačka Hidroelektra s Vojvodina putem iz Subotice, ali nijedna nije ispunila uvjete. Rok za podnošenje žalbi je osam dana.
Najnižu ponudu dao je srpski konzorcij 9,97 milijardi dinara, što je gotovo milijardu manje od drugoplasirane ponude hrvatskog konzorcija. U sastavu tog konzorcija su i Putevi Užice, Planum, Borovica transport, Partizanski put kao i cestari iz Novog Sada, Zrenjanina i Pančeva. Hrvatska firma ponudila je izgradnju te dionice za 11,55 milijardi dinara, a slovenska za 13,47 milijardi dinara.
Inače, odmah nakon što su otvorene ponude predstavnik Vojvodina puta Duško Dražić je najavio žalbu navodeći da konzorcij srpskih poduzeća s Poduzećem za puteve Beograd na čelu, nije uskladio cijenu sa rastom inflacije, a u natječju se navodi da je neophodno da je u ponudi neophodno navesti fiksnu cijenu.
dobro da si pocrto ovo prvo….pa kakva je to firma koja ne može zadovoljiti uvjete za posao u Srbija…..ovo više prestaje biti smješno..ljudi moji bješte dok možete jer ovo ni dragi Bog ne spasi od zacrtane sudbine…pa druge naše firme dobijaju sve tendere u regiji a hdel nemre ispunit uvjete za 5 km? odlično nas predstavlja vani nema kaj [bye]
[/quote]
Pa Hidroelektra je koma od dionice dnevno se trguje s 2 do 3 dionice nema kupaca niti da ih svijećom tražite.