jjure mali ostat ćeš bez svega zbog upornosti u dionicama građevinara. Dobili ili ne dobili posao u Crnoj Gori građevinskoj mafiji se bliži kraj jer to zahtjeva europa a mi to moramo ispuniti. Nigdje više naša građevinska mafija neće pobjeđivati na namještenim natječajima . Gotovo je s tim gotovo je s najskupljim kilometrima asfalta koji su se gradili samo u Hrvatskoj. Tunela koji su se farbali bojom koja je skuplja od zlata ,. Mostova koji su zatvoreni na svaki povjetarac , stanova koji preskupi zjape prazni. Što prije skužiš bit će ti lakše građevinari su aut i bit će najveća pušiona Hrvatske burze.
jjure mali ostat ćeš bez svega zbog upornosti u dionicama građevinara. Dobili ili ne dobili posao u Crnoj Gori građevinskoj mafiji se bliži kraj jer to zahtjeva europa a mi to moramo ispuniti. Nigdje više naša građevinska mafija neće pobjeđivati na namještenim natječajima . Gotovo je s tim gotovo je s najskupljim kilometrima asfalta koji su se gradili samo u Hrvatskoj. Tunela koji su se farbali bojom koja je skuplja od zlata ,. Mostova koji su zatvoreni na svaki povjetarac , stanova koji preskupi zjape prazni. Što prije skužiš bit će ti lakše građevinari su aut i bit će najveća pušiona Hrvatske burze.
Zar već nisu. Na prosjeku od 15-tak% od ATH, a bili su i niže.
jjure mali ostat ćeš bez svega zbog upornosti u dionicama građevinara. Dobili ili ne dobili posao u Crnoj Gori građevinskoj mafiji se bliži kraj jer to zahtjeva europa a mi to moramo ispuniti. Nigdje više naša građevinska mafija neće pobjeđivati na namještenim natječajima . Gotovo je s tim gotovo je s najskupljim kilometrima asfalta koji su se gradili samo u Hrvatskoj. Tunela koji su se farbali bojom koja je skuplja od zlata ,. Mostova koji su zatvoreni na svaki povjetarac , stanova koji preskupi zjape prazni. Što prije skužiš bit će ti lakše građevinari su aut i bit će najveća pušiona Hrvatske burze.
Bas si to dobro rekao, građevinari su već sad u žabokrečini, i dole više ne mogu, bar što se tiče hidre i ingre, upravo zato su dragi oku… [thumbsup]
Crockett pišeš gluposti (blago rečeno):
http://www.poslovni.hr/140451.aspx
"…….Od građevinskih tvrtki a koji imaju ugovore tako će ove godine najbolje proći Hidroelektra i Konstruktor. Hidroelektra je vodeći partner za gradnju autoceste do Vrgorca, a na toj dionici su uz njih Konstruktor, Viadukt, Cesta Varaždin, Zagorje Tehnobeton, Strabag i Ingra. Kod dionice Buševac – Lekenik vodeći je partner Konstruktor, zajedno s Hidroelektrom i Osijek Koteksom. I Konstruktor i Hidroelektra imaju ugovorene poslove na dionicama Podravskog ipsilona."
Svi naivni i mali ostat će bez svega zbog upornosti u dionicama građevinara. Dobili ili ne dobili posao u Crnoj Gori građevinskoj mafiji se bliži kraj jer to zahtjeva europa a mi to moramo ispuniti. Nigdje više naša građevinska mafija neće pobjeđivati na namještenim natječajima . Gotovo je s tim gotovo je s najskupljim kilometrima asfalta koji su se gradili samo u Hrvatskoj. Tunela koji su se farbali bojom koja je skuplja od zlata ,. Mostova koji su zatvoreni na svaki povjetarac , stanova koji preskupi zjape prazni. Što prije skužiš bit će ti lakše građevinari su aut i bit će najveća pušiona Hrvatske burze.
……dobro je netko napisao da Hidroelektra jedina ima posla dovoljno, još samo da se potpiše Posao Tisućljeća [thumbsup]
Crockett pišeš gluposti (blago rečeno):
Samo sam dodao dozu cinizma…
A kakve gluposti sam rekao, sta je glupo rec da je dno hidre na 220,i dno ingre na 39 ???
Onaj tko dugo trguje sa tim dionicama ce se slozit samnom…
….ja tvrdim da hidra ide tri dana u blokadu zaredom čim se objavi posao u CG
ima netko argumente da neće bit tako?
Ulaganje u cestovnu infrastrukturu na području Dubrovačko-neretvanske županije u ovoj će godini iznositi 730 milijuna kuna,
Bačić je istaknuo kako radovi na autocesti Zagreb-Dubrovnik neće biti zaustavljeni već će se nastaviti punim intenzitetom
Od ukupno 530 milijuna kuna predviđenih za gradnju autocesta u Dubrovačko-neretvanskoj županiji najveći se dio, 520 milijuna kuna odnosi na puni profil autoceste Ravča-Ploče,
[thumbsup]
Upravo kreće nastavak izgradnje!!! [wink]
Vidra i ostali nickovi istoga igrača malo manje lažite ,
Potpredsjednik oporbenog „Pokreta za promjene“ Branko Radulović je za Deutsche Welle rekao da lobiranje premijerke Kosor zapravo predstavlja pokušaj upošljavanja hrvatske građevinske operative. On ističe da gradnja te autoceste u ovom trenutku i na ovakav način nije rentabilna i da stoga nema potporu europskih financijskih institucija. „Sve analize pokazuju da ta autocesta nema nikakvu potporu ni održivost. Radi se, najvjerojatnije, o tajkunskom poslu gdje se pojedini ministri, pojedini građevinski lobiji ’ugrađuju’, tako da od realne cijene koja je negdje oko 1,3 milijarde eura, ona skače na tri milijarde, a evo sada izgleda i na čitavih četiri milijarde. Sve pokazuje da taj projekat nije održiv“, zaključio je Radulović.
mstipan – ajd još jednom pročitaj Vidrin post pa nam objasni na što si se točno osvrnuo svojim postom? [rolleyes]
Vidra i ostali nickovi istoga igrača malo manje lažite ,
Potpredsjednik oporbenog „Pokreta za promjene“ Branko Radulović je za Deutsche Welle rekao da lobiranje premijerke Kosor zapravo predstavlja pokušaj upošljavanja hrvatske građevinske operative. On ističe da gradnja te autoceste u ovom trenutku i na ovakav način nije rentabilna i da stoga nema potporu europskih financijskih institucija. „Sve analize pokazuju da ta autocesta nema nikakvu potporu ni održivost. Radi se, najvjerojatnije, o tajkunskom poslu gdje se pojedini ministri, pojedini građevinski lobiji ’ugrađuju’, tako da od realne cijene koja je negdje oko 1,3 milijarde eura, ona skače na tri milijarde, a evo sada izgleda i na čitavih četiri milijarde. Sve pokazuje da taj projekat nije održiv“, zaključio je Radulović.
napokon netko pametno rezonira….treba napustit brod dok se još može isplivat [bye]