Kako stvari stoje dividenda u lopatama bi mogla biti vrlo unosna. HDEL zna pogoditi kakvu dividendu dijeliti i u koje vrijeme. Gle snijega! Ima da prodajem susjedima i unovcim tu dividendu! [thumbsup]
Projekt tunel Biokovo obustavljeni radovi
Nije zvanična vijest,u građevinskim kuloarima se priča da su radovi obustavljeni do daljnjega????????????
Projekt tunel Biokovo obustavljeni radovi
Nije zvanična vijest,u građevinskim kuloarima se priča da su radovi obustavljeni do daljnjega????????????
ovo je čista dezinformacija. sigurno se želi još malo ubost po diskontnim cijenama
[tongue]
Ante Babić smatra da će se za nekoliko mjeseci osjetiti učinak 800 milijuna kuna, koliko je dugovanja krajem prosinca Ina (ZSE:INA-R-A) uplatila za naknade Hrvatskim autocestama i Hrvatskim cestama koja su tim novcem trebala podmiriti svoje obveze dobavljačima.
GOSPIĆ – U Širokoj kuli kod Gospića ulagači iz Izraela počet će graditi ekološki Aqua park u koji se planira uložiti 60 milijuna kuna i biti će to jedna od najvećih investicija u Ličko-senjskoj županiji od izgradnje autoceste.
Park će se sagraditi na 75 tisuća četvornih metara prostora. Taj su projekt danas u Gospiću predstavili izraelski ulagači Nimrod Sofer i Lahov Jaohim koji su izrazili veliko zadovoljstvo prijemom i načinom na koji je Grad Gospić odlučio pomoći oko realizacije ovog projekta na Ljubovskoj visoravni.
Istaknuli su kako je kod realizacije projekta vrlo vrijedna podrška lokalne samouprave i da je podrška u Gradu Gospiću jedna od najjačih na koju su do sada naišli u realizaciji svojih investicija u svijetu.
Google oglasi
Pustolovno-izletnički
centar Rizvan City, kraj Gospića adrenalinski park, paintball itd
http://www.adria-velebitica.hr
Izraelski investitori su konkretno predstavili inicijalni projekt Aqua parka u kome će se sagraditi veliko autohtono selo sa 120 kuća prilagođenih ličkom podneblju, vodeni centar, sportska dvorana, zoo-park u kome će biti i domaća divljač, hotel, i ostali uslužni sadržaji. Da ta investicija nije mrtvo slovo na papiru govori podatak da je do sada gotovo u potpunosti riješeni imovinsko-pravni odnosi, a slijede geohidrološka istraživanja, ispitivanja mogućnosti korištenja izvora struje i plina, donošenja studija o utjecaju na okoliš.
Usklađivanjem prostorno planskih dokumenata Grada s projektom započelo bi se s izgradnjom parka u više faza, rekao je gradonačelnik Gospića Milan Kolić koji 2010. godinu najavio kao godinu prekretnicu u razvoja gospodarstva u glavnom ličkom gradu.
ekipa iz hidre bila na pregovorima
16.11.2009 22:43:00 Vrijeme zadnje promjene
16.11.2009 22:43:00
PD: Strabag u Poljskoj optužio hrvatske građevinare za damping
"Tvrtke iz Hrvatske, ali i Bjelorusije, Kine i Indije ulaze na poljsko tržište s povremeno dampinškim cijenama i tako ga uništavaju", kažu u Strabagu
Bankamagazin / Poslovni dnevnik
Ispiši Veličina slova:
Hrvatske građevinske tvrtke prvi put su se našle u “istom košu” s tvrtkama iz Kine, Indije i Bjelorusije, ali nažalost u negativnom kontekstu koji je potencirao direktor Strabaga u Poljskoj. Pawel Antonik kao vodeći čovjek austrijskoga građevinskog diva u Poljskoj izjavio je kako bi tamošnji političari trebali ograničiti ulazak na tržište građevinskih tvrtki izvan EU, uključujući i Hrvatsku. Poljski poslovni dnevnik “Puls Biznesu” prenosi Antonikove izjave kako tvrtke iz “Kine, Bjelorusije, Hrvatske i Indije ne pomažu poljskom tržištu rada” te njegovu prognozu kako će takvi, koji nude najniže cijene, nestati s tržišta.
Iako spominje i Hrvate, ponajviše je nezadovoljstva usmjerio na kineske tvrtke koje nanose štetu tvrtkama i investitorima koji već niz godina posluju u Poljskoj. Poljska je vjerojatno i jedno od najvećih gradilišta u EU jer zajedno s Ukrajinom ulaže milijarde eura u infrastrukturu potrebnu za Europsko prvenstvo u nogometu 2012. godine. Strabag tu ima već ugovorenih poslova za oko 2 milijarde eura, a ove godine očekuje prihod od milijardu eura.
Strabag je niz godina prisutan u hrvatskoj cestogradnji i dosad nije imao javnih prigovora da je ograničen ili izguravan s tržišta. Kako piše Poslovni dnevnik, upravo zbog toga su upitali i Strabagovu centralu u Austriji, slažu li se s izjavama svoga poljskog direktora. I dobili potvrdan odgovor. "Tvrtke iz Hrvatske, ali i Bjelorusije, Kine i Indije ulaze na poljsko tržište s povremeno dampinškim cijenama i tako ga uništavaju. Strabag je sretan što ima već ugovorenih poslova za sljedeće dvije i pol godine”, potvrdila nam je glasnogovornica Strabaga Diana Klein.
Prema dostupnim izvorima, u Poljskoj od hrvatskih građevinara jedini podružnicu već pet godina ima Dalekovod, a odnedavno, ali još bezuspješno, za se poslove bori i Hidroelektra niskogradnja. Svi oni, uključujući i HGK, ne slažu se sa Strabagovim stavom te tvrde da hrvatske tvrtke nikada nisu išle s dampinškim cijenama.
Ističu i kako su izjave o ograničavanju ulaska na poljsko tržište tim neobičnije jer su upravo poljski građevinari u Njemačkoj i ostalim “starim” članicama EU zbog niske cijene rada išli s vrlo niskim ponudama i tako izgurali postojeće tvrtke s tržišta. “Nema govora o dampinškim cijenama u Poljskoj. Možemo samo protestirati protiv takvih izjava. Javljamo se na natječaje s realnim cijenama”, kaže za Poslovni direktor i suvlasnik Dalekovoda Luka Miličić. Iz Hidroelektre niskogradnje neslužbeno su odbacili Strabagove insinuacije. Kao primjer navode i nedavni natječaj za 16 kilometara obilaznice oko grada Zambrowe, na kojoj se i Hidroelektra natjecala. “Pobijedila je poljska podružnica njemačkog Bilfinger Bergera, a mi smo bili 40 posto skuplji. Drugoplasirani je bio 20 posto skuplji od najpovoljnije ponude, što ukazuje na dampinšku cijenu”, poručili su iz tvrtke. Oni će se i dalje nastaviti natjecati za poslove u Poljskoj, a izjave iz Strabaga samo tumače kao pokušaj zaštite svojih dosadašnjih pozicija.
Rudolf Rom, direktor HGK-ova sektora građevinarstva i komunalnoga gospodarstva, smatra da su izjave iz Strabaga o ograničavanju dolaska hrvatskih tvrtki neprimjerene, ali da ih treba gledati u kontekstu želje za zaštitom vlastitih pozicija. “Ne ide se s dampinškim cijenama jer nitko ne želi raditi s gubitkom. Naši građevinari su konkurentni jer imaju veliko znanje i iskustvo, a ujedno i jeftiniju radnu snagu nego zemlje EU”, kaže Rom.
jel ovo sve odrađeno?
ako je onda samo čekamo lovu
Autocesta Rijeka-Zagreb d.d. potpisala je dana 25. svibnja 2006. godine s izvoditeljima radova ugovore za izgradnju IIB faze autoceste Rijeka-Zagreb, dopuna na puni profil autoceste između Kikovice i Stare Sušice. Ugovore su potpisali g. Jurica Prskalo, predsjednik Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb d.d., g. Željko Žderić, predsjednik Uprave Konstruktor-inžinjeringa d.d., g. Heimo Oberwinkler, direktor Strabag AG Austrija, dr. Đuro Dekanović, predsjednik Uprave Viadukta d.d. i g. Rade Pilipović, direktor Hidroelektre niskogradnje d.d.
IIB faza izgradnje autoceste predstavlja dopunu na puni profil autoceste ukupne duljine 44,26 km od Kikovice do Stare Sušice i podijeljena je na 5 dionica pri čemu je za izgradnju svake dionice sklopljen jedan ugovor.
Radovi će se financirati iz sredstava zajma Europske investicijske banke i zajma Europske banke za obnovu i razvoj za koji su pregovori u završnoj fazi.
Ugovor 1: Dionica Kikovica – Oštrovica sklopljen je s Poslovnom udrugom: Viadukt d.d. (vodeći partner), Hidroelektra-niskogradnja d.d., Konstruktor-inženjering d.d. i Strabag AG. Ugovorena vrijednost radova iznosi 32.394.813,36 EUR, a rok izvedbe radova je 488 dana.
Ugovor 2: Dionica Oštrovica – Vrata sklopljen je s Poslovnom udrugom: Hidroelektra-niskogradnja d.d. (vodeći partner), Viadukt d.d., Konstruktor-inženjering d.d. i Strabag AG. Ugovorena vrijednost radova iznosi 68.929.548,42 EUR, a rok izvedbe radova je 855 dana.
Ugovor 3: Dionica Vrata – Delnice sklopljen je s Poslovnom udrugom: Viadukt d.d. (vodeći partner), Hidroelektra-niskogradnja d.d., Konstruktor-inženjering d.d. i Strabag AG. Ugovorena vrijednost radova iznosi 45.871.402,79 EUR, a rok izvedbe radova je 610 dana.
Ugovor 4: Dionica Delnice – Kupjak sklopljen je s Poslovnom udrugom: Konstruktor-inženjering d.d. (vodeći partner), Viadukt d.d., Hidroelektra-niskogradnja d.d., i Strabag AG. Ugovorena vrijednost radova iznosi 45.871.402,79 EUR, a rok izvedbe radova je 610 dana.
Ugovor 5: Dionica Kupjak – Stara Sušica sklopljen je s Poslovnom udrugom: Konstruktor-inženjering d.d.(vodeći partner), Viadukt d.d. i Strabag AG. Ugovorena vrijednost radova iznosi 58.703.293,90 EUR, a rok izvedbe radova je 936 dana.
Projekt tunel Biokovo obustavljeni radovi
Nije zvanična vijest,u građevinskim kuloarima se priča da su radovi obustavljeni do daljnjega????????????
ovo je čista dezinformacija. sigurno se želi još malo ubost po diskontnim cijenama
[tongue]
Ante Babić smatra da će se za nekoliko mjeseci osjetiti učinak 800 milijuna kuna, koliko je dugovanja krajem prosinca Ina (ZSE:INA-R-A) uplatila za naknade Hrvatskim autocestama i Hrvatskim cestama koja su tim novcem trebala podmiriti svoje obveze dobavljačima.
[/quote]
Niste odgovorili na pitanje je su li obustavljeni radovi na tunelu Sv.Ilija (Biokovo) ili ne????????????
250KN je target kojeg sam dao prije 30 dana, eto bližimo se tom targetu…
Brutalno poznavanje tržišta!
Bok forumaš evo netko ako mi može pomoći u vezi Hidre,zanima me kako mogu dobiti uvid u njihove nekretnine i ugovorene poslove ,gdje se to može vidjeti,tražim po netu ali mi baš nešto ne ide
visoko špekulativna dionica, raleativno nelikvidna, na kojoj se može masno zaraditi ali i masno popušiti i onda nema plača i zazivanja hanfe. Multiple igraju ulogu, ali ne toliko kao kod nekih drugih dionica. kada se ulazi u nju, svakom treba biti jasno da je uvijek u pitanju rizik i da se ide "na vlastitu odgovornost". Ipak, na ovako niskim razinama, praktički se ne može fulati sa ulaskom, jedini kriterij je hoće li otići u stečaj, a to je ipak malo vjerojatno.