HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kolega Rambo

..

A evo baš mii prijatelj kaze da nece kupovat…ima vremena,pa ak je Vidri dobra po 350, dobra je i njemu po 300

Sta ne kolega Vidra

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]

Splite moj…
Nista ja ovdje ne govorim s tehničkog stajališta..
Ovo je fundamentalno uz tehniku najgora tvrtka na ZSE,,,
Pa ak ju kolega dokupljivac kupuje, mora i toga biti svjestan

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]

Ali kolega Deluks, što bi vi i mogli reći s tehničkog stajališta o Hidroelektri kad niste prepoznali ni Lokalni Vrh ni Lokalno Dno.

Tehnička vam je s oproštenjem za klinac, za razliku od tehničke kolege iz Splita………..
dajte se javite kolegi da vas uzme za šegrta, da mu crtate šprance umjesto milimetarskog papira, hehe

http://www.kucilooro.webs.com/

A pogledajte ovo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ekskluzivno, donosimo uspjeh nad uspjehom naše Hidroelektre.

Premostili smo nepremostivo, sagradli nesagradivo, pobijedili starh od visine, ciču zimu i nadljudskim naporima sagradili ovu ljepotu od ceste ze tričavih milijardu kuna!!!!!!!!!!!!!!!!!
HID HID HIDRA!!!!!!

RIJEČKA OBILAZNICA – 22. prosinca 2009. otvorena je za promet Riječka obilaznica, čvor Orehovica – čvor Diračje, u punom profilu.

Obilaznicu je otvorila gospođa Jadranka Kosor, predsjednica Vlade Republike Hrvatske

Prigodna svečanost, s početkom u 12.30 sati, održana je na čvoru Rujevica, uz brojne uzvanike i predstavnike medija.

Vjerujem da će se mnogi složiti sa mnom kad kažem da je najzahtjevniji dio izgradnje bila činjenica da se radi o prometnici koju nazivamo obilaznicom, ali koja je prerasla u gradsku prometnicu i predstavlja žilu kucavicu ovog prekrasnog grada. Radovi na njoj kao i zatvaranja za promet, a koja su bila neophodna za te radove, uzrokovali su građanima brojne poteškoće. Stoga s ovog mjesta želim izraziti zahvalnost, prvenstveno građanima grada Rijeke koji su iskazali veliku strpljivost i kooperativnost prilikom izvođenja radova na obilaznici, izjavio je u svom govoru gospodin Zlatko Korpar, predsjednik Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb d.d.

Ukupna duljina dogradnje južnog kolnika obilaznice Rijeke dionice čvor Orehovica-čvor Diračje iznosi 8,85 km, a zajedno s priključnim cestama 9,6 km. Radovi na ovom izuzetno teškom i zahtjevnom gradilištu trajali su 23 mjeseca.

Građevinski radovi izgradnje južnog kolnika obilaznice grada Rijeke dionice, čvorište Orehovica – čvorište Diračje obuhvaćaju:
dogradnju glavne trase s priključcima južnog kolnika na izgrađene dionice u čvorištima Diračje i Orehovica, dogradnju čvorišta Diračje i Orehovica, izgradnju čvorišta Rujevica, odvodnju trase i čvorišta, građevinske radove za kabelsku kanalizaciju i barijere za zaštitu od buke (l=10.550 m), izgradnju retencija Podmurvice I i II, te Krnjevo II i III
izgradnju objekata: most Rječina, vijadukti Katarina i Mihačeva Draga, podvožnjak Škurinje, nadvožnjak Kozala (dogradnja) i nadvožnjak u čvorištu Škurinje i Rujevica te sanaciju nadhodnika Malonji i Vrhovo
proboj i izvedbu građevinskih radova u tunelima Trsat, Katarina, Škurinje I i Škurinje II

Od ukupne duljine dionice 8,856 km, gotovo 30 % radova odnosi se na izgradnju objekata:
četiri tunela: Trsat (858 m), Katarina (190 m), Škurinje I (402 m), Škurinje II (572 m)
dva vijadukta i most: vijadukt Katarina (112 m), vijadukt Mihačeva Draga (187 m), most Rječina (208,5 m)
dva nadvožnjaka i jedan podvožnjak: nadvožnjak Kozala (55 m), nadvožnjak u čvorištu Rujevica (29 m), podvožnjak u čvorištu Škurinje (30 m)

Ukupna duljina tunela iznosi 2.022 m, velikih objekata (most, vijadukti) 507,5 m te malih objekata (nadvožnjaci, podvožnjak) 114 m.

http://www.kucilooro.webs.com/

Zidovi za zaštitu od buke protežu se na 10.550 m; postavljeni su na potezu prije čvora Diračje iz smjera Opatije, preko novoizgrađenog čvora Rujevica, čvora Škurinje do nadvožnjaka Kozala na dionici Škurinje – Orehovica. Zidovi su postavljeni sa sjeverne strane sjevernog kolnika, južne strane južnog kolnika kao i dijelom u razdjelnom pojasu.

Na dijelu trase između vijadukta Mihačeva Draga i nadvožnjaka Kozala u duljini od 352 m umjesto zidova, zaštita od buke ugrađena je u čeličnu tunelsku konstrukciju na južnom, novom kolniku. Konstrukcija je jednim dijelom obložena solarnim panelima koji tvore sunčanu elektranu instalirane snage 30 kW. Realizacija projekta za zaštitu od buke na riječkoj obilaznici, koja je najveći i najobuhvatniji projekt takve vrste u Hrvatskoj, ovim je dobila dodatno na posebnosti.

Dovršetkom izgradnje obilaznice grada Rijeke te puštanjem u promet ove važne prometnice u punom profilu značajno će se smanjiti prometne gužve što će sigurno pridonijeti i podizanju razine sigurnosti prometa. Izgradnja južnog kolnika riječke obilaznice pozitivno će utjecati na razvoj hrvatskog turizma kao i gospodarstva u cjelini povezujući našu najveću i najznačajniju luku Rijeku sa širom regijom.

http://www.kucilooro.webs.com/

Nove autoceste mogu financirati koncesionariRedakcija Business.hr
Koncesijski model cestogradnje u Hrvatskoj, koji je nedavno predložio direktor IGH Jure Radić, moguće je rješenje za problem financiranja gradnje autocesta nastao pomanjkanjem novca u Hrvatskim autocestama, posebno nakon što je iz Ministarstva prometa otišao državni tajnik Zdravko Livaković, koji se žestoko protivio takvom rješenju.
pokaži ostale vijesti: Broj 541
Business.hr broj 541 od 22. prosinca 2009.
pokaži sadržaj broja
.članak.Radić je, podsjetimo, javno ponudio da dionicu autoceste Doli-Dubrovnik, od čije je gradnje HAC odnosno Vlada zasad odustala, pod koncesiju uzme upravo IGH s partnerima.

Ma ljudi moji je li to moguće, toliko dobrih vijesti u samo 24 sata???????????
Gledam i ne vjerujem, eh što će sad moji dragi sindikalisti koji su samo prigovarali umjesto da su kupovali ovu biser dionicu…………..

DOKUP I SAMO DOKUP!!!! [thumbsup]

http://www.kucilooro.webs.com/


Splite moj…
Nista ja ovdje ne govorim s tehničkog stajališta..
Ovo je fundamentalno uz tehniku najgora tvrtka na ZSE,,,
Pa ak ju kolega dokupljivac kupuje, mora i toga biti svjestan

E sad se usra i osta ziv, NHF



Splite moj…
Nista ja ovdje ne govorim s tehničkog stajališta..
Ovo je fundamentalno uz tehniku najgora tvrtka na ZSE,,,
Pa ak ju kolega dokupljivac kupuje, mora i toga biti svjestan

E sad se usra i osta ziv, NHF
[/quote]
Najgori je samo jedan i jedini….DIOKI.
HDEL je meni najslabiji građevinar, a građevina je trenutno jedan od najslabijih sektora.
Al volim HDEL i često trejdam s njom <3.


Splite moj…
Nista ja ovdje ne govorim s tehničkog stajališta..
Ovo je fundamentalno uz tehniku najgora tvrtka na ZSE,,,
Pa ak ju kolega dokupljivac kupuje, mora i toga biti svjestan

Veliš najgora? A do prije 45 dana si i sam imao istu tu Hidricu i ponosio se prodajom na 370kn.
To je biti dvoličan kolega. Ipak nije sve tako crno kako ti kažeš jer moja informacija je da im stižu neki novci kojima osiguravaju stabilnost i iduću godinu.
E sad, u idućih 12mj. valjda će se i naši "pametnjakovići" u vladi sjetiti kako treba pokrenuti graditeljstvo jer je okosnica svega.
Tehnički više je razloga za odbijanac i neću ih navoditi.



Splite moj…
Nista ja ovdje ne govorim s tehničkog stajališta..
Ovo je fundamentalno uz tehniku najgora tvrtka na ZSE,,,
Pa ak ju kolega dokupljivac kupuje, mora i toga biti svjestan

E sad se usra i osta ziv, NHF
[/quote]

Ništa kolega, to je moje misljenje, a sutra cu ti detaljno obrazlozit zakaj tako mislim.

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]


HDEL je meni najslabiji građevinar, a građevina je trenutno jedan od najslabijih sektora.
Al volim HDEL i često trejdam s njom

Pa ipak joj je i najgora cijena…. Nekih 40-50kn gore bi to dovelo u liniju.
Al zar to nije zaraditi 25% na brzinu?

Kolega Split…
Sto ti nije jasno…
tehnički se dalo odradit, odradio sam i thnk od 1450 do 1650…

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]

New Report

Close