HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vdkt se ne urušava nego ima izvrsno izvješće
molim ne navoditi krive zakljućke
nisu sve građevinske firme Hdel niti imaju loša izvješća kao ona.

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

je
na kraju godine cemo preteci viadukt

Good artists copy. Great artists steal.

Hdel je već pretekla u rastu VDKT i to više od 50%

ako misliš da bude Hdel bolja kupi ja sam ti prvi na prodaji…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=81114 ,nema prodaje ni nakon ovoga….. [thumbsup] sve je vec debelo ukalkulirano u cjenu…..panicari su vani definitivno….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=81114 ,nema prodaje ni nakon ovoga….. [thumbsup] sve je vec debelo ukalkulirano u cjenu…..panicari su vani definitivno….

Daj ne prizivaj vraga, došel bu on i sam [angry]

http://www.kucilooro.webs.com/



http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=81114 ,nema prodaje ni nakon ovoga….. [thumbsup] sve je vec debelo ukalkulirano u cjenu…..panicari su vani definitivno….

ne prizivam…nego kupujem pomalo….
Daj ne prizivaj vraga, došel bu on i sam [angry]
[/quote]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Ko je sad tu kaj rekel, to nije po poslovniku………….

http://www.kucilooro.webs.com/

neko se brani uporno sa ovom hebenom jednom dionicom na kupnji ,svakodnevno

Good artists copy. Great artists steal.

Pelješki most ide dalje unatoč premijerki
Foto: Edvard Šprljan/Cropix

Hrvatska premijerka Jadranka Kosor najavila je prošli tjedan kako će, u sklopu sveopće štednje i antirecesijskih mjera, radovi na Pelješkom mostu biti odgođeni za koju godinu, međutim, čini se da njezina poruka još nije stigla do zabačenog Međeda, poluotoka u Malostonskom zaljevu, piše danas Globus.

Tamo se naime radovi odvijaju bez zastoja, a nitko pojma nema da u tome ima nešto sporno. Radnici, njih stotinjak, kažu kako nikakve službene obavijesti iz Vlade nisu došle. S obje strane ovog mosta, koji bi jednog dana trebao biti drugi po dužini u Europi (2404 metra), sagrađen je već po jedan stup, a grade se još dva. Početak gradnje čeka još njih 14.

U akciji je i brod Šangulin kojim stručnjaci ispituju karakteristike dna radi postavljanja čeličnih stupova – pilona dugih 100-tinjak metara i promjera dva metra, koji bi se trebali ukopati u dno. Za svaki od stupova nosača trebat će u dno usaditi 12 takvih pilona.

Glavni inženjer Ivica Tutman kaže kako je od svibnja prošle godine, kada su radovi službeno počeli, obavljeno oko 15 posto posla te da bi još mogli stići predviđeni rok i završiti most 2012. jer sve ide po planu. Odbacuje nagađanja da je dinamika radova usporena zbog nedostatka novca jer, prema njegovim saznanjima, na terenu ne nedostaje ni materijala ni radnika. Ukupno na obje strane radi 100-tinjak radnika Hidroelektre, Viadukta, Konstruktora, Crosca i još nekoliko kooperantskih tvrtki.

No, rukovoditelj gradilišta iz Hidroelektre, Marko Mijić ipak tvrdi kako tempo nije u skladu s planovima, odnosno da se već nekoliko mjeseci radi usporeno.

Direktor projekta Zlatko Bender iz Hrvatskih autocesta također vjeruje kako bi se most još uvijek mogao dovršiti do 2012., međutim, kaže kako je sada već izvjesno da će se radovi usporiti te da je novi izgledan termin 2015. Po njegovim riječima od 1,95 milijardi kuna, kolika je dogovorena cijena mosta (očekuje se da će biti premašena), dosad je potrošeno oko 150 milijuna. Ako se ukupna cijena podijeli na šest godina trajanja izgradnje jasno je da HC godišnje za gradnju trebaju izdvojiti oko 280 milijuna. Valja napomenuti kako je to samo djelić ukupnog HC-ova giodišnjeg proračuna koji je ove godine iznosio 2,6 milijardi kuna. (njd)

sve su to "zlatni dečki" iscenirali

"……….Novi list također piše da bi se tako već iduće godine mogla nastaviti žurba u gradnji novih kilometara autocesta, čime bi IGH, Skladgradnja, Konstruktor, Hidroelektra, Vijadukt, Dalekovod i ostali izbjegli rezanje remena zbog krize i nastavili vlastito bogaćenje i zadržavanje stečenih pozicija."

http://www.poslovni.hr/123366.aspx

marcello

razgovarao sam sa jednim radnikom hidre jučer, nema nikakvog prinudnog godisnjeg, radi se
,samo se vise prekovremeni ne placaju a tjeraju ih da rade
stednja na svakom podrucju

Good artists copy. Great artists steal.

oept jedna dionica ,ovaj put na asku

Good artists copy. Great artists steal.

New Report

Close