Može li mi netko ovako neukom objasniti kako to da netko prodaje paket od skoro 20.000kn po 240,13 kn kad kupaca po 250 kn ima koliko oces… cijeli dan se to desava i zato smo i bili tamo di smo bili ( 228.xx kn)
Ajde da i netko drugi to vidi, vec sam mislio da sam lud… Promet se umirio skroz ,samo se ovaj HT vrti u praznom hodu…ni to mi nije jasno al taj me slučaj više ne brine…
Ponovo se zahvaljujem prodavatelju po 236 [thumbsup] hvala, hvala
A ovaj što dijeli jedinice, jadničak, očito liječi svoje frustracije 🙂
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=f14f8316-f9bd-4f4c-8a2a-74d029db20c0
Novi ugovori potpisani
Hrvatske autoceste potpisale su ugovore o izvođenju izgradnje preostalih dionica autoceste Sisak-Zagreb s predstavnicima tvrtki Strabag, Viadukt, Sklad gradnja, Konstruktor inženjering, Hidroelektra niskogradnja, Osijek-Koteks, Zagorje tehnobeton iz Varaždina, Ceste Varaždin i Swietelsky, čime se otvoreni radovi na izgradnji preostalih dionica te autoceste, i to od Siska prema Zagrebu.
Evo ga još ugovora
Na to su samo 3 mlrd, nemoj s tim gušiti temu. [proud]
šećer na kraju
Riječ je o Hidroelektri niskogradnji (ZSE:HDEL-R-A) koja je današnjim skokom od 4 posto stigla do 262 kune, najviše cijene od sredine studenoga prošle godine. Pogledamo li rast od početka svibnja kad je počelo razdoblje optimizma na Zagrebačkoj burzi, vidjet ćemo da je kompanija u šest dana svibanjske trgovine povećala tržišnu kapitalizaciju 42,8 posto. Osim toga, i prosječan obujam dnevne trgovine u tom razdoblju svjedoči o pojačanom interesu investitora. Dnevni je prosjek trgovine prešao razinu od pola milijuna kuna, znatno više od prosjeka u ostatku ove godine. Baci li se pogled i na kretanje vrijednosti dionica od početka godine možemo vidjeti kako je rast znatno nadmašio prosjek tržište. Od početka su godine dionice ojačale 42,5 posto i jedan su od najvećih ovogodišnjih dobitnika. Dakle, u svibnju su poralse dvostruko jače od CROBEX-a, a od početka godine čak sedam puta.
Razlozi su tome prije svega u potencijalu ostvarivanja prihoda. Naime, kompanija je u poslkjednjih tjedan dana potpisala dva vrijedna ugovora. Prošloga je tjedna Hidroelektra potpisala je s HAC-om Sporazum o izvodenju radova na izgradnji trase, paralelnih putova, odvodnje, cvorišta i pratećših uslužnih objekata na Podravskom ipsilonu, autocesti A12, dionica Gradec – Sokolovac, poddionica Gradec – Kloštar Vojakovacki. Ukupna vrijednost ugovorenih radova iznosi 731 milijun kuna (PDV uključen u cijenu), a krajnji rok za dovršetak radova je 22 mjeseca od datuma početka radova.
Danas je pak Hidroelektra niskogradnja potpisala je s Hrvatskim autocestama Sporazum o izvodenju radova na izgradnji autoceste Zagreb – Sisak, dionica Velika Gorica jug – Lekenik, poddionica Buševac – Lekenik, od km 9+000 do km 20+200. Na toj će dionici glavni partner biti Konstruktor, a poslove će uz Hidroelektru obavljati i Osijek Koteks. Ukupna vrijednost ugovorenih radova iznosi 529 milijuna kuna (bez PDV-a), a krajnji rok za dovršetak radova je 12 mjeseci od datuma početka radova. Kad se tome pridoda vjerojatno i značajna uloga na izgradnji autoceste Bar-Boljare u Crnoj Gori kojeg je dobio hrvatski konzorcij u sastavu Konstruktor-IGH-Tehnika, tada imamo zaokruženu sliku. Knjiga ugovorenih poslova puna je idućih barem dvije godine, prihodi će biti veći, a time bi se trebale izbjeći brojke ostvarene u prvom kvartalu ove godine koji je pokazao pad neto dobiti od 26,3 posto u odnosa na 4,06 milijuna kuna koliko je iznosila neto dobit te tvrtke u prvom lanjskom tromjesečju. Kompanija je tada upozorila da je ostvarena neto dobit u prvom tromjesečju smanjena zbog povećanih troškova financiranja i otežane naplate potraživanja.