Blokada na 160 kunića [bye]
a danas +9,99 i šta sad ?
A ništa idemo dalje,Hdel-r-a probila sama više od 50 % tunela Biokovo.Završetak 2010 u lipnju pred turističku sezonu!
Prodaje: Količina Cijena
20 179,87
27 180,00
22 183,45
100 183,49
99 184,50
5 191,00
17 197,40
Kupnje: Cijena Količina
168,67 1
168,66 5
167,00 18
165,02 1
165,00 70
163,50 50
163,36 91
160,00 79
156,10 23
155,00 115
HAC – Objava za medije
24. travnja 2009.
O DIONICAMA AUTOCESTA PODRAVSKO-BILOGORSKOG IPSILONA A12 I A13
Podravsko-bilogorski ipsilon ukupne je dužine 172 km dio je autocestovne mreže Republike Hrvatske, a čine ga autocesta A12 Čvorište Sveta Helena (A4) – Vrbovec – Križevci – Koprivnica – GP Gola (granica Republike Mađarske) i autocesta A13 Čvorište Vrbovec 2 (A12) – Bjelovar – Virovitica – GP Terezino Polje (granica Republike Mađarske).
Autocesta A12, dužine 86,0 km, podijeljena je na pet dionica:
· Sv. Helena – Vrbovec, dužine 8,0 km
· Vrbovec – Gradec, dužine 15,0 km
· Gradec – Velika Mučna, dužine 33,7 km
· Velika Mučna – Koprivnica sjever, dužine 14,0 km
· Koprivnica sjever – GP Gola (granica Republike Mađarske), dužine 15,3 km
U sklopu buduće trase autoceste A12 trenutno su u prometu sadašnja brza cesta od čvorišta Sv. Helena (A4)–Vrbovec-Gradec (D28), a puštene u promet dijelom 2002., a dijelom 2007. godine.
Projekt izgradnje autoceste obuhvaća i rekonstrukciju navedene dionice brze ceste u puni profil autoceste.
Gradnja ove autoceste počinje na dionici Gradec-Sokolovac, poddionica Gradec-Kloštar Vojakovački u dužini od 20 km. Na ovoj dionici projektirano je 31 objekat (mostovi, vijadukti i nadvožnjaci; od kojih su najznačajniji – nadvožnjaci „HŽ-1“, „HŽ-2“ i „HŽ-3“ preko željezničke pruge), čvorovi Gradec, Križevci, Lemeš i Sokolovac sa cestarinskim prolazima te odmorišta PUO Gradec, PUO Križevci i PUO Sokolovac, a planirano je i 14 putnih prijelaza i prolaza.
Izvođač radova za izgradnju objekata, prijelaza, i prolaza na dionici je Poslovna udruga koju čine: Strabag AG Spittal Austria, Viadukt d.d. Zagreb i Skladgradnja-group d.o.o., Imotski. Ukupna ugovorena vrijednost radova iznosi 571.845.002,90 kn bez PDV-a, a planirani rok izgradnje je 18 mjeseci.
Izvođač radova za izgradnju trase, paralelnih putova, odvodnje, čvorišta i PUO-a na dionici je Poslovna udruga koju čine: Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb, Konstruktor-Inženjering d.d. Split i Osijek-Koteks d.d. Osijek. Ukupna ugovorena vrijednost radova iznosi 599.210.071,64 kn bez PDV-a, a planirani rok izgradnje je 22 mjeseca.
Ukupna ugovorena vrijednost radova iznosi 1.171.055.074,54 kn bez PDV-a……."
Ima još, cijeli tekst na:
http://www.hac.hr/?task=med&stask=1
eto,došlo izvješće
nema minusa ,to je po meni najvažnije.kad vidim viadukt yamagli mi se pred očima
Izvanredno izvješće, ako mene pitate, u ovoj krizi iskazati dobit, i to još u tredicionalno lošem kvartalu za sve građevinare. Što reći nego svaka čast!
Još ako dobiju drugu fazu ovih radova?
Počela izgradnja nove luke Zadar vrijedna 235 milijuna eura
Business.hr/Hina
04.05.2009 12:01
Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta otvorio je danas radove na izgradnji Nove luke Zadar – Gaženica, projektu vrijednom ukupno 235 milijuna eura.
Izgradnja putničke luke odvijat će se u tri faze, a kada 2013. godine bude završena na površini od 250.000 četvornih metara bit će 12 gatova, od čega 3 za međunarodne linije, 3 za ro-ro i brodove na kružnim putovanjima te 6 gatova za ostale brodove.
Uz to, bit će tu i ribarska luka, putnička zgrada, parkirališni prostor za nekoliko tisuća automobila te mnogi drugi komercijalni sadržaji.
Riječ je o povijesnom projektu i najvećoj pojedinačnoj investiciji u razvoju Zadra, istaknuo je ministar Kalmeta na svečanosti otvorenja radova i naglasio da će luka Zadar – Gaženica biti nova državna luka na Mediteranu.
Ukupna vrijednost projekta je 235 milijuna eura, od čega će se 220 milijuna eura financirati zajmom uz državno jamstvo (120 milijuna eura zajam Njemačke razvojne banke (KfW), a 100 milijuna eura zajam Europske investicijske banke).
Sama činjenica da su projekt, nakon dubinskog uvida, prepoznali Njemačka razvojna banka i Europska investicijska banka znači mnogo, znači i poruku svim prijevoznicima ne samo u Hrvatskoj nego i u Europi da se pripreme za novi tok roba i ljudi, kazao je Kalmeta.
Na svečanosti otvaranja radova okupio se velik broj gospodarstvenika, političkih dužnosnika i gostiju, a okupljenima su se obratili i ravnatelj Lučke uprave Zadar Ivica Burić, župan Zadarske županije Stipe Zrilić, predsjednik Županijske komore u Zadru Dario Jurin te njemački veleposlanik u Hrvatskoj Bernd Fischer.
Na svečanosti je istaknuto da će izgradnjom nove luke u Zadru biti zaposleno tisuću osoba, a Zadar će tada biti grad bez nezaposlenih osoba.
Više puta je naglašeno i kako je riječ o povijesnom razvojnom projektu koji se priprema već desetak godina a koji u sebi integrira sve ostale vrste prometa na zadarskom području, cestovni, željeznički i zračni.
Izgradnjom Nove luke Zadar – Gaženica izmjestit će se sadašnje trajektno pristanište iz središta stare gradske jezgre u zonu Gaženica udaljenu oko 3,5 kilometra južno od gradskog središta.
Radovi će se odvijati u tri faze, a prva obuhvaća nasipanje i izgradnju sekundarnog lukobrana, s rokom završetka radova od godine dana.
Radove planirane prvom fazom izvodit će njemačke tvrtke Strabag i Josef Moebius, a vrijednost tih radova je oko 43,4 milijuna eura.
Druga faza obuhvaća izgradnju svih obala, cestovnu infrastrukturu u Gaženici, čekališta, parkirališta i ostalu prateću infrastrukturu, a planirani su za početak 2010. godine, dok treća faza obuhvaća izgradnju zgrade terminala i početak tih radova planiran je za 2011. godinu. Završetak svih radova planiran je u drugoj polovici 2013. godine.
moram priznati da sam ocekivao puno,puno losije izvjesce.bravo.
moram priznati da sam ocekivao puno,puno losije izvjesce.
bravo.
Također.
Po asku 400 komada do 200 kn a onda 60 koamada po bidu.
Vidi se da veliki kupuju a mali prodaju. Slično i na drugim dionicama. Ovako sam ja prodavao dok sam bio početnik.