Jura povuko i hidricu, ko to može zaustaviti. Ova cijena je smiješna za ovu dionicu. Vidimo se gore .
Pozdrav svima kojim posjeduju ovu dionicu.
" Pelješki most se nastavlja graditi "
Ovu vijest su danas prenijeli svi mediji ( tv, radio, portali ) i što nije nevažno ponovili su je danas nebrojeno mnogo puta.
Kako će na ovu vijest "odreagirati" tržište vidjet ćemo ujutro
Nije loše.
Zadnja 173,00 kn + 13 %
Možda pomalo "mali" investitori shvaćaju da će netko trebati izgraditi te tunele i mostove kroz CG i da tu ima posla za HIDRU sljedećih deset godina.
[smiley]
ja bih molio slike sa gradilišta ako netko ima.
čudno je da nitko ,znači niti jedna televizija..dnevne..tjedne novine…nije napravio reportažu sa gradilišta te impresivne građevine.i nisam ciničan.
da se tone gradi kao i gorička obilaznica..
kolega, ako ste gledali sinoć " Otvoreno " mogli ste vidjeti prizore s gradilišta i uvjeriti se svojim očima da se most stvarno gradi.
je,mali kupuju od 1000 pa na dalje 🙂
čini mi se da je krenuo novi krug
samo nešo je previše ovog forexa,di god pogledam forex
danas je isto moglo ići u blokadu , ali u interesu je da se još pokupi dok se može po ovim cijenama.
izjava dana
Na mostu za Pelješac radi se punom parom, njime ćemo se voziti za 4 godine.
Željko Žderić, preds. Uprave Konstruktora u Lideru
Samo da podsjetim za one koji ne znaju
Izvođači radova na mostu Pelješac-kopno je konzorcij sastavljen od tri hrvatske tvrtke: Konstruktor inženjering iz Splita, Viadukt iz Zagreba i Hidroelektra niskogradnja iz Zagreba. Prema uvjetima natječaja rok završetka radova je 48 mjeseci, odnosno četiri godine, a procijenjena vrijednost radova je 1,95 milijarde kuna.
Samo da podsjetim za one koji ne znaju
Izvođači radova na mostu Pelješac-kopno je konzorcij sastavljen od tri hrvatske tvrtke: Konstruktor inženjering iz Splita, Viadukt iz Zagreba i Hidroelektra niskogradnja iz Zagreba. Prema uvjetima natječaja rok završetka radova je 48 mjeseci, odnosno četiri godine, a procijenjena vrijednost radova je 1,95 milijarde kuna.
Pripremni radovi na mostu su poprilično intezivni i to je neosporiva činjenica, isto kao i izjave premijera da radovi idu dalje te da neće stati zbog fin. krize jer sredstva za most ne dolaze iz proračuna nego si osigurana iz drugih izvora!
Može li mi netko pametan objasniti zašto onda nitko ne kupuje HDEL i VDKT nego svi kupuju DLKV i INGR (IGH i THNK se podrazumijeva)
Da li se boje da su te firme u mahuni, da posao neće biti plačen, da se neće završiti, ili nešto drugo??