Dok neki na ovim stranicama spominju stečaj radnici HIDRE diljem RH svakodnevno odrađuju ugovorene poslove ( prema provjerenim informacijama HIDRA je doslovno " okupirala " gradilište Pelješkog mosta )
Zasad je najvažnije da se ugovoreni poslovi odrađuju bez problema, dok se istovremeno ugovaraju novi poslovi.
Kad se potencijalni investitori uvjere u spremnost RH da plati na vrijeme ugovorene obveze, moglo bi se ponovo dogoditi ono što je oduvijek bilo svojstveno ovoj dionici – ( pre )brzi rast.
Možda ne onaj koji se desio u 2007, kad je s 510 kn ( 02.01.2007 ) došla do 2175 kn ( 24.10.2007 ), ali ni taj rast nije nemoguća misija ako izračunamo koju cijenu dobivamo ako ovu sadašnju ( cca. 130 ) uvećamo za taj postotak ( 326 %) .
Dobit ćemo cijenu ( cca . 550 kn ) koja nije nezamisliva, štoviše mnogima je tijekom 2008 ta cijena izgledala kao povoljna prilika za dokup
U poslovnom životu trgovačkog društva, a glede jednog posla postoje 4 faze: 1. ugovoriti (dobiti)posao, 2. odraditi posao, 3. naplatiti posao i 4. nešto novca od toga svega treba i ostati. Hidra (a i ostala slična trgovačka društva) odlično odrađuju prve dvije faze (istina bez države bi odavno bili pokojni). Treća faza je problematična (a tek će postati još problematičnija), a o četvrtoj da niti ne govorimo. Nije dobro, nije, koliko god mi šutili o tome.
Nije dobro, nije, koliko god mi šutili o tome.
Kupuješ?
Valentine legendo, razotkri mu namjere [kiss]
Evo stotka [thumbsup]
ima li netko slike sa tog mitskog pelješkog mosta
u šta smo se mi upustili 🙂
http://www.gradimo.hr/13851.aspx
mislim da će najveći problem biti naplata. ako država nema za plaće službenicima i namještenicima onda teško da će i za hidru biti….
Kupuješ?
[/quote]
Kupujem, kupujem ali ne Hidru. Žao mi je, ali jednostavno ne vjerujem u budućnost firme. Bojim se da su brojke (FI) neumoljive. A najviše mi je žao i ljut sam na sebe jer sam kupio dionice firme čija FI nisam proučio. To sam učinio tada i više nikada. Nije niti tako skupa škola, ako ju ne ponovim.
ima li netko slike sa tog mitskog pelješkog mosta
u šta smo se mi upustili 🙂
http://www.gradimo.hr/13851.aspx
"Pelješki most daleko nadilazi, u svakom pogledu, sve što su hrvatski mostograditelji dosada ostvarili. Dapače, on je i u svjetskim mjerilima golem graditeljski izazov."
Što je ovo nama (Hrvatskoj) trebalo? Možemo li mi to uopće završiti?
Nemojte mi još reči da u novom poslu od 3 mlrd. eura (u idućih 5 godina) za crnogorske ceste koji je danas dobio konzorcij Konstruktor, Tehnika i IGH neće biti uključena i HDEL ?!
[angry]
Kupujem, kupujem ali ne Hidru. Žao mi je, ali jednostavno ne vjerujem u budućnost firme. Bojim se da su brojke (FI) neumoljive. A najviše mi je žao i ljut sam na sebe jer sam kupio dionice firme čija FI nisam proučio. To sam učinio tada i više nikada. Nije niti tako skupa škola, ako ju ne ponovim.
Bez uvrede jedan mi je dobacio da si na kupnji, zašto onda govoriš o bankrotu?
POSAO GODINE
Radić: Posao na autocesti Bar-Boljare velika je hrvatska pobjeda
Autor/izvor: Marina Šunjerga – marina.sunjerga@seebiz.eu
ZAGREB – ‘Ovo je pobjednički događaj ne samo za tri tvrtke iz konzorcija već je i velika hrvatska pobjeda’, rekao je predsjednik Uprave IGH, Jure Radić, komentirajući pobjedu na natječaju za izgradnju autoceste Bar-Boljare.
Potvrdio je da je riječ o poslu vrijednog gotovo tri milijarde eura te naglasio kako je ovo najveći projekt IGH u inozemstvu, a možda i hrvatskih tvrtki na međunarodnom tržištu uopće. ‘Ne znam je li javnost svjesna koliko je ovo veliki posao’, kaže Radić koji napominje da je pobjeda na natječaju pokazala da je pravi put u borbi protiv recesije otvaranje novih tržišta.
Hrvatskom konzorciju u sastavu Konstruktor Inženjering, IGH (ZSE:IGH-R-A) i Tehnika (ZSE:THNK-R-A), predstoji potpisivanje ugovora pa izgradnja autoceste, koja će prema Radićevim očekivanjima trajati nekoliko godina.
Bit će, kaže Radić, posla i za druge hrvatske tvrtke, jer ‘radnike treba odjenuti i opremiti’, a sve što budu mogli dovest će, kaže, upravo iz Hrvatske.
Građevinske kompanije uključujući IGH i Tehniku potaknule su interes investitora na Zagrebačkoj burzi i njihova je vrijednost narasla za 15, odnosno 10 posto u odnosu na prethodni dan. Posljedica je to prvenstveno objave pobjede na natječaju za autocestu Bar- Boljare, napominje se u komentaru HAAB-a.
HAAB ističe da, ukoliko se posao realizira, crnogorska autocesta predstavlja prigodu za dobru zaradu kompanijama poput Dalekovoda (ZSE:DLKV-R-A), Viadukta (ZSE:VDKT-R-A) i Hidroelektre Niskogradnje (ZSE:HDEL-R-A) s obzirom da projket uključuje gradnju 42 tunela i 92 mosta.
Naglasio je da je za dobivanje posla donekle zaslužna i Vlada, koja je indirektno pomogla gradeći hrvatske autoceste na kojima su stekli iskustvo i reference, a direktno pravovremenim izdavanjem sve potrebne dokumentacije i jamstava.
Autocesta od Bara do Boljara, dužine 188 kilometra, koštat će, prema Radićevim procjenama, oko 2,94 milijarde eura, mada je u javnosti spominjan iznos niži za čak milijardu eura. Koridor autoputa od Bara do Boljara definiran je po pravcu Đurmani, tunel Sozina, Mareza, Smokovac, Bratonožići, Veruša, Mateševo, Andrijevica, Berane i Boljari. Na trasi je planirana gradnja 42 tunela i 92 mosta i viadukta.
Ukoliko se realizira, što to znači?