Svrha dokapitalizacije bi trebala osigurati sredstva koja su potrebna za provođenje programa racionalizacije i uštede pogonskog goriva radnih strojeva i vozila, što bi u narednim godinama trebalo osigurati preduvijete za daljnji razvoj.
Dakle prostim riječima modernizacija voznog parka [undecid]
Cijela priča, kad se pročita taj famozni prospekt solidno zvuči. Osim činjenice da su im svi poslovi vezani samo za državu, ugovoreni iznosi su znatno veči nego proteklih godina. Ali s obzirom na trenutno stanje u državi, pitanje je koliko će tu biti kruha.
Dokapitalizacija im sad služi samo u svrhu krpanja ogromnih financijskih rupa. Ovo o voznom parku zaboravi, imaju staru kramu od kamiona , za njih se više ni metlica za brisač ne isplati kupovati.
Kad država zatvori pipu ode hidra u povijest.
Sa korumpiranim socijalističkim menađmentom ne može se apsolutno ništa.
Čini mi se da ni za plaće neće imati uskoro. Nije drukanje nego surova realnost.
vidim da ste svi lagano ispizdili.
neće hidra propast,problema ima bit će ih uvijek ,sljedeće godine malo više ,ali nema straha od propasti.
Svrha dokapitalizacije bi trebala osigurati sredstva koja su potrebna za provođenje programa racionalizacije i uštede pogonskog goriva radnih strojeva i vozila, što bi u narednim godinama trebalo osigurati preduvijete za daljnji razvoj.
Dakle prostim riječima modernizacija voznog parka [undecid]
Cijela priča, kad se pročita taj famozni prospekt solidno zvuči. Osim činjenice da su im svi poslovi vezani samo za državu, ugovoreni iznosi su znatno veči nego proteklih godina. Ali s obzirom na trenutno stanje u državi, pitanje je koliko će tu biti kruha.
Što se tiče realnosti vjerojatnije je preuzimanje nego propast. HDEL je na ovim razinama vrlo primamljiva meta za preuzimanje i to po mom mišljenju vrlo brzo. Npr. NEXE ima dovoljno snage za kupovinu Hidre i sigurno su zainteresirani jer su u svoje vrijeme htjeli kupiti Kamen-ingrad.
Ako se Galincu isplati dati 1000 kn za INDG koliko onda vrijedi HDEL ???
Kolege molim mišljenje bez vrijeđanja, jer ovo pišem bez bilo kakvog drukanja.
Dokapitalizacija im sad služi samo u svrhu krpanja ogromnih financijskih rupa. Ovo o voznom parku zaboravi, imaju staru kramu od kamiona , za njih se više ni metlica za brisač ne isplati kupovati.
Kad država zatvori pipu ode hidra u povijest.
Sa korumpiranim socijalističkim menađmentom ne može se apsolutno ništa.
Čini mi se da ni za plaće neće imati uskoro. Nije drukanje nego surova realnost.
[/quote]
Za ovo dionicu sam uvijek mislio ne da je balon, nego cepelin….
Tržište to u zadnje vrijeme i pokazuje…
Sjećam se kad sam je kupio na 470 kn, prije onog rasta do 2100 i mislio da je moram što prije utopiti jel po fundamentima nije stajala baš naj….
I zovem ja tad u Hidru i žena kaže…je teško, al mislim da ćemo se izvući…(to je dakle bilo negdi 2007.)…..Nikad je više nisam uzimao….
Al, svejedno dečki nek vam je sa srećom….Uvijek će se nać neki fond koji će ovdje vidit priliku (tako je bilo i prije)…
Zagrebačka burza: Hidroelektra u tjednu slabija čak 28,2%
ZAGREB – Dio je izgubljenih pozicija uspjela nadoknaditi Ina čije sud ionice tjedan završile rastom od 5,5 posto [cry] [bye] [bye]
ovo ide na penny stock .
a ja zaboravljam burzu na jedno 3-5 godina , najmanje
mislio sam 2-3 ,ali mozda je i ovo gore premalo
ko je jeamio jamio je
Strašno bitna informacija (ako je u potpunosti točna):
Vidim nitko ništa ne komentira, pa kako to? Za šta su one rezervacije 20 mil. kn, ima li kakvih informacija?