HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

oče li bit dokapa il neće, as ti sriću

Šime ja sam otiša, mliko ti je na stolu

GRADILIŠTE U Goričanu se dovršava najveći objekt na autocesti Zagreb – Goričan
Most preko Mure, dug 200 metara, 30 dana prije roka
Autor Dejan Zrna

GORIČAN – Završava se gradnja mosta preko Mure pokraj graničnog prijelaza Goričana.
– Već 13 mjeseci, od sredine prošlog srpnja, radimo 17 sati na dan, u dvije smjene, kako bismo most završili u roku, zapravo, prije roka. Naime, ugovor je predviđeno da most završimo u 15 mjeseci, a mi ćemo biti gotovi mjesec dana prije – kaže Domagoj Perković, šef gradilišta zagrebačke Hidroelektre niskogradnje.

Osam milijuna eura
Direktor projekta Josip Forko ističe da će se nakon završetka mosta, dugog 216 metara, tehnički pregled obaviti polovicom listopada. Završit će se tada prilazi mostu te sagraditi granični prijelaz Letenje s mađarske strane, tako da će sve biti u funkciji do kraja listopada. Naime, svečano otvorenje planira se u posljednjem tjednu listopada.

Na svečanost će doći najviši dužnosnici obiju država.
Novi most preko Mure, čiju gradnju zajednički financiraju hrvatska i mađarska strana popola, odnosno tvrtke koje se brinu o autocestama obiju zemalja, Hrvatske autoceste i mađarski Nemzeti autopalya, stoji osam milijuna eura.

Most se nalazi petstotinjak metara nizvodno od starog mosta preko Mure. Novi most spojit će autoceste Budimpešta – Zagreb – Rijeka, pa će se iz glavnog grada Mađarske do Zagreba i dalje na more moći putovati brzo i sigurno.

Novi most donosi i promjenu režima prelaska državne granice.

Novi režim prelaska
Naime, hrvatska i mađarska carina i policija zajednički će raditi na novom prijelazu Letenje do ulaska Hrvatske u Europsku uniju. Taj prijelaz bit će isključivo namijenjen putničkom prometu. Teretni promet bit će preusmjeren na granični prijelaz u Goričanu, koji će i dalje biti otvoren kao alternativni granični prijelaz i za putnički promet, a koristit će ga uglavnom lokalno stanovništvo s obiju strana granice.

Hidroelektra je preko Mure izgradila zapravo dva mosta jer je između objekta razmak 80 centimetra, s dva vozna traka u oba smjera. Svaki most ima vlastitu konstrukciju, a u rijeku i dubinu od 10 do 12 metara postavljena su četiri para nosača.

Most ima metar i pol metara široku pješačku stazu, dva kolnička traka širine 3,75 metara, jedan zaustavni kolnički trak iste širine, a ukupno je širok gotovo 15 metara.

– Pobijedili smo na natječaju na koji su prijavilo sedam jakih međunarodnih tvrtki i korporacija, ali sigurno ćemo potpuno opravdati izbor – kazao je direktor odjela ljudskih resursa Stjepan Mikec.

Unatoč nesnosnim ljetnim vrućinama radnici zagrebačke Hidroelektre nisu posustali na gradilištu mosta preko Mure, najvećem objektu na autocesti Zagreb – Goričan, koji će se otvoriti u listopadu Graditelji poručuju da će most preko Mure sagraditi i prije rokaGradnja mosta preko Mure ulazi u završnu fazu, što veseli i Hrvate i Mađare

novac na burzi nikad nije izgubljen, promijenio je vlasnika!

Da li je netko primjetio da je kupnja skoro 2X jača od prodaje???
U srijedu je kupnja bila 1500 kom, a u četvrtak na kraju je 2100 kom.
Nešto se sprema?

SAMPRAS: "Mogu biti odmoderiran kad hoću, najbolji prika mi radi na Poslovnom"


Da li je netko primjetio da je kupnja skoro 2X jača od prodaje???
U srijedu je kupnja bila 1500 kom, a u četvrtak na kraju je 2100 kom.
Nešto se sprema?

Moja žena sprema večeru. Oprosti na ironiji, ali osim večere ne vidim da se išta drugo sprema.

Pa to je nevjerojatno,pa mi smo u medvjeđem brlogu iz kojeg necemo tako brzo van,kupnja je bila 2x jača od prodaje, i onda se nadju biseri koji prodaju ispod cijene…jaoo,kad ce vise hidra u čvrste ruke

Clear a path,I'm goin home !


Pa to je nevjerojatno,pa mi smo u medvjeđem brlogu iz kojeg necemo tako brzo van,kupnja je bila 2x jača od prodaje, i onda se nadju biseri koji prodaju ispod cijene…jaoo,kad ce vise hidra u čvrste ruke

Cekaj da Ante krene u kupovinu 🙂

Strpljen, spasen, milijunas. [quote=tenkista] 20. 11. 2008. Tko sada prodaje , taj mora da je za psihijatriju. [/quote]

HDEL je danas zajedno sa Konstruktor Inzenjeringom dobila posao od oko 50mKn na autocesti Zagreb Split. Grade Viadukt. Posto iznos posla predstavlja 5% godisnjih prihoda mislim da je potrebno objaviti. Losa vijest po meni je da sve poslove dobivaju po kriteriju najnize cijene pa mislim da ne moze puno ostati.

Ekipa, naslucije li itko sta se dogaca ili bi se trebalo dogadjati oko Hidroelektre s obzirom kako netko uporno brani/dokupljuju (sasvim nebitno) ovu dionicu u rasponu od 30-tak kuna… Jeli neka extra info na pomolu ili sta…??? [sad]

Antikristi i masoni, komunisti, ovi-oni, šire sotonske fraze da nas poraze! E moj narode....

Nešto staro-novo pa neka se nađe

Hoće li tornjevi pretvoriti Zagreb u Hong Kong?

U Savskoj, Ljubljanskoj, Heinzelovoj i Radničkoj počinje masovna gradnja nebodera. Grad ekspresno donosi urbanističke planove za gradnju nebodera, a istodobno debelo kasni s gradnjom pratećih cesta i parkirališta
U Zagrebu će za nekoliko godina početi nicati desetak stambenih i poslovnih nebodera od kojih će neki imati i do 50 katova. No, dio zagrebačkih arhitekata upozorava da lokacije za gradnju tih nebodera nisu izabrane nakon detaljnog planiranja i promišljanja, nego su plod ishitrenih odluka Poglavarstva potaknutih kapitalom.
Naime, Grad ekspresno donosi urbanističke planove za gradnju nebodera, a istodobno debelo kasni s gradnjom pratećih cesta i parkirališta. Najbolji primjer za to je zona Savske. Duž te ulice već u 2009. planirana je gradnja četiri nebodera. No, u Gradu i dalje ne znaju kada će početi gradnja nužnog produžetka Šarengradske, koji bi trebao prometno rasteretiti Savsku cestu.
Vizure te poznate gradske ulice, koja je pod zaštitom Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode zbog prepoznatljivog pogleda na središte Zagreba, znatno će se promijeniti. Pitanje je jesu li gradski urbanisti o tome vodili računa kada su planirali gradnju nebodera na zemljištima privatnih poduzetnika.
Norveški Verdispar nasuprot Movie puba u Savskoj gradit će tri poslovna tornja s hotelom, visoka tri, 15 i 17 katova.
Na križanju te ulice sa Zagrebačkom avenijom tvrtka Pro-grad 2009. ili 2010. počinje graditi poslovno-stambeni neboder od 41 kata. Nasuprot njega Hidroelektra planira gradnju nove poslovne zgrade.
Ipak, najviše će se promijeniti izgled jugozapadnog ulaza u grad. Od Sveučilišne bolnice do Jadranskog rotora gradit će se desetak stambenih nebodera visokih do 24 kata.
Tu gradnju inicira norveški Verdispar i nepoznata tvrtka CCS ulaganja, koja »odrađuje« posao za nepoznatog ulagača. Pokraj željezničkog mosta tvrtka Pragmatika za tajanstvenog naručitelja priprema gradnju poslovnog nebodera od 41 kata.
Profil mijenja i Ljubljanska. Istočno od City centra One tvrtka Fonem nekretnine gradi neboder od 50 katova s hotelom i vidikovcem. Pokraj Rudeške Zagreb-Montaža i Dalekovod 2009. počinju gradnju »blizanaca«, nebodere Sky office tower od 24 kata. Na križanju te avenije sa Selskom anonimna tvrtka Poslovni centar Donji grad »odrađuje« posao za gradnju poslovnog nebodera od 30 katova.
Pod nebo se diže i istočni dio Zagreba. Jedno od najvećih gradilišta su Heinzelova i Radnička. Na zemljištu bivše Zagrepčanke Poglavarstvo s partnerima želi sagraditi stambeno-poslovne nebodere.
Na križanju Heinzelove i Slavonske Josip Gucić želi neboder još nepoznate visine. U Radničkoj tvrtka Promissio sprema gradnju nebodera od 25 katova… »Cijela ta današnja priča oko nebodera je slabo utemeljena. Naime, danas se u njihovo planiranje ulazi bez ikakve analize, osim prilično umjetne tržišne potrebe i silne želje za plasmanom kapitala raznog porijekla«, smatra arhitekt Hrvoje Hrabak. »Trenutačna praksa nije promišljena i održiva pa čak ni financijski.
Time se tek pogoduje prvima u lancu financijskog ciklusa«, dodaje Hrabak.
Ističe da današnji model gradnje u Zagrebu ne priliči europskom stilu urbanizma nego kakvoj dalekoistočnoj zemlji. Naglom visokom gradnjom samo će se povećati urbanistički kaos u Zagrebu.
»Tu ne pomažu ni pojedinačne dobre arhitekture kao Eurotower ili Zagrebtower, pa čak ni na lokacijama koje bi urbanistički mogle imati smisla«, kaže Hrabak.

Hrabak: Grad debelo kasni sa Zagreb forumom koji bi se bavio urbanizmom
Arhitekt Hrvoje Hrabak kaže da bi sve bilo u redu kada bi neko za to ovlašteno gradsko tijelo temeljem provedenih analiza i stručne podloge zaključilo da za bolje i učinkovitije funkcioniranje Zagreba i njegovu ukupnu sliku i prestiž trebamo poticati visoku gradnju. »Ne pamtim da smo to ikada učinili«, dodaje Hrabak. Ističe da je prvo treba

sve je to divno i krasno, samo kad će cijena ove dionice krenut gore pa da se dobre glasine reflektiraju malo i na moj novčanik! Ovako već godinu dana slušam sve super vijesti o hidri, a izvješća sve to gora i cijena sve to niža!

hrva, jadni smo…. sve je kao super ali cijena je zabetonirana na ovom jadu od cijene…. Nadam se da ćemo konačno krenuti gore.

Nakon mjesec dana lijepe kupnje, ovo sada mi se vec ne svidja…

Antikristi i masoni, komunisti, ovi-oni, šire sotonske fraze da nas poraze! E moj narode....

New Report

Close