Mislim da je ovdje i pitanje pelješkog mosta nezgodno, jer je ugrađen u cijenu, a sad su se počeli blesavit. Jel ima netko informacije što je s tim, razmišljam o povratku u HDEL.
Potpora na kupnji je zadovoljavajuća. Pogotovo s obzirom na činjenicu da su građevinari izvan fokusa, zbog Agrokorovih dionica.
Ajd malo procitaj moje starije postove.
Ponovit cu isto.
Prodavao je PROSPECTUS koji je prodao 4100 kom. Nakon njegaje poceo g. Matic koji je do prije tri dana prodao 1375 kom. Cijena se solidno drzi na 1800 i mislim da tu nema mjesta za nervozu.
Lagani pretovar je u tijeku. Nista strasno, nista lose.
A kad završi pretovar slijedi eksplozija preko 2k.[thumbsup]
Neda još nitko ispod 1800.A moga bi ja stavit jednu na prodaju po 1799,79 sigurno bi ovi na kupnji odma zagrizli.
Možda baš i oću.Koja debilana?
Počinje gradnja tunela Katarina
Nedostajući trak najvažnije riječke prometnice gradit će Hidrolektra, Konstruktor, Viadukt i Strabag čija je ponuda bila vrijedna 620 milijuna kuna. Cesta će biti puštena u promet 1. srpnja 2009. godine
Piše Darko PAJIĆ
RIJEKA – Posao gradnje oko devet kilometara duge dionice riječke zaobilaznice između Diračja i Orehovice dobio je konzorcij hrvatskih građevinskih tvrtki u kojem se nalaze Hidrolektra, Konstruktor, Viadukt i Strabag, čija je ponuda, vrijedna nešto više od 620 milijuna kuna, na natječaju ocijenjena kao najpovoljnija. Prije nekoliko dana iz Društva Autocesta Rijeka – Zagreb poslana je u spomenute tvrtke obavijest da su dobile veliki posao u Rijeci, kojeg bi na terenu trebale započeti već za desetak dana i to uređenjem pristupnih gradilišnih puteva među kojima je najveći prioritet prilaz tunelu Katarina, koji se mora što brže probiti kako bi se moglo pristupiti mostu Rječina, najtežem objektu riječke obilaznice. Upravo ovih dana ARZ je praktično riješio pitanje financiranja gradnje nedostajuće trake riječke obilaznice, pa se neslužbeno doznaje da će kredit vrijedan oko 140 milijuna eura odobriti austrijska banka Dexia. Ta banka već je ugovorila sa ARZ-om kredit u iznosu od oko 200 milijuna eura, kojim je plaćena nepotrebno visoka cijena koncesijske naknade, što znači da se ARZ u svega nekoliko mjeseci zadužio za 340 milijuna eura, čime je definitivno poljuljana financijska stabilnost tvrtke.
Počinje gradnja drugog kraka riječke zaobilaznice, sad više nema dvojbe. Prvi napadaju dečki iz Hidre na tunelu Katarina. [thumbsup]
Ovo se zove ronjenje!Bolje mi je i zanimljivije ovo gledat nego ono ciganjenje za par lipa.Pa već kad je iskrcaj i korakcija neka traje još misec dana ako treba pa nek stričeki završe sa pretumbavanjem jer ruku na srce dugo se zajeb….. sa ovom dioncom.Lejzer ti si mi baš simpatičan s tolikom dozom optimizma a duboko se nadam da će sve šta si napisao bit.Bokić!
Ja bi iskreno i volio da sutra dođe na 1650!Odmah sve prodajem i njivu i kuću i ovce i štalu i traktor i pasa i krcam se do besvjesti! Zato IDEMO DOLI!!!!!!!! Pa tek onda NAPRIJED!!!!!!!!!!!
kada je prešla 2000 jedan kolega je rekao nikad više ispod ali nikad ne reci nikad
ipak se nadam u hidru mada sam je prošli tjedan prodao – ovaj puta sam potrefio…
Sporiji rast
U ovoj godini pak Uprava ĐĐ Montaže očekuje nešto sporiji rast jer je početak niza velikih projekata odgođen za 2009. godinu, u koju će se stoga prenijeti znatnije stope rasta. U siječnju bi trebao biti obavljen remont Petrokemije u Kutini, a u veljači počinju radovi na rekonstrukciji i povećanju kapaciteta virovitičke šećerane Viro. Očekuje se i početak radova na gradnji pelješkog mosta……..!!!
I zašto sada tonemo ?
Bez veze …..
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. PILIPOVIĆ RADE 88.660 14,21 Osnovni račun
2. MARIĆ PETAR 88.564 14,20 Osnovni račun
3. SALOPEK NIKOLA 88.560 14,20 Osnovni račun
4. HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D. 60.000 9,62 Osnovni račun
5. MATIĆ ANTE 49.000 7,85 Osnovni račun
6. SAMOBORKA D.D. 30.000 4,81 Osnovni račun
7. KELEMEN MLADEN 25.000 4,01 Osnovni račun
8. GALUNIĆ KARMEN 22.345 3,58 Osnovni račun
9. ŠIMIĆ ANTE 22.000 3,53 Osnovni račun
10. A.B. PETROL PROMET D.O.O. 5.861 0,94 Osnovni račun
Ukupno: 76,94