lasica: ” A da li ste vjerovali u današnji scenarij prije tjedan dana? Vjerujem da niste, tako da je i nastavak trenda krajnje nepredvidiv. ” A dali smo vjerovali da ATPL ide na 3100 kuna, da INGRa ide na 52000 kuna, da KOEI ide na 1000 kuna (izmedu ostalo da HT ide na 340 kuna?! i VERN na 105 (IPO cijena 100)? Naravno da nismo. Tako da.. sve ce to biti dobro.
Slazem se da je korekcija na trzistu prisutna i da ne treba previse brinuti.
Da je korekcija pogodila samo HDEL tada bi imali razloga za za brigu.
mrizadur:
”
Molim da mi netko kaže sta misle o našem HDEL-u kroz skoro vrijeme jer mi je on jedini konj za trku i isplti li se i dalje jahati
”
Ne znam zasto svi mislite na skoro vrijeme?
Ostavite dionicu malo duze u svom portfelju, nije potrebno odmah prodati dok naraste 10%.
[/quote]
Istina,
Ljudi pogledajte promet. To je zanemarivo. Mi se dobro drzimo i do nove godine mi smo sigurno puno iznad.
Nedajte se navuci na prodaju ispod 2k
i negledajte ovaj potop svakih sat vremena.
Molim da mi netko kaže sta misle o našem HDEL-u kroz skoro vrijeme jer mi je on jedini konj za trku i isplti li se i dalje jahati
Ovo je konj za duge trke kolega .
Držite čvsto uzde i stiščite koljena , da ne ispadnete u ovo blato trenutno .
BILO BI VELIKA ŠTETA !
19.11.2007 17:19
STUDIJA Gradnja mosta pozitivno će utjecati na demografiju i gospodarstvo
Dubrovnik: Pelješki most riješit će pogreške prirode
Autor Emir Fulurija
DUBROVNIK – Gradnja pelješkog mosta imat će utjecaj na demografsku situaciju na Pelješcu i Korčuli. Prema našim projekcijama, broj stanovnika na Pelješcu 2021. godine bez mosta bi bio 7213, a s mostom 10.771.
Na Korčuli bi te brojke bile 14.791 bez mosta, odnosno 18.793 s njim – rekao je Ivan Čipin, profesor s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, prilikom prezentacije studije o ekonomskim, prometnim i demografskim učincima nakon gradnje mosta.
U demografskoj projekciji istaknuto je i to da će žene umjesto dosadašnja 1,3 djeteta u prosjeku rađati 1,7 djece. O gospodarskom učinku mosta na stanovništvo Pelješca i Korčule Drago Jakovčević najavio je “zahuktavanje gospodarstva”. Tako će rast prihoda nakon njegove gradnje biti sedam umjesto šest posto.
Troškovi će sa 5,59 porasti na 6,29 posto, a rast zaposlenosti umjesto 2,5 bit će 3 posto.
Manje sive ekonomije
Branimir Lokin procijenio je da će most pomoći u smanjenju sive ekonomije i nezaposlenosti, a moći će se uzeti i kao pokazatelji tempa globalizacije. Lokin smatra da će se ovom gradnjom riješiti dio problema BiH, jer će njihovi građani lakše doći do Pelješca i Korčule, gdje će i lakše naći posao.
Za razliku od kolega, Ivan Bošnjak je profesor na Fakultetu prometnih znanosti, a govorio je o prometnoj važnosti mosta.
Izračunato je da će se godišnje uštedjeti 4,3 milijuna kuna na kraćem putu do Pelješca, a 20 posto bi se smanjio broj stradalih u prometnim nesrećama u županiji.
Priroda pogriješila
– Most rješava i dio pogrešaka prirode, koje je napravila s otocima – izjavio je Bošnjak.
Ovu studiju Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka platilo je 800 tisuća kuna. Nedostajalo je samo obećanje kako će most otočanima omogućiti i odlazak u svemir. No, prezenteri su na to vjerojatno zaboravili.
Komentari
u općoj depresiji nezapaženo je prošla vijest da je draga nam firma sa strabagom, viaduktom i cestama varaždin dobila 137 milijuna kuna vrijedan posao gradnje 762 metra autoceste do graničnog prijelaza macelj.
i, hajde da se, u ovim tmurnim danima, bar mi koji ne prodajemo hdel malo razonodimo, da probamo izračunati makar približne prihode u idućoj godini, to jest idućim godinama.
+ zajedno s konstruktorom radimo tunel sveti rok, valjda popola 150,000.000 uvećano za pdv, rok 18 mjeseci.
+ most na muri, 56,000.000 kuna
+ most na korani, 50,000.000 kuna
+ tunel biokovo, opet kontruktor i mi, valjda opet popola 316,000.000 kuna, s prilaznim cestama 400,000.000, rok 36 mjeseci
+ prije ili kasnije, pelješki most, manje od trećine vrijednosti posla bilo bi 600,000.000 nama, rok 48 mjeseci
+ tko će to graditi nizinsku prugu, ako ne hidra? we know how 🙂
?, ali prije + stambeno poslovna zgrada, 70 stanova, 9 katova na zelenom trgu. recimo, 70 stanova puta prosječno 40 kvadrata = 2800 kvadrata, puta prosječno 1500 eura = 4,200.000 eura, otprilike 29,400.000 kuna + zarada od poslovnih prostora
? tunel kroz sljeme. gradnja pitanje vremena, ok, izvođač pitanje natječaja…
no, zapravo me najviše intrigira kalmetina izjava na dan početka gradnje koranskog mosta: za gradnju zaobilaznica i spojeva državnih cesta i autocesta s gradovima, zračnim lukama i poslovnim zonama, da bi se podigla gospodarska konkurentnost u sljedeće 4 godine planirano ulaganje je 32,5 milijardi kuna…
čovjek sam, pa mi strah nije stran – jednako se bojim i crvenih i crnih vragova – ali uzdam se u plave, europske anđele 🙂 njima su te ceste potrebnije nego nama, a em nas dosad baš i nisu pitali za mišljenje, em su i crveni i crni vragovi s njima miroljubivo i aktivno kooegzistirali i kooperirali bolje nego tito s nesvrstanima 🙂
Napokon jedan optimista.A koja je realna cijena uvaženi optimistični kolega.Ako može jedano vaše mišljenje bio bih vam zahvalan
Napokon jedan optimista.A koja je realna cijena uvaženi optimistični kolega.Ako može jedano vaše mišljenje bio bih vam zahvalan
a čuj… i dalje mislim da je nepristojno prodati za manje od 3000, a napravi li hidroelektra iduće godine 1,5 milijardu prihoda nepristojno bi bilo dati i za manje od 4500. znam, teška su vremena, i 2000 bi danas bilo prekrasno, ali mantram da investiranje nije ni one day ni one year game. u poslovnom klubu lijepo rekli da je dugoročna, ali stvarno dugoročna vrijednost svih građevinskih radova u hrvatskoj, 300 milijardi eura, srednjoročno su dobre šanse da država na infrastrukturu potroši 30-40 milijardi kuna…manje-više, to je to. ne kažem da sam u pravu, ali nadam se