HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nisi se ti budd ništa zeznio. Tako si procijeni i teraj dalje.

I love the Smell of Profits in the Morning


koje zadovoljavaju osnove fundamentalne anlize za isplativost ulaganja u njih.dakle p/s ispod ili blizu 1 p/e 10-15 p/bv ispod ili blizu 1 roe 20-30 % nema i ne postoji.svaki ali baš svaki fundamentalni analitičar bi na analizi 99% Hrvatskih dionica rekao bježi glavom bez obzira.ali mi smo brzorastuće tržište i neke stvari treba uzeti u obzir a isto tako i da će jednom balon puknuti.kada?

Ma odakle ti ovo????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


laser: ” koje zadovoljavaju osnove fundamentalne anlize za isplativost ulaganja u njih.dakle p/s ispod ili blizu 1 p/e 10-15 p/bv ispod ili blizu 1 roe 20-30 % nema i ne postoji.svaki ali baš svaki fundamentalni analitičar bi na analizi 99% Hrvatskih dionica rekao bježi glavom bez obzira.ali mi smo brzorastuće tržište i neke stvari treba uzeti u obzir a isto tako i da će jednom balon puknuti.kada? ” Ma odakle ti ovo????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

neznam koji dio ti je upitan.

Tražim hitno posao sa radnim vremenom od 26 sekundi . Može i do sat vremena ali ne duže!!!Netreba plaća samo mirovinsko i socijalno.


vipy: ” laser: ” koje zadovoljavaju osnove fundamentalne anlize za isplativost ulaganja u njih.dakle p/s ispod ili blizu 1 p/e 10-15 p/bv ispod ili blizu 1 roe 20-30 % nema i ne postoji.svaki ali baš svaki fundamentalni analitičar bi na analizi 99% Hrvatskih dionica rekao bježi glavom bez obzira.ali mi smo brzorastuće tržište i neke stvari treba uzeti u obzir a isto tako i da će jednom balon puknuti.kada? ” Ma odakle ti ovo???????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ” neznam koji dio ti je upitan.

Ovo boldano ne stoji, odi npr na finance.yahoo pa pogledaj pokazatelje po sektorima ili odi jos dublje pa ce s vidjeti pokazatelje p/s 4, p/e 80,

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Mislim da ovi koji su danas prodavali će se već sutra a ako ne sutra onda sigurno u ponedeljak lupati u glavu

SAM PROTIV SVIH


Mislim da ovi koji su danas prodavali će se već sutra a ako ne sutra onda sigurno u ponedeljak lupati u glavu

razlog = objava izvodaca peljeskog mosta?

kad ce vise ta objava…[smiley3]?

... otišli su bikovi uzalud ...


Mislim da ovi koji su danas prodavali će se već sutra a ako ne sutra onda sigurno u ponedeljak lupati u glavu

Neće se još u ponedjeljak lupati po glavi ali tjedan iza toga bi mogli, he,he

Never mind the bollocks

Kad se raspisuje natječaj za rječku zaobilaznicu

KUPUJMO I PROIZVODIMO HRVATSKO

red


Kad se raspisuje natječaj za rječku zaobilaznicu

Božidar Kalmeta: Riječka zaobilaznica do ljeta 2009.

12.09.2007
[color=red]Za mjesec dana ARZ će raspisati natječaj za zaobilaznicu, a država će radove pratiti s jamstvima [/color]

Dionica Riječke zaobilaznice Diračje-Orehovica bit će gotova do ljeta 2009. Za mjesec dana ARZ raspisat će natječaj, a država će radove pratiti s jamstvima – izjavio je jučer ministar Božidar Kalmeta koji je u društvu resornih državnih tajnika posjetio gradonačelnika Rijeke Vojka Obersnela, te je na radnom sastanku s dožupanom Lukom Denonom dogovoreno ubrzanje ključnih riječkih projekata iz resora Ministarstva mora, prometa i razvitka. Ministar Kalmeta prihvatio je poziv za radnim sastankom i došao u Rijeku nakon tri godine i deset mjeseci obnašanja ministarske dužnosti, a dva mjeseca prije parlamentarnih izbora i obećao – sve, dok je na presici bio nešto manje rječit o tome kako će se sve ispuniti.
Renovacija aerodroma
-Razgovarali smo o nizu projekata. O dionici Sv. Kuzam – Križišće, cestama D404 i 403, bilo je riječi i o Plavoj magistrali, Liburnijskoj zaobilaznici, kao i o Zračnoj luci Rijeka, za koju smo već dogovorili da će ministarstvo financija dati jamstva za 25 milijuna kuna kredita nužnog za renovaciju aerodroma – naveo je Kalmeta, rekavši da je o tim jamstvima već razgovarao i sa Šukerom koji je obećao njihovo izdavanje do skupštine, početkom listopada. Osim toga, razgovorali su i opcijama za aerodrom koje nudi Županija i Grad, a tiču su vlasništva. Kalmeta je rekao da prijenos državnog udjela u vlasničkoj strukturi na grad Rijeku i Županiju, odnosno lokalnu samoupravu, nije loša varijanta. Ako jedinica lokalne samouprave ima mogućnosti za većom participacijom, razradit ćemo onda model koji bi se mogao primijeniti i na druge zračne luke koje nisu udarne po prometu – naveo je Kalmeta, dodavši da sada moraju sagledati precizno sve aspekte – od pravnih do organizacijskih – toga novog modela vlasništva zračnih luka koji bi očito mogao biti na pomolu za manje aerodrome. Kako je Rijeka glavna hrvatska luka, a grad jedan od najvećih u zemlji i to na pravcu europskog prometnog koridora, sumira Kalmeta, neizostavno je infrastrukturno kompletno opremanje. U pogledu željeznice, o novoj ravničarskoj pruzi uskoro će se raspravljati na posebnom sastanku gdje će biti uključeni i urbanistički stratezi grada jer će se rješavati pitanje ulaska željezničke trase u grad. Usto, rečeno je i kako kreće rekonstrukcija postojeće, “stare”, pruge od Rijeke do Zagreba, što košta oko 500 milijuna kuna. Za novu prugu se upravo radi dokumentacija, ističe Kalmeta, kao i glavni projekt za tri tunela. Rijeku posebno zanima gdje će biti ulaz te pruge u grad, što sada izaziva i polemike. Obersnel pretpostavlja da bi, s obzirom na porast prometa lučkog tereta, po rekonstrukciji stare pruge bio dovoljan kapacitet za praćenje trenda porasta lučke djelatnosti u pet godina, a za novu prugu Obernsel smatra da će se graditi od 5 do osam godina.
Koncesijska naknada

Vise na:
http://www.poslovni.hr/53722.aspx

Strpljen, spasen, milijunas. [quote=tenkista] 20. 11. 2008. Tko sada prodaje , taj mora da je za psihijatriju. [/quote]

Mislis da ce objava doci tek za 2 tjedna? Ne bi li trebala biti vec iduci tjedan?

Baš bi bila fora da vijest o mostu dođe danas u kasnim popodnevnim satima (dakle poslije 16:00). [smiley2]

Most kopno-Pelješac gradit će domaći konzorcij

ZAGREB, 14. rujna 2007. (Hina) – Poslovna udruga sastavljena od hrvatskih tvrtki – Konstruktor inženjering d.d. Split, Viadukt d.d. Zagreb i Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb izabrana je danas za izvođača radova izgradnje mosta kopno-Pelješac, izvijestili su iz Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka.

Između tri ponude koje su pristigle na javni natječaj, ponudu hrvatskog konzorcija u iznosu 1.945.388.829,86 kuna bez PDV-a kao najpovoljniju ocijenilo je Povjerenstvo Hrvatskih cesta, koje su investitor radova.

Na natječaj za gradnju mosta kopno-Pelješac, objavljen 11. lipnja ove godine, uz domaći konzorcij, javila se i poslovna udruga koju čine građevinske tvrtke Dywidag Bau iz Njemačke, Strabag iz Austrije, Cimola iz Italije i Eiffel iz Francuske, a svoju je ponudu podnijela i austrijska tvrtka Alpine Mayreder Bau iz Salzburga.

Potpisivanje Ugovora s izvođačem očekuje se nakon isteka žalbenog roka, a početak gradnje mosta najavljen je u jesen, ističu iz Ministarstva.

Podsjećaju da je, prema uvjetima natječaja, rok završetka radova 48 mjeseci (4 godine), a procijenjena vrijednost radova iznosi 1,95 milijarde kuna.

Projekt je izradio Zavod za konstrukcije Građevinskog fakulteta u Zagrebu.

Dužina mosta kopno-Pelješac je 2,3 kilometra, širina 21,5 metara, a širina središnjeg morskog prolaza 568 metara. Širina plovnog puta iznosi 200 metara, a najveća visina mosta je 55 metara, što je i dogovoreno izmedu Stručnih radnih skupina Hrvatske i Bosne i Hercegovine 7. prosinca 2006. godine u Sarajevu te potpisano u usuglašenoj bilješci, zaključuje se u priopćenju.

No respect

New Report

Close