HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

C/p sa Jutranji.hr:
Prva dionica Koridora dva mjeseca prije roka!
Piše: Nikola Patković
Foto: Igor Sambolec/CROPIX
——————————————————————————–

Radi se puno brže od predviđenog, jer je rok završetka 31. prosinca, a dionica će u promet biti puštena već početkom studenog, kažu u HAC-u

OSIJEK – Dvije godine protekle su od kada su traktore, kombajne i kola u slavonskim poljima zamijenili bageri i teški građevinski strojevi, a dva su mjeseca ostala do dana kada će kroz nekadašnja polja jezditi automobili, autobusi i kamioni putem koji će napokon i Osijek staviti na kartu hrvatskih gradova s neposrednim izlazom na autocestu.

Famozni Koridor 5c koji bi trebao spojiti Baltik i Jadran, na svojoj ruti kroz Hrvatsku prolazi upravo kroz Slavoniju i Baranju, a najvećim dijelom kroz Osječku županiju. Prije dvije godine počeli su prvi radovi gradnjom 160 milijuna kuna vrijednog nadvožnjaka dužine 670 metara preko željezničke pruge Vinkovci – Zagreb, koji je danas najveći reklamni adut Hrvatskih autocesta i čija se slika snimljena iz zraka može vidjeti na svim prometnim pravcima u Slavoniji.

Danas je dionica Sredanci – Đakovo ušla u završnu fazu radova i početkom studenog prvi vozači moći će se s đakovačke obilaznice spustiti na autocestu do Sredanaca, gdje će se potom spojiti na autocestu Zagreb – Županja.

– Radi se zapravo i brže od predviđenog, jer je rok završetka 31. prosinca ove godine, no mi smo praktički dva mjeseca ispred roka i dionica će u promet biti puštena početkom studenog.

U tijeku su radovi na završnim slojevima asfalta, ugradnji opreme, elektro instalacija itd., ali moramo priznati da smo u ovih godinu dana koliko traje gradnja same trase imali sreću s vremenom,- kaže izvršni direktor HAC-a za gradnju autoceste Boro Brnić.

dionica Sredanci – Đakovo dužine 23 km porezne obveznike stajala je 1,5 milijardu kuna, dok se vrijednost kompletne investicije kroz Hrvatsku u dužini od 87 km procjenjuje na oko 3,5 milijarde kuna, što je definitivno najveći i najskuplji cestovni projekt u ovom dijelu Hrvatske.

No, nepregledne kolone vozila, zastoji u prometu i brojne tragične prometne nesreće na državnim cestama koje s istoka vode ka autocesti Zagreb – Županja i više su nego dovoljan pokazatelj potrebe za isključivo slavonskom autocestom.

Za ovu je prigodu na natječajima angažiran konzorcij devet hrvatskih građevinskih tvrtki – Đuro Đaković, Vijadukt, Konstruktor, Cesta Varaždin, Strabag Hrvatska, Zagorje Tehnobeton, Ingra uz vodeće partnere Hidroelektru za trasu i Osijek Koteks za objekte.

– Objekti na trasi su praktički gotovi. Osim spomenutog nadvožnjaka preko pruge, sagrađeno je još deset nadvožnjaka koji spajaju naseljena mjesta, poljoprivredne parcele i lokalne ceste te deset prolaza ispod ceste – propusti za vodu i prolazi za divljač. Osim toga, sagrađeno je i 18 separatora te 7 laguna za vodu s kolnika koja će se pročišćena ispuštati u prirodu – kaže član uprave Osijek Koteksa Zoran Škorić.

Uz cestarinski prolaz, čija je gradnja također pri kraju, na dionici Sredanci – Đakovo u tijeku su radovi na gradnji PUO Andrijevci s obje strane te odmorišta.

20 kilometara paralelnih putova i cesta
Osim same autoceste, u sklopu projekta sagrađena je i mreža od 20 km paralelnih puteva za poljoprivrednike, a nakon završetka radova sve ceste koje su korištene za dovoz materijala moraju se sanirati i dovesti u prvobitno stanje. Inače, na dionici Sredanci – Đakovo potrošit će se 100 tisuća kubika betona i 250 tisuća tona asfalta.[smiley1]

Ne žurite sa prodajom ove dionice. Na prodaji je svega 1503 kom, prema kupnji od 3079 kom. Gornji Bollinger je na 1567 , a dignut će se iznad 1600.

u posljednje vrijeme puno dobrih vijesti koje idu u korist hdel, ali cijena dionica minimalno krene uzlazno, da li je razlog tome što je u proteklom razdoblju prenapuhana pa se sad kompenzira dobivenim poslovima ili kao podizvođač u dobivenim poslovima slabije zarađuje, molio bi ako netko ima inf. ili zna više o temi neka podijeli s nama[smiley9]


u posljednje vrijeme puno dobrih vijesti koje idu u korist hdel, ali cijena dionica minimalno krene uzlazno, da li je razlog tome što je u proteklom razdoblju prenapuhana pa se sad kompenzira dobivenim poslovima ili kao podizvođač u dobivenim poslovima slabije zarađuje, molio bi ako netko ima inf. ili zna više o temi neka podijeli s nama[smiley9]

zanimljivo pitanje u svakom slučaju

strpljen..spašen Time is on my side

Ma nema brige za ovu dionicu.
Normalno da dobre vijesti idu samo u prilog.

Trenutno kojekakvi spekulanti prodaju koji bi ponesto zaradili na HTu. Ima jos i dosta zainteresiranih koji se ne pojavljuju na kupnji vec samo kupuju.

A sad se treba strpiti.
Strpljen, spasen, milijunas [smiley2]

Strpljen, spasen, milijunas. [quote=tenkista] 20. 11. 2008. Tko sada prodaje , taj mora da je za psihijatriju. [/quote]


u posljednje vrijeme puno dobrih vijesti koje idu u korist hdel, ali cijena dionica minimalno krene uzlazno, da li je razlog tome što je u proteklom razdoblju prenapuhana pa se sad kompenzira dobivenim poslovima ili kao podizvođač u dobivenim poslovima slabije zarađuje, molio bi ako netko ima inf. ili zna više o temi neka podijeli s nama[smiley9]

stari moj u vrijeme korekcije dobre vijesti slabo prolaze…. a koriste se samo kao alat i pogodan trenutak za izlazak….. sada je najgore prodavati…. treba se nastaviti dolje na bidu i čekati… ovo danas… to je samo uvertira pred ono što tek slijedi…

Scio me nihil scire

Sutra pada opet.Ali uskoro veliki rast…

KUPUJMO I PROIZVODIMO HRVATSKO

Nisam izdrzao na godisnjem a da malo ne skoknem do internet kornera.

Vidim hrpu novih likova na ovoj dionici. Samo, slabo se navlaci.

Ajmo bajkeru, lejzeru i ostali. Nemoj da me docekate na ovim razinama kada se vratim. [smiley2]

I love the Smell of Profits in the Morning


Nisam izdrzao na godisnjem a da malo ne skoknem do internet kornera. Vidim hrpu novih likova na ovoj dionici. Samo, slabo se navlaci. Ajmo bajkeru, lejzeru i ostali. Nemoj da me docekate na ovim razinama kada se vratim. [smiley2]

Vrati se vise. Nejde ovo nikud bez tebe.

Daj jedan kvalitetan post, onako kako samo ti znas.

Strpljen, spasen, milijunas. [quote=tenkista] 20. 11. 2008. Tko sada prodaje , taj mora da je za psihijatriju. [/quote]

Evo ga brate danas na 1.520,00 samo sto sam napisao par slova.

Strpite se do ponedjeljka pa cemo kordiniranom akcijom na 1.700,00. Ovo stvarno vise ne ma smisla. [smiley2][smiley2][smiley2]

I love the Smell of Profits in the Morning


Evo ga brate danas na 1.520,00 samo sto sam napisao par slova. Strpite se do ponedjeljka pa cemo kordiniranom akcijom na 1.700,00. Ovo stvarno vise ne ma smisla. [smiley2][smiley2][smiley2]

Fazan, jel’ se kupas negdje oko Peljesca????[smiley11]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


fazan: ” Evo ga brate danas na 1.520,00 samo sto sam napisao par slova. Strpite se do ponedjeljka pa cemo kordiniranom akcijom na 1.700,00. Ovo stvarno vise ne ma smisla. [smiley2][smiley2][smiley2] ” Fazan, jel’ se kupas negdje oko Peljesca????[smiley11]

hah ha hahahah

nisam, ali sam se vozio iz Imotskoga do Tucepa … tezak put, navodno ce ga skratiti jednim tunelom …
[smiley2]

I love the Smell of Profits in the Morning

New Report

Close