nije mi jasno, da li je to quartalno izvješće objavljeno ili nije. zna li tko?
Objavljeno .
Ne budi ti teško.
Kad već niste u toku vratite se desetak stranica unazad
Jel netko zna kada se dividenda isplaćuje i koja je procedura?
DRUGA cijev tunela Tuhobić koji spaja Gorski kotar i Hrvatsko primorje biti će probijena danas oko 15 sati, mjesec i pol dana prije od dogovorenog roka. Cijev je dulja od dva kilometra.
Kopanje druge cijevi najduljeg tunela autoceste A6 Zagreb-Rijeka, duge čak 2.143 metra, nije se prekidalo ni dana, ni sa jedne strane, a započelo je u kolovozu prošle godine.
Nalazi se na dionici Oštrovica-Vrata, na kojoj bi svi radovi trebali biti dovršeni do kraja iduće godine, čime će se dopuniti puni profil te autoceste.
Radove izvodi zagrebačka tvrtka Hidroelektra-niskogradnja, a financirani su iz zajmova Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvoj.
Jel netko zna kada se dividenda isplaćuje i koja je procedura?
Gje si pronašao podatak da će se isplačivati dividenda? Onda ćemo ti reči proceduru………
Probijena druga cijev tunela Tuhobić
Probijanje i uređenje tunela obavlja tvrtka Hidroelektra-Niskogradnja iz Zagreba
Druga cijev tunela Tuhobić na gradilištu punog profila autoceste Rijeka-Zagreb danas je probijena oko mjesec i pol prije ugovorenog roka. Tunel, duljine 2143 metra, najduži je tunel na cijeloj autocesti, udaljen je 13 kilometara od Grobničkog polja, na nadmorskoj je visini nešto višoj od 700 metara, spaja Gorski kotar i Hrvatsko primorje.
Probijanje i uređenje tunela obavlja tvrtka Hidroelektra-Niskogradnja iz Zagreba. Radovi na probijanju počeli su u kolovozu 2006. a trebali su završiti krajem rujna ali su zbog dobrog tijeka radova završeni znantno ranije. Probijalo se 24 sata dnevno, sve dane u tjednu sa zagrebačke i riječke strane. Prosječno dnevno napredovanje u probijanju cijevi bilo je šest metara, a iskopano je 180.000 prostornih metara materijala koji se ugrađuje u nasip trase autoceste.
Dnevno su na gradilištu cijevi obavljana prosječno dva do tri miniranja jer se u to vrijeme za sav promet zatvarala druga cijev tunela zbog sigurnosnih razloga, kako zvučnih, tako i seizmičkih. Ukupno je obavljeno oko 800 miniranja.
Ovi radovi obavljaju se u sklopu izgradnje punog profila autoceste Rijeka-Zagreb, duljine 44 kilometra od Kikovice, odnosno Grobničkog polja do Stare Sušice u Gorkom kotaru. Radovi dopune na puni profil autoceste financiraju se iz sredstva zajmova Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvoj.
dionica od Oštrovice do Vrata, na kojoj je tunel Tuhobić, duljine je 12 kilometara, od čega su 3,7 kilometara vijadukti i u tuneli. Radove na ovoj dionici obavlja Poslovna udruga koju čine Hidroelektra-niskogradnja, Viadukt, Konstruktor-inženjering i Strabag. Vrijednost ugovorenih radova je oko 69 milijuna eura, a rok završetka kraj 2008. godine.
(Hina)
Gje si pronašao podatak da će se isplačivati dividenda? Onda ćemo ti reči proceduru………
Na SDA – korporativne akcije (Broj korporativne akcije 6768)…
Kažu 2 kn po dionici. Nije puno ali ipak čovjeka veseli[smiley1]
Onda, vipy, nightrideru. Jel’ idemo na 2.000,00 kn? [smiley2][smiley2][smiley2]
Onda, vipy, nightrideru. Jel’ idemo na 2.000,00 kn? [smiley2][smiley2][smiley2]
Znas da ne drukam[smiley1]
vipy
fazan: ” Onda, vipy, nightrideru. Jel’ idemo na 2.000,00 kn? [smiley2][smiley2][smiley2] ” Znas da ne drukam[smiley1]
Ma da, ona čudna vjera.
Onda si out iz ekipe. Lejzeru, na zagrijavanje![smiley2]
Lejzeru, na zagrijavanje![smiley2]
5
4
3
2
1
2000 🙂
Kao sto sam vec nekoc napisao..
CASH-R-A strong buy HDEL-R-A odnosno HOLD-R-A [smiley2]