http://www.hidroelektra-niskogradnja.hr/on03.php#14
[smiley2][smiley2][smiley2]
Mesić danas počeo posjet Kazahstanu. Njihov predsjednik Nazarbajev najavio da će hrvatskim tvrtkama ponuditi poslove na izgradnji autoceste duge 390 kilometara koja će spajati sjever i jug zemlje. Dakle, hrvatski građevinari možda idu u Kazahstan, a među njima možda i Hidroelektra. Pogotovo, ako će trebati raditi tunele…[smiley2]
i to je korisna informacija no momentalno na burzi ni suze ne pomažu.
pa kud to ide, zar može niže?
i to je korisna informacija no momentalno na burzi ni suze ne pomažu. pa kud to ide, zar može niže?
Nemoj da brigas.
Promet od 50ak tisuca kuna, tu nema mjesta za brigu.
A ima i ona jedna poznata..
Pad cijene uz mali volumen znaci kraj down trenda.
dinosaurus:
”
i to je korisna informacija no momentalno na burzi ni suze ne pomažu. pa kud to ide, zar može niže?
”
Nemoj da brigas.
Promet od 50ak tisuca kuna, tu nema mjesta za brigu.
A ima i ona jedna poznata..
Pad cijene uz mali volumen znaci kraj down trenda.
hvala Lejzer, lijepa rijeć utjehe uvijek dobro dođe.
nekako se i ja nadam da će već pomalo doći kraj ovog down trenda jer već traje i predugo.
Još jedan posao…
Hrvatske autoceste i Lučka uprava Ploče u Zagrebu su prezentirali projekte izgradnje brze spojne ceste A-1 – Luka Ploče i projekta integracije trgovine i transporta kroz luku Ploče izgradnjom dvaju terminala
Spojnom cestom, kako je rekao Mario Lovrinčević, član Uprave HAC-a, dobio bi se kvalitetan spoj na Jadransku magistralu, a potom i na autoceste prema Splitu i Zagrebu, te prema Mostaru kada bude izgrađen koridor Vc. Autocesta A-1 do Luke Ploče planira se dovršiti 2008. godine, a duljina dionice od čeonog cestarinskog prolaza Ploče 1 do Luke Ploče iznosit će 9725 metara. Više od pola te trase bit će dvotračna cesta koja će se razdvajati od četverotračne zbog predviđenog odvojka autoceste za Dubrovnik. Posao za izgradnju brze ceste dobio je konzorcij kojeg čine Konstruktor – Inženjering, Viadukt, Hidroelektra – Niskogradnja i Strabag, a cijena izgradnje iznosi 743, 5 milijuna kuna bez PDV-a.
Jedan posao dogovoren, drugi je uspjesno obavljen.
Jel moze bolje?
06.07.2007 Sandra Livajić
Kalmeta pušta u promet dionicu čvor Šibenik
Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta danas će u promet pustiti novoizgrađenu dionicu čvor Šibenik – Tromilja (spoj na D 33) brze ceste Šibenik – Drniš – Knin – granica BiH. Dionica čvor Šibenik – Tromilja duga je 2,83 kilometara, a vrijednost investicije je 72 milijuna kuna, bez PDV-a. Najzahtjevniji dio dionice bila je gradnja tunela Ploča kroz brdo Trtar, dužine 360 metara, koji skraćuje putovanje između Drniša, Knina i Šibenika. Cesta od Čvora Šibenik na autocesti A1 do mjesta Tromilja spojna je prometnica koja će skratiti put od Šibenika prema zaleđu, a riječ je o dionici buduće brze ceste Šibenik – Drniš – Knin. Izvođači radova bili su Hidroelektra niskogradnja Zagreb, PZC Split i Dalekovod Zagreb, a nadzor radova obavio je IGH d.d, Zagreb. Nakon otvorenja ove dionice ministar Kalmeta obići će u Šibeniku radove na izgradnji Tehnološke ceste.
Cini se da su poslovi malo prepoznati..
Pokupljno 390 komada, cca pola milje kuna..
Baby come back … nalog na 1.550,00 stoji.
I ne pokušavajte me odgovoriti!
Baby come back … nalog na 1.550,00 stoji. I ne pokušavajte me odgovoriti!
dajte kolega to malo dignite bar nešto iznad ATH 1668,00 ako nam vi
uskoro izađete ko će drukat prema gore[smiley2]