Uz ogromna sredstva koja se slijevaju na ime održavanja cesta iz goriva, registracije auta, registracije teških vozila, a loše magistralne , županijske i lokalne ceste, proizlazi da managment firme neracionalno gospodari financijskim i ljudskim resursima.
Uzcijelu vojsku zaposlenih uzimaju se i dalje kooperanti za najobičnije poslove, vrijeme na radu koristi se sjedeći , bezciljno se vozika službenim vozilima cestama, za svaku operaciju postoji specijalno vozilo itd.
Primjer : Stroj za košenje trave uz cestu radi, ali u pratnji njega još su 4 vozila . 5 radnika i jedan poslovođa. Kada bi uzelo njih 6 kosilice, srpove i sjekire, bolje, jeftinije i kvalitetnije bi obavili posao.
Ovdje se radi o činjenicama da u HC jedan stroj ne mijenja 7 ljudi, nego jedan stroj uz svoju vrtoglavu cijenu i troškove održavanja zapošljava i dodatbih 7 – 8 ljudi.
Ivan
Već dugo čekam o vu temu na napišem par riječi oko RADOVA NA CESTAMA
U TURISTIČKOJ SEZONI !
Mi se godinama pitamo i srdimo na Hrvatske ceste, jer veći dio magistralnih puteva je u njihovom održavanju….Taman počne ljeto, i evo ti..RADOVI NA CESTI..
RADOVI …POPRAVCI….KRPANJE RUPA…SANACIJA ASFALTA…itd.itd..
Dugo vremena nije mi bilo jasno…zašto, ZABOGA, u vrijeme najveće gužve..oni to rade za inat !?
Onda sam skužila… Tek s turističkom sezonom , napuni se STAVKA BLAGAJNE, iz koje se plaćaju ovi popravci..
Tako imamo- punjenje stavke za popravke i sanacije…u ŠPICI TURISTIČKE SEZONE..
Zato predlažem slijedeće u ime mira i ljubavi na hrvatskim cestama:
Posudite novac HRVATSKIM CESTAMA za izvođače radova, 2-3 mjeseca prije
/ do maja , recimo/ a onda s prilivom nnovaca u kasu…vratite natrag te novce..! I agonija riješena, svi zadovoljni, i turisti i cestari…
Naravno da nemaju.
A imaju li pojma naši Vladari koliko je 2 % od 220 miliardi Eura ?
A 4 % ?
A 5 % ?
Šta ih briga ?
Pa neće oni vračati .