Moze li mi netko objasniti tehnicku analizu sljedeceg grafa?
Hvala!
Došlo je do krekcije cijene nakon probijanja gornje linije Bollingera. Međutim tek je prvi dan promjene trenda pa treba pričekati najmanje tri dana. Inače obzirom na drzga dva grafa dolazimo do sell signala, mada bi trebalo pričekati još dva dana.
Pozdrav
HBRL renoviraju dva hotela za prestojecu turisticku sezonu. Tko voli ljetovati u ovim krajevima imati ce lijepu priliku ovo ljeto.[smiley1]
Hoteli Brela u šest godina utrostručili promet.
“Zlatna plaketa za najuspjesniju tvrtku u kategoriji srednjih tvrtki pripala je Hotelskom poduzeću Brela. U šest godina od kada ima novo vodstvo, prihod je utrostručen. U zadnje tri godine njihov hotel Berulia uvršten je među sto najpoželjnijih hotela u svijetu………….”
Izvor: Poslovni dnevnik, 28.06.2006.
Dubrovnik u soku zbog podbacaja turisticke sezone
“Ni Dubrovacke ljetne igre nisu pomogle da se Dubrovcani prestanu osjecati kao najveci gubitnici ovogodisnje turisticke sezone. Iako vec drugi vikend zaredom Dalmaciju opsjedaju kilometarske kolone turista, guzva, kazu zavrsava u Makarskoj………………….”
Vecernji list, 20.07.2006. Ljubica Gataric[smiley1]
Mislim da ce trebati pricekati sluzbene podatke, jer bi svojom odokativnom procjenom rekao da je sezona svugdje podbacila, ipak, raspitujuci se o popunjenosti kapaciteta (ali i npr. popunjenost parkiralista) dosao sam do informacije da gostiju cak ima vise, i to negdje dosta vise. Samo je profil gostiju ocito drukciji, prije su vecinom dolazili gosti koji su se htjeli zabaviti, neprestano su bili u pokretu, dok sad ima vise gostiju kojima je napor traziti parking nakon cijele godine trazenja istog po gradovima u kojima zive, pa parkiraju i radije u miru prosetaju, ionako im se nigdje ne zuri. Odnosno, dolaze se odmarati, ne umarati tulumarenjem. :- ) Svi moji apartmani su bukirani, a doznajem da gosti ne stave susiti rucnike na balkon e ne bi ni znali da su tu, idu spavati do ponoci. Tako da nema onog šušura kao prije par godina, iako je jutros opet Split u gužvi.
Evo mene pravo s mora ( necu reci s koje lokacije jer nije ni bitno ), pa moram primjetiti da je kolega u pravu. Popunjenost je vise nego dobra, ostaje nam da vidimo financijske ucinke sezone. A naravno u prosjeku uvijek ima onih vise uspjesnih i manje uspjesnih.[smiley2]
Velike investicije hotelijerima donijele više noćenja
Kampovi poluprazni, hoteli pobjednici sezone. ” Gosti su svojom brojnošću nagradili one koji su investirali. Hoteli diljem obale poslovali su bolje nego prošle godine i može se reći da su ove sezone pobjednici.”
“I dok su hotelijeri diljem obale imali krcate sobe i apartmane, a primjerice, u Makarskoj je i do 01.listopada teško pronaći hotelsku sobu, Palma s druge strane ………..
Izvor: Poslovni Dnevnik