Prodati će na 40 godina autocestu Dalmatinu za svega 15 miliardi (?) koncesionaru koji će na njoj zaraditi 101 miliardu !
Zagorski mužek sa ženinim prezimenom , koji je (tajnim) ugovorom prodao i zgb aerodrom , je doktorirao kod čuvenog profesora iz vlade Grčića s temom: Zagorske vinske ceste.
Iz toga se vidi da je stručan i za druge ceste i uopće za promet.
I to nije sve :
Štetočine će potpisati da Hrvatska jamči prihod koncesionaru ako promet neočekivano padne !
Cestovni sindikat počinje prikupljati potpise za REFERENDUM protiv prodaje Dalmatine na 45 godina 15.10.14.
monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe
Što je više škola, to je manje robova; što je više znanja, to je više imanja.
Stjepan Radić
Za male novce:
Što uopće dajemo u “monetizaciju”?
Koliko sve to vrijedi?
Uporabna dozvola
Disfunkcionalna država
Sama monetizacija otvara toliko pitanja, toliko nejasnih brojeva i toliko manjkavosti da zagovornicima iste, treba reći jasno i glasno:
“Ovo neće i ne smije proći!”
I netko napokon mora biti pozvan na odgovornost radi nereda koji u ovoj državi postoji.
Dok nismo baš sve rasprodali.
Za male novce.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe/775639.aspx [index.hr]
Drugovi su naumili prodati autocestu Dalmatinu na 45 godina i to pojesti , zapiti i posrati sa svojim drugovima uhljebima i glasačima .
I to će im biti dovoljno za 12 mjeseci , do novih izbora.
bez-referenduma
Hrvatska-će-izgubiti-80-do-100-milijardi-kn
„Vlada želi kratkoročnim financijskim dobitkom nešto postići, međutim Hrvatska će monetizacijom financijski dugoročno izgubiti.
U idućim desetljećima Hrvatska će upravo zbog monetizacije autocesta izgubiti između 80 i 100 milijardi kuna.
Zašto, uostalom, koncesionar dolazi ako u našim autocestama ne vidi priliku za zaradu?
Ne dolazi koncesionar u Hrvatsku na lijepe oči.
Dolazi da bi zaradio.
A zašto Hrvatska ne bi zaradila?“, upitao se Stanić.
bez-referenduma
Hrvatska-će-izgubiti-80-do-100-milijardi-kn
„Vlada želi kratkoročnim financijskim dobitkom nešto postići, međutim Hrvatska će monetizacijom financijski dugoročno izgubiti.
U idućim desetljećima Hrvatska će upravo zbog monetizacije autocesta izgubiti između 80 i 100 milijardi kuna.
Zašto, uostalom, koncesionar dolazi ako u našim autocestama ne vidi priliku za zaradu?
Ne dolazi koncesionar u Hrvatsku na lijepe oči.
Dolazi da bi zaradio.
A zašto Hrvatska ne bi zaradila?“, upitao se Stanić.
daj nemoj citirati tog stanica, on samo gleda svoje dupe, zna da mu dođe strani vlasnik da bi u trenu dobio cipelu i on i oni koji ga forsiraju (razni sindikalno/upravljacki uhljebi)
je zaradila bi 100 milijardi kuna, koliko je do sada zaradila? -100 milijardi mozda…
a inace, moj stav – naravno da treba dati u monetizaciju. No preduvjet je da imamo gotove projekte koji ce se moci dijelom financirati iz EU fondova. Dobijes tri milijarde eura od autoceste + najmanje tri od fondova i ima najmanje 6 milijardi eura da upucas u nove projekte bez novog zaduzivanja – pa gdje ces bolje?
No sada imamo lose-lose situaciju, s jedne strane ovi ce lovu spaliti za godinu/dvije, a ako ne damo u koncesiju samo pogodujemo raznim sindikalno/politickim uhljebima i lobijima i placamo ih iz svog dzepa. Do kada vise????
@ Mister ,
mislim da si u zabludi.
Bez obzira na Stanića svi stručni znalci misle da je pogrešno prodati Autoceste za siče na 45 godina.
Hrvatska je dvije ceste već dala u koncesiju , gledaj kako smo prošli :
koncesionari-dali-drzavi-dva-milijuna-kuna-a-ona-njima-2,3-milijarde-kuna
Dva koncesionara na hrvatskim autocestama –
Istarskom ipsilonu i autocesti Zagreb – Macelj –
dosad su državi na ime koncesijske naknade uplatili samo dva milijuna kuna,
dok je Republika Hrvatska njima platila oko 2,3 milijarde kuna.
http://www.vecernji.hr/hrvatska/koncesionari-dali-drzavi-dva-milijuna-kuna-a-ona-njima-23-milijarde-kuna-961431 [vecernji.hr]
Koncesionari su Hrvatskoj državi platili do sada 2 miliona.
A Hrvatska je konceionarima platila 2,3 miliarde.
….+2.000.000,00 dobili
-2.300.000.000,00 platili
—————–
-2.298.000.000,00 gubitak
posao stoljeća a niko nije završio u Remetincu
Googlaj !
Informiraj se !
bina-istra-i-autocesta-zagreb macelj-dobivaju-milijune-iz-proracuna
a-izvjesca-skrivaju-kao-poslovnu-tajnu
AZM-u 96 milijuna, Bina Istri 210 milijuna kuna iz proračuna
gospodo draga, želim vidjeti alternativna učinkovita rješenja. dosta floskula naše, nedamo, moramo, ne možemo truć truć ser ser
još od nikoga i nijedne strane nisam vidio ni jedan smisleni prijedlog za problem autocesta. ni jedan. samo s.eru jedni i drugi a nitko ni ne pomišlja o nekim eventualnim rješenjima, a pogotovo ih ne nudi.
Jad i bijeda od države, a političari su ogledalo većine naroda, koliko god netko tvrdio ovo ili ono.
Prvo hdz hoce dati ceste u koncesiju, sdp se protivi. sad je obrnuto. prvo hdz hoce mjenjat zakon o radu, sdp se protivi. sad je obrnuto. i tako cijelo vrijeme. slozni su jedino kad treba u saboru povecat place i drzat benificije i kad se treba protiviti referendumu koji im ne odgovara, onda mogu skupa.
gospodo, ne laje pas zbog sela, laje zbog sebe. shvatite to.
Pero 7, pa sad je jasno-…. TI RADIŠ U HRVATSKIM AUTOCESTAMA ????
Pa, šta ti prijete otkazom da si ovako podivljao….?
Pero 7, pa sad je jasno-…. TI RADIŠ U HRVATSKIM AUTOCESTAMA ????
Pa, šta ti prijete otkazom da si ovako podivljao….?
@ miami ,
vidim da nisi uzela terapiju.
ljekovi moraš uzimati redovno.
Ne radim u Hrvatskim Autocestama ali se njima vozim i uredno plaćam Državi porez.
I protiv sam toga da ova SDP+HNS Kukuriku vlada rasproda na 45 godina autoceste jer svi izračuni govore da bi to bilo katastrofalno pogrešno.
Vlada-odustaje-od-monetizacije-autocesta
pritisak-javnosti-je-prejak
Vlada odustaje od monetizacije autocesta, pritisak javnosti je prejak
Upravo to je jučer neizravno najavila i prva potpredsjednica Vlade Vesna Pusić, a monetizacija bi mogla naštetiti Josipovićevoj kampanji
U Vladi se ozbiljno razmatra o odustajanju od projekta monetizacije autocesta, prenosi Jutarnji list izjavu ‘visokog izvora iz Vlade. To je neizravno jučer najavila i prva potpredsjednica Vesna Pusić.