Andy, znaš koja je jedina pogreška Dalekovoda…Što nema interesa razvijati
firmu, čije mi imamo dionice ….u RH..
Nego razvijaju firme, – sestre, braću i slične u inozemstvu, od kojih očekuju
prihode , i novac za sanaciju majke u Hravatskoj…
Nadam se , da će kontrola traksakcija i prometa na tim relacijama, biti
u interesu dioničara…ovdje.
Miami,
Moja analiza ne počiva na građ. u HRV nego na trendu i Zahtjevima koji postoje u struci. Vi promatrate građevinare kroz prizmu svojih ulaganja koje očito nije bilo uspješno.
Nije mi jasno što Vas smeta neiplata dividende u VDKT ako istu nikada niste niti ćete dobiti u DLKV?!
VDKT ima započet posao u Libiji vrjedna 300mEUR od kojih je dovršeno i naplaćeno (prije rata u Libiji) 45MEUR. Takvi poslovi su nezamislivi na ovim prostorima. Što se tiče “podmazivanja” VDKT je plaćao da dobije posao jer inače ne bi ništa dobio, no za razliku od drugih i nakon 2008 ima prilično visoke prihode dok su ostali potonuli u PSN ili vrjednosti baziraju na zgradama koje nitko nikada neće kupiti za ono koliko je ukalkulirana vrjednost dionice.
DLKV ne može biti konkurentan u poslovima vani koje ističe jer je nekoliko godina stagnirao a i za ranije poslove vani je uvijek tražio pomoć države koja mu je izlazila u susret jer je prijašnji direktor tako prebijao neke poslove koje je radio u HRV. To više neće moći i zato ne vjerujem i ako dobije da u previđenom iznosu može završiti posao.
Mirovinski fondovi meni nisu nikakav putokaz ulaganju, upravo suprotno.
Vi pripadate u grupu onih koja ulaže u nešto što malo ili nedovoljno poznaje. Takav pristup može lako uzrokovati daljnje gubitke…
ipak optimizam u viaduktu i dalekovodu….
http://hr.seebiz.eu/viadukt-i-dalekovod-optimisticni-u-vmd-u-oprez/ar-102609/
Među najvećim su projektima poduprtim od EU, a koji su ugovoreni i u fazi provedbe natječaja, vodoopskrbni i sustavi odvodnje u Osijeku, Poreču, Čakovcu i Vukovaru te Novoj Gradiški i Županji, a vrijednost projekta je 1,9 milijardi kuna. U sektoru prometa građevincima se otvara najvredniji projekt gradnje drugog kolosijeka i rekonstrukcija pruge Dugo Selo-Križevci (1,3 milijarde kuna), te gradnja mosta Čiovo i prva faza razvoja zračne luke Dubrovnik (750 milijuna kuna). Na Grčićevoj listi ulaganja su i 230 milijuna kuna težak projekt Regionalnog centra za razvoj poduzetničkih kompetencija, 180 milijuna kuna vrijedno ulaganje u razvoj istraživačke infrastrukture na Kampusu riječkog sveučilišta, uz gradnju studentskog doma u Rijeci, za koji je osigurano 112 milijuna kuna.
Grčić do kraja mandata očekuje još niz projekata poduprtih od EU. Među njima je druga faza razvoja Zračne luke Dubrovnik, teška 1,3 mlrd. kuna, a najveći broj projekata odnosi se na gradnju i uređivanje vodno-komunalne infrastrukture, pri čemu je najvredniji onaj u Rijeci (852 mil. kn), te na centre za gospodarenje otpadom. Na toj je listi i gradnja centra za kompetencije u translacijskoj medicini Srebrnjak, u koji se ulaže 345 milijuna kuna, a 220 milijuna kuna vrijedit će rekonstukcija studentskih domova u Zagrebu.
Ne budite slijepi pored zdravih ociju , ulazite u gradevinski sektor , dolazi do preokreta , nakon sta ga je drzava sustavno zanemarivala godinama shvatili su napokon da bez ovog sektora nema rasta bdp-a
nema oporavka dok ova vlada ne ode…prva šansa za promjenu kursa je u nedjelju, no pogriješimo li opet i odaberemo opet josipovića, jasno je da oporavka kod nas još duugo neće biti nego slijedi još 5 godina prodavanja magle i propadanja
da li se ovo građevinski sektor počeo pomalo oporavljati ? dlkv , igh , ingr , još čekamo thnk i vdkt da udare i oni malo ozbiljnije.
mislim da bi se moglo reći da je najgore za građevinare prošlost. još neko vrijeme konsolidacije i mogli bi se pomalo vračati u fokus. samo treba imati na umu veliku razliku između onih izašlih iz psn i onih ajmo reći zdravih!
tu je definitivno vdkt , zatim thnk , a za ove druge čista špekulacija na burzi na kojim se može zaraditi brdo love kao jučer i danas ingra , te dlkv nedavno . u svakom slučaju očekujem puno od ovog sektora koji je najviše stradao , a i dobra je stvar što se u zadnje vrijeme u izjavama naših vrlih političara sve više spominje riječima “oporavak građevinskog sektora ” što svakako ohrabruje i tješi da bi se moglo skoro nešto pozitivno događati. jer sve ovo dosad je bilo poropast , jad i čemer.mislim da bi vdkt sljedeći kvaratl mogao iskazato dobar, u prošlom je izvisio zbog “meteorologije”, sad je situacija dosta povolnija , radi se, očekuje se porast prihoda .
opravak građevinskog sektora će još neko vrijeme pričekati, izuzev par tvrtki koje navodi kol. falco tj. vdkt, thnk i dlkv
naime, u naredno vrijeme građevina će se uglavnom svoditi na infrastrukturne projekte financirane iz EU fondova (vdkt, thnk…) a kako je Hr preizgrađena stambenim, gospodarskim i dr. sl. građevinama, građ. aktivnost će se vrtiti oko malih privatnih radova i projekata te održavanja postoječih.
sve ostale tvrtke građ. sektora na ZSE su u stvari zombiji, samo brandovi prošlosti bez prave vrijednosti, koji tek radi pol. interesa i bankarskih bilanci, špekulativno opstaju na životu
Četiri ponude stigle su na natječaj za izvođenje radova, a tri za nadzor nad gradnjom nove pruge Gradec-Sveti Ivan Žabno, priopćeno je u utorak iz HŽ Infrastrukture.
Javno otvaranje ponuda koje su stigle na drugu fazu nadmetanja (ograničeni postupak javne nabave) za izvođenje radova na izgradnji nove pruge Gradec-Sveti Ivan Žabno održano je danas, a jučer je održano otvaranje ponuda za nadzor nad gradnjom.
S obzirom da je nadmetanje u tijeku, HŽ Infrastruktura nije objavila tko se javio na natječaj, osim da su ponude podnijele pojedinačne tvrtke ili konzorciji sastavljeni od domaćih i stranih poduzeća.
O imenima ponuđača moći će se govoriti nakon završetka procjene svih ponuda i odabira izvođača. Procjenjuje se da bi to moglo biti krajem travnja, dok bi radovi na izgradnji nove pruge mogli početi u svibnju ove godine.
Vrijednost projekta znat će se nakon odabira izvođača radova. Za sada se vrijednost radova izgradnje nove pruge procjenjuje na 30,7 milijuna eura (230,2 milijuna kuna), a nadzora 1,5 milijuna eura (11,2 milijuna kuna).
Očekuje se da će 85 posto potrebnih sredstava biti osigurano iz EU-ovih fondova, a 15 posto iz državnog proračuna.
Buduća pruga Gradec – Sveti Ivan Žabno bit će 12,2 kilometra duga jednokolosječna i neelektrificirana. Važna je za lokalni prijevoz jer će znatno skratiti vrijeme putovanja između Zagreba i bjelovarskoga regionalnoga centra. Na taj će se način izići u susret potrebama putnika iz te regije koji svakodnevno zbog posla i školovanja putuju prema Zagrebu i iz njega, kažu u HŽ Infrastrukturi.
Podsjećaju i da će pruga Gradec-Sveti Ivan Žabno biti prva nova pruga u Hrvatskoj nakon gotovo 50 godina, jer je trenutno najnovija pruga u Hrvatskoj ona između Knina i Zadra, izgrađena 1967. godine.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: INGR (Ingra d.d.)[/color]
Tvrtka koja na burzi vrijedi nepunih 50 milijuna u ovom trenutku ima preko 27 milijuna kuna na računu keša!
A dobit preko 11 milijuna kuna???
nemaš pojma! to je sve samo rezultat provedbe PSN,tj fiktivno!!! isto je bilo pred par mjeseci kod DLKV, IGH itd. samo što su tamo ljudi bar znali pročitati FI!!!!
[/quote]
IGH i Dalekovod su dvije megakompanije čija je burzovna vrijednost desetcima puta iznad Ingre.
IGH vrijedi 110m eura a Dalekovod oko 60m eura.
Nisam gledao njihova izvješća no usporešujući ih s Ingrom trebali bi na računu imati stotine milijuna kuna svaki ponaosob.
A kratkotrajna imovina bi im se trebala mjeriti u milijardama kuna.