[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: VDKT (Viadukt d.d.)[/color]
Ma drago mi je zbog vas, ako je tako…još više mi je muka zbog ostalih. Ali da li to znači da svi ostali zaista nisu ni približno tako uspješni, iako su do jučer to bili… Mislim da nije sve kako se sada čini!
Pa imaš građevinare u jako lošoj poziciji:
Ingra, Konstruktor, Dalekovod, IGH (kao projektanta)
I imaš građevinare u OK poziciji:
Viadukt, HDEL, Tehnika
Ovi prvi su se itekako zaigrali u “zlatnim godinama” i krenuli i u izgradnju stanova, poslovnih zgrada, investicije i slične stvari + sve te firme po meni odlikuje totalno netransparentna (da se ne izrazim drugačije) uprava koja je vjerovatno i loše upravljala, a možda i izvukla određenu količinu novca iz firmi.
Pogotovo je interesantan IGH jer oni imaju malu operativu i trebali su imati najveće profitne marže jer su oni projektantni i nadzor, ali eto….
Tehnika se specijalizirala za zgradarstvo i vjerovatno je najbolja firma u tom području dok su HDEL i Viadukt bolji u cesto-,mosto- gradnji, tunelima ..ugl niskogradnji…
Ima tu još rekao bih zdravih firmi kao npr. GP Krk, Zagorje Tehnobeton (iako se neko na tu firmu sad okomio) i još nekih, a zanimljivo je da sve one surađuju s viaduktom i hdel.
Zašto viadukt dobiva najviše poslova – vjerovatno zato što zaista i nudi nižu cijenu od drugih s manje profita, ali i zato jer je operativno najjači, jer ima upravu koja je fokusirana na poslovanje i koja je odlučila restrukturirati i očuvati firmu (bilo je i ono smanjenje plaća svima u vdkt-u na vrijeme koliko se sjećam).
Po meni u Hrv ostaju u građevini Vdkt, Hdel i Tehnika od ovih izlistanih na burzi. Dalekovod ima potencijala da se spasi, ali pitanje je koliko je to moguće jer bi tu moralo zaista doći do potpune reorganizacije i promjene vlasništva pa ne znam koliko je to moguće…
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: VDKT (Viadukt d.d.)[/color]
Kada usporedimo rast zadnja 4 mjeseca HDEL od 5.10.2012 i VDKT
razlika je jadnih 3% u korist VDKT a dobili smo valjda 10 puta više posla od HDEL u istom razdoblju
Tad su obje dionice bile na maksimumu pasalo to meni ili ne
Svi pricaju o rastu VDKT a nitko ne vidi koliko su druge dionice rasle
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: INGR (Ingra d.d.)[/color]
http://liderpress.hr/biznis-i-politika/hrvatska/u-libiji-ima-mjesta-i-za-hrvatske-gradevince/
Građevinarci će se kao dionice najbrže oporaviti obzirom da su zatučeni na dno dna.
Viadukt i Hidra su favoriti, ali i ostali će rasti čim se otvore radovi.
A raditi se mora, ne može se ostaviti sve ove započete radove da trunu, samo to Vlada nije na vrijeme prepoznala.
Ne znam da li znate ali EU je Poljskoj odobrila 5 milijardi eura poslova. Kad uđemo u Uniju i mi ćemo dobiti sredstva iz pristupnih fondova, ne mislite valjda da će se domaći gosti iz Unije truckati po kaldrmi do mora i svojih vikendica na moru.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: IGH (Institut IGH d.d.)[/color]
građevinci počinju seliti u “vječna lovišta”
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: IGH (Institut IGH d.d.)[/color]
građevinci počinju seliti u "vječna lovišta"
A kad je na redu Ingra, Dalekovod i IGH ?
Država ide u rezanje kapitalnih ulaganja i investicija. Bojim se da nestaje i zadnja slamka spasa građevinarima
Ono što Linić prošli tjedan nije želio potvrditi, danas je potvrdio Grčić
Kako za kojeg građevinara nama u VDKT je sasvim fino posla debelo preko glave ulaganja za ovu godinu u cestogradnju isto tako rekordna….
kako bi ovo moglo utjecati na građevinare pojedinačno? Tko najviše gubi ili dobiva.