Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
Ne znam,ali evo viadukt je izbacio posao na aerodromu i veli -"uz konzorcij svih jačih građevinaca u Hrvatskoj".Da li je i Ingra tu?Da li zna neko više?
Nažalost ne spominje se Ingra. Piše Viadukt i ostale poznate HR firme. Netko zna nešto više?
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
http://www.bouygues-construction.com/192i/press/press-releases/news.html&id=390
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
Ne znam,ali evo viadukt je izbacio posao na aerodromu i veli -"uz konzorcij svih jačih građevinaca u Hrvatskoj".Da li je i Ingra tu?Da li zna neko više?
Nažalost ne spominje se Ingra. Piše Viadukt i ostale poznate HR firme. Netko zna nešto više?
[/quote]
ingra je radila rekonstrukciju i dogradnju putnicke 2009 na plesu….mozda ta referenca nesto pomogne u ovom poslu
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
Ne znam,ali evo viadukt je izbacio posao na aerodromu i veli -"uz konzorcij svih jačih građevinaca u Hrvatskoj".Da li je i Ingra tu?Da li zna neko više?
Nažalost ne spominje se Ingra. Piše Viadukt i ostale poznate HR firme. Netko zna nešto više?
[/quote]
mislim da je on u igri
http://www.dnevno.hr/vijesti/novac/vise_kandidata_za_koncesiju_zracne_luke_zagreb_siguran_jedino_igh_jure_radica_/417430.html
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
Ja mislim da nije s obzirom da se radi o čovjeku koji se besramno bogatio za HDZ-ove vladavine, uz svoju produženu ruku u bivšoj vladi – Dropulićku.
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
http://www.seebiz.eu/komadina-najavio-izgradnju-autoceste-rijeka-zuta-lokva/ar-29780/
Premješteno iz teme: VDKT (Viadukt d.d.)
kratki osvrt na građevinare u hrvata, dobiti i marže su za prošlu godinu, cjene aktualne
P/B P/E EBIT EBITDA marža EPS
DLKV-R-A 0,74 -1,62 -44,38 0,58 -96,21
INGR-R-A 0,28 -1,28 -30,21 -4,58 -6,61
VDKT-R-A 0,57 55,26 6,16 7,58 4,98
HDEL-R-A 0,42 282,18 6,55 3,63 0,51
THNK-R-A 0,74 239,14 -8,76 -0,69 5,39
IGH-R-A 0,31 89,66 37,84 14,56 8,68
INDG-R-A 0,28 -229,09 -2,43 13,65 -1,71
Premješteno iz teme: VDKT (Viadukt d.d.)
Evo mali pregled poslova naših građevinara dogovorenih u zadnje vrijeme:
Viadukt
– u konzorciju s bh. kompanijama ŽGP, "Hidrogradnja", "Hering", GP "Put" i "Euroasfalt", posao za dionicu Suhodol – Tarčin vrijedan 113 milijuna eura
– u konzorciju s Osijek-Koteks d.d., Osijek; Konstruktor-inženjering d.d., Split; Skladgradnja-Grup d.o.o., Imotski i Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb, Most preko rijeke Drave, dužine 2.507 m, najznačajniji je objekt na dionici Beli Manastir-Osijek autoceste C5. Ugovorena vrijednost radova iznosi oko 950 milijuna kuna bez PDV-a
– posao na modernizaciji Zračne luke Zagreb vrijedni su 516,29 milijuna kuna bez PDV-a
– posao na izgradnji kolektora u Puli, vrijednost ugovora je 45.340.401,17 kn bez PDV-a
– posao na izgradnji novog terminala za rasute terete u Luci Ploče, vrijednost ugovora je 406.492.091,20 kn bez PDV-a
Tehnika
– ugovor o financiranju, gradnji i opremanju osnovne škole i kombinirane dječje ustanove u Zagrebu, a ukupna cijena ugovorenih radova iznosi 124,8 milijuna kuna.
– s tvrtkom Vrbani projekt sklopila ugovor o gradnji trgovačkog centra Vrapče, posao je vrijedan 15,3 milijuna eura bez PDV-a.
– sklopila Ugovor o građenju za rekonstrukciju, djelomičnu nadogradnju, te prenamjenu tvornice „VESNA – modna ženska tekstilna konfekcija“ u poslovnu uredsko-trgovačku građevinu s pratećim sadržajima i trafostanicom, s naručiteljem „VESNA NEKRETNINE“ d.o.o. za ulaganje i razvoj projekta. Cijena ugovorenih radova je 6.918.951,80 € bez PDV-a
– sklopila je posao i za izgradnju poslovne građevine s naručiteljem VRBANI CENTAR d.o.o, cijena ugovorenih radova je 11.450.893,58 € bez PDV-a.
Dalekovod
– okvirni sporazum za radove na montaži i polaganju zaštitnog užeta s ugrađenim optičkim kabelima te isporuku i ugradnju ovjesne i spojne opreme za potrebe Hrvatske elektroprivrede, a vrijednost ugovora iznosi najviše 68,42 milijuna kuna s PDV-om
– ugovor s naručiteljem Hrvatske autoceste d.o.o. za izvođenje radova na autocesti Zagreb – Sisak, poddionica Buševec –Lekenik, ukupne vrijednosti 67.159.300,39 kuna
– s naručiteljem Hrvatske autoceste d.o.o. sklopio ugovor za izvođenje radova na zaštiti i prelaganju elektroenergetskih i telekomunikacijskih vodova na autocesti A8 i A9 – „Istarski ipsilon“, ukupne vrijednosti 2.304.840,42 kuna (s PDV-om).
Ingra
– četiri ugovora za izgradnju državnih cesta u Bjelovarsko-bilogorskoj, Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji ukupne vrijednosti 70,8 milijuna kuna
– projekt isporuke, montaže i puštanja u probni rad hidromehaničke opreme na brani Tagharist u Alžiru; vrijednost ugovora je 21 milijun kuna
Institut IGH
– s Osječko-baranjskom županijom sklopio Ugovor o izradi prostorno-prometne studije prometnog sustava grada Osijeka sa širim okruženjem; procijenjena vrijednost izrade studije iznosi 4.920.000,00 kuna.
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
I Poslovni piše o tome..siguran sam da su francuzi došli kako bi izvukli naše građevinarce iz krize…kao što i drugi dolaze da nam pomognu npr. mađari, talijani, srbi, slovenci…sa svima imamo divna iskustva pa zašto da ne prigrlimo i ove dobročinitelje…
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
INGR raste jer rastu IGh i VDKT zbog zračne luke Zagreb…kad ljudi skontaju da ovaj rast nema osnove, past će cijena brzo nazad
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
Ja vidm građevinare jako brzo na novim vrhovima.
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
Danas Viadukt dobio posao , bankovne garancije daje HBOR.
Mislim da je to jedan veliki plus i svjetlo na kraju trunela za sve građevinare koji su prisutni na vanjskim tržištima i stvarno mislim da nas čekaju bolji dani.
Novi program HBOR-a osigurava činidbene garancije za izvoznike. Program je to kojim se omogućava bankarska garancija već u fazi predaje ponude uz praćenje do kraja radova, a pruža zaštitu od rizika poput ratova ili neplaćanja obavljenog posla.
Garancije su preduvjet za sudjelovanje u natječajima, no strane poslovne banke nisu ih htjele odobravati.
»Ovaj je program iskorak od sedam milja jer se bez garancija ne može dobiti nijedan posao«, poručio je Joško Mikulić, čelnik Viadukta, ističući da su labaviji uvjeti HBOR-a za dobivanje garancije velika pomoć. Program je pokrenut u lipnju i Ingra ga je već iskoristila za javno-privatno partnerstvo u inozemstvu vrijedno 22 milijuna eura. Troškovi za avansnu garanciju vrijednosti 3,3 milijuna eura iznose tek 14.500 eura. Ne bude li mogla naplatiti posao, Ingra će dobiti 2,64 milijuna eura odštete.
Prvi čovjek tvrtke Igor Oppenheim zatražio je HBOR-ovu pomoć u naplati izvoznih potraživanja. Prema njegovim tvrdnjama, u bilancama građevinskih tvrtki nekoliko je milijardi eura potraživanja od dužnika iz Sudana, Nigera, zemalja bivšega Sovjetskog Saveza i onih na Bliskom istoku. Pomoć HBOR-a, koji ima autoritet državne institucije, u naplati bila bi znatna.
»Uključite nas u proces natječaja od samoga početka jer vam mi možemo osigurati bolju pregovaračku poziciju i možda posao«, kazao je predsjednik Uprave Antun Kovačev građevinarima, napominjući da HBOR ima ugovore s 50 razvojnih banaka diljem svijeta.
Građevinari su imali podršku poslovnih banaka za radove u Hrvatskoj prije krize pa nije bilo interesa za kreditne linije HBOR-a, koji je građevinarima do 2008. odobrio 807 milijuna kuna kredita. Od početka krize do kraja listopada iznos odobrenih kredita građevinarima premašio je milijardu kuna. U 27 kreditnih linija HBOR-a za građevinare, potiču se projekti namijenjeni najmu, model A+ koji je koristio Dalekovod te restrukturiranje tvrtki, gdje se nude povoljni krediti na rok otplate od 10 godina. Otplata zajmova za ulaganje u turizam prolongirana je na 17 godina, što je izazvalo velik interes pa će biti posla za građevinare na niz objekata ove godine.
U tijeku su završni pregovori oko ;
– Projektiranje, izgradnja i opremanje hotelskog kompleksa vrijednosti EUR 30,00 milijuna