Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.poslovni.hr/vijesti/hzinfrastruktura-u-2011-planira-investicije-od-103-milijarde-kuna–174995.aspx

Gledam ovaj clanak i pitam se da li je to tocno: http://seebiz.eu/hr/analize/rba-oporavka-gradevine-ove-godine-nece-biti,108092.html. Kakva su vasa ocekivanja sto se tice gradjevinara?

Planirana ulaganja u autoceste 3,05 milijardi kuna

Ukupne investicije u nove i izgrađene dionice autocesta u Hrvatskoj u ovoj godini planirane su u iznosu od 3,05 milijardi kuna, što je 23 posto više od ostvarenih ulaganja u 2010., objavila je Udruga koncesionara za autoceste s naplatom cestarine (HUKA).

Planirane investicije koncesionara u nove dionice autocesta iznose 2,58 milijardi kuna, što je u odnosu na ostvarene investicije prošle godine više za 20,4 posto. Ulaganja u izgrađene dionice planirana su u iznosu od 467,9 milijuna kuna, što je za 39,5 posto više nego prošle godine. U 2010. u izgradnju novih dionica autocesta investirano je 2,14 milijardi kuna, što je znatno manje u odnosu na 2009. godinu u kojoj su iznosile 4,96 milijardi kuna. U izgrađene dionice lani je uloženo 335,4 milijuna kuna tako da je ukupan iznos investicija u autoceste tijekom 2010. godine 2,48 milijardi kuna.

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

[cry] [cry] [bye]

Građevina gubi tisuću radnih mjesta mjesečno
Foto: tportal.hr/

Datum objave:
06.04.2011 15:48

Autor: Hina/tportal.hr

Kriza u građevinarstvu ne jenjava o čemu svjedoče svi glavni pokazatelji građevinske aktivnosti, a hrvatski građevinari sve veći interes pokazuju za nastupe na stranim tržištima, istaknuto je na Danu graditelja koji je danas održan na Zagrebačkom velesajmu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore
Podaci Sektora za graditeljstvo i komunalno gospodarstvo HGK svjedoče o padu svih glavnih indikatora odnosno o krizi građevinarstva nakon završetka velikih javnih investicijskih projekata te zbog krize stanogradnje i tržišta nekretnina.

Tako je vrijednost izvršenih radova u 2010. godini u odnosu na 2009. pala za 25,7 posto, a u odnosu na 2008. godinu za 34,7 posto. Broj zaposlenih u građevinskim tvrtkama prošle je godine u odnosu na 2009. pao za 12,5 posto, a prema 2008. za 21,2 posto.

U građevinarstvu se, kako je rečeno, u prosjeku gubi tisuću radnih mjesta mjesečno – krajem 2008. u Hrvatskoj je radilo 108 tisuća građevinara, a krajem 2010. godine nešto više od 85 tisuća.

Procjene HGK govore da je zajedno s obrtništvom i pratećom industrijom u zadnje dvije godine u građevinarstvu izgubljeno 40 tisuća radnih mjesta.

U padu je i fizički obujam građevinskih radova i to 23 mjeseca zaredom, a u 2010. u odnosu na 2009. godinu građevinski radovi smanjeni su za 15,9 posto.

Oštar pad zadesio je i stanogradnju – 2010. godine izgrađeno je približno 9.000 stanova, gotovo tri puta manje stanova nego 2008. godine, uz pad cijena prodanih stanova. Pouzdane statistike neprodanih stanova nema, a procjene se kreću od 9 do 15 tisuća.

Sudeći po raspravi na Danu graditelja, hrvatski građevinari malo nade polažu u skori oporavak domaćeg tržišta, pogotovo na razine iz godina prije krize te se sve više okreću stranim tržištima koja su, kako je ocijenjeno, do 2006. godine bila zapostavljena zbog dovoljnog opsega posla u Hrvatskoj.

Građevinarima su posebno zanimljive zemlje bivše Jugoslavije, Albanija, zemlje nekadašnjeg Sovjetskog Saveza i arapske zemlje.

Sve veći je interes i za srednjoazijske zemlje, koje bi mogle zamijeniti tradicionalna tržišta u sjevernoj Africi u kojoj traju nemiri i previranja, pri čemu se najčešće spominje Kazahstan.
[cry] [cry] [bye] [bye] [bye]

DELUX,Brankica,Croman.Rekvijem,Lyux,vatreni,valentine,vodavoda,fajrunt,kanabis,lanicaCroman,=ista osoba

Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)

Ingra i Dalekovod se bune zbog nepravednog rušenja cijene.Iako ne cvjetaju ruže, Dalekovod je ipak
poslovao s DOBITI,iako smanjenom, pa otkuda onda pravo nekome, uoči početka godine, pisati
o stečaju.
Ingra, ne znam, ali sigurno je da nominalna cijena od 20-40 kuna , tko bi ga vrag znao..izaziva
respekt prema dionica koja je na 13,00 kuna…..
Pa, normalno da im nije svejedno, kad dionicu ubijate u pojam na ovim cijenama.

Ingra i DLKV molim 400 % gore !!! Najmanje…

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)


TU informaciju čuvaju pred izklazak 1q sta smatram da bi sa pozitivnom vjesti(Varšava) nastojali ublažili negativan izvještaj za prvi kvartal.

Upravo tako kolega… moram priznati da sam odavno rasrodao cijeli DLKV i da se nemam namjeru vraćati. Dapače prateći poslovanje, odnos uprave i sve, VDKT i HDEL mi djeluju daleko ozbiljnije firme nego DLKV. Na moj svaki pismeni upit potonji su se očitovali.

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)

Kupiti DLKV ili INGRU ??????????

Ako morate birati između dva zla, uvijek birajte ono koje još niste isprobali

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)


Kupiti DLKV ili INGRU ??????????

Ako morate birati između dva zla, uvijek birajte ono koje još niste isprobali

O ne pa zar i na Dalekovodu. Loris vrati se na ingru tamo je puno zanimljivije.


Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)


Kupiti DLKV ili INGRU ??????????

Ako morate birati između dva zla, uvijek birajte ono koje još niste isprobali

O ne pa zar i na Dalekovodu. Loris vrati se na ingru tamo je puno zanimljivije.
[/quote]

Sada će Loris i ono malo šta mu je ostalo od INGRE izgubiti na DLKV

bit će bolje................

http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=13731

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.


http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=13731

svaka čast , Goran8 na ovom linku.
dubrovnik je trenutno smiješan što se tiče povezanosti, a što će tek biti onda ?!
ništa , ako se ne riješi nešto sa mostom ,putovat ćemo avionom do splita ili do metkovića (na neku malo veću ledinu) .
a valjda će i naša jedina croatia airl.smanjiti karte za te destinacije.

šalu na stranu, dbk. je odavno posebna priča; dobar je državi kad se treba davati lova od turizma, ali kad se treba nešto investirati za dbk., onda se odmah digne galama .
pravi primjer je pelješki most (posebno za vas iz zg -a , jer je velika većina loše upućena u ovu priču):

on je kao prvo, od velike važnosti za dbk. jer rješava kompletni protok prometa, , nema više zahebancije sa neumom, povezuje dbk. sa hr. (trenutno je doslovno na karti odsječen od hr i ne pripada joj).
kad pitate turiste u dbk. gdje je dubrovnik, dosta njih nema pojma da su u hrvatskoj , pa onda pogledaju kartu i reču : pa vi niste u hr, koja ste vi država ?
onda ti njemu počneš objašnjavati da dbk. pripada hr, itd. i kasnije shvati , ali opet mu dosta stvari nije jasno što se ovdje događa.

drugo, cijena mosta je cca skoro slična kao i zg arena , koja se doslovno izgradila preko noći , a sad "ima veliku popunjenost " , i "vrlo je tražena", svi se grabe za njuvrijedila je zapravo samo za svj.prv. u ruk.

ako se bude nešto gradilo, nadam se da će sve naše jače građ. firme imati ovdje posla , jer je teren zbilja specifičan i dobra bi bila lova u pitanju.

[cool]

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !



http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=13731

svaka čast , Goran8 na ovom linku.
dubrovnik je trenutno smiješan što se tiče povezanosti, a što će tek biti onda ?!
ništa , ako se ne riješi nešto sa mostom ,putovat ćemo avionom do splita ili do metkovića (na neku malo veću ledinu) .
a valjda će i naša jedina croatia airl.smanjiti karte za te destinacije.

šalu na stranu, dbk. je odavno posebna priča; dobar je državi kad se treba davati lova od turizma, ali kad se treba nešto investirati za dbk., onda se odmah digne galama .
pravi primjer je pelješki most (posebno za vas iz zg -a , jer je velika većina loše upućena u ovu priču):

on je kao prvo, od velike važnosti za dbk. jer rješava kompletni protok prometa, , nema više zahebancije sa neumom, povezuje dbk. sa hr. (trenutno je doslovno na karti odsječen od hr i ne pripada joj).
kad pitate turiste u dbk. gdje je dubrovnik, dosta njih nema pojma da su u hrvatskoj , pa onda pogledaju kartu i reču : pa vi niste u hr, koja ste vi država ?
onda ti njemu počneš objašnjavati da dbk. pripada hr, itd. i kasnije shvati , ali opet mu dosta stvari nije jasno što se ovdje događa.

drugo, cijena mosta je cca skoro slična kao i zg arena , koja se doslovno izgradila preko noći , a sad "ima veliku popunjenost " , i "vrlo je tražena", svi se grabe za njuvrijedila je zapravo samo za svj.prv. u ruk.

ako se bude nešto gradilo, nadam se da će sve naše jače građ. firme imati ovdje posla , jer je teren zbilja specifičan i dobra bi bila lova u pitanju.

[cool]
[/quote]

Ovdje je otišao most: http://preglednik.arkod.hr/ARKOD-Web/#layers=DOF,ZU,LPIS_FILTERED,LPIS_200,LPIS_210,LPIS_310,LPIS_320,LPIS_410,LPIS_421,LPIS_422,LPIS_423,LPIS_424,LPIS_490,LPIS_900&map_x=467216&map_y=5058888&map_sc=57142

New Report

Close