Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


vlada zadužila ministarstvo graditeljstva za početak natječaja za koncesiju Zračne luke Zagreb, prva faza će koštati 192 milijuna eura, cca 1,42 milijarde kuna

Znači sad IGH može preskočiti kotu 3.000 bez problema .

Ja mislim da su arapi u sjevernoj africi čuli da im hrvatski i srpski građevinari planiraju gradit infrastrukturu, pa su brže bolje poduzeli sve da to spriječe.

najdraži su mi ovi kvaziduhoviti komentari [lol]

Pa normalno , dobro su i napravili….
Zamislit da im
1.IGH – projektira most kojeg povjetarac zatvara svaki drugi dan
2. DLKV i VDKT da im obračunaju izgrađene metre pod KM a usput i probiju troškovnik…
3. ili da im INGRa izgradi arenu koja košta cca 30m EURA a uzme im 120m….
4. Da im Skladgradnja pokrade sav pijesak …
5. A da Žderić sve vodi ….
[lol] [lol] [lol]
Spasiše ih nemiri i protesti …..

smanjuje se minus.......

Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić ocijenio je da je Cargo 10 jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata, ne samo u regiji, već i u Evropi i naglasio da „skraćenje vremena transporta za jednu minutu u okruženju u kome se promet odvija donosi uštedu od milijun eura. Cargo 10 alijansu osnovale su u rujnu 2010. željeznice Slovenije, Hrvatske i Srbije.

Ministar Mrkonjić je istakao kako je neophodno da vrijeme prijevoza tereta bude drastično smanjeno, na nekim relacijama čak i za 20 sati.

Samo u suradnji svih zainteresiranih strana može se postići da se vrijeme transporta robe od Munchena do Istanbula sa sadašnjih 55 sati smanji na 40 sati, i broj vlakova poveća za 3.000, na željezničkoj relaciji Ljubljana–Zagreb–Beograd–Istanbul, kazao je Mrkonjić.

Ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore Andrija Lompar istakao je da je Cargo 10 zdrava inicijativa koja nosi potencijal velikih izmjena u funkcioniranju željezničkog prometa.

Suradnja među željezničkim poduzećima u jugoistočnoj Europi može povećati efikasnost željezničkog transporta između 30 i 40 posto, kazao je ministar Lompar.

Državni tajnik u hrvatskom Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Danijel Mileta kazao je da je se ta zemlja dosta približila europskim standardima usklađivanjem zakonodavstva za reformi željeznice.

Državni sekretar Mileta je naveo da je, zahvaljujući modernizaciji željeznice, za dva do četiri sata skraćeno vrijeme prolaska vlakova kroz Hrvatsku na Koridoru 10. Mileta je kazao i da se u Hrvatskoj od evropskih fondova očekuje oko 350 milijuna eura za infrastrukturne projekte, od čega će 250 milijuna biti investirano u željeznicu.

Direktorica slovenskog Generalnog direktorata za železnice i žičare Nina Mauhler je istakla da je modernizacija i izgradnja infrastrukture među glavnim pitanjima u toj zemlji. Mauhlerova je pozdravila projekat Cargo 10 i istakla da će njegova realizacija biti svima od koristi.

Generalni direktor za željeznički transport Evropske komisije (EK) Frank Jost istakao je da usklađivanje sistema željeznica sa europskim modelima postavlja velike izazove pred zemlje regije zapadnog Balkana ne samo zato što moraju prihvaćati nova pravila, već i da se odreknu starih modela upravljanja poduzećima.

Europski model zahtijeva da vlade uspostave odnos na ugovornoj osnovi sa domaćim željeznicama, kao što moraju biti uspostavljeni regulatorni i organi zaduženi za sigurnost koji će biti odvojeni od političkog utjecaja i ministarstva, objasnio je generalni direktor Jost.


Ja ne govorim o tome kako će to Marko Marković prihvatiti ili ne nego govorim da su Thnk, IGh i Hdel pokazali odlične rezultate obzirom na očekivanja i krizu a da su neki teško razočarali kao npr Dlkv i pogotovo Ingr.Vidim da nisi ničim demantirao te činjenice.Samo toliko.

i ..kako stoje gradjevinari ????? IGH bjezanija cim erste preporuca kupnju [bye] [bye] [bye]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Stanje sve gore i gore…
http://www.seebiz.eu/hr/nekretnine/stanogradnja-prosle-godine-21%2c4%25-manje-odobrenja-za-stanove,106978.html

Nemogu nać orginal topić – pa ću ovdje , ponovo je aktuelno:

Kladionica, jedan dobitnik sigurno :

Koji će građevinar prvi u stečaj :

1.INGR – nema posla, puno kredita – olakotna ima nešto primanja a nema puno zaposlenih
2.VDKT – puno zaposlenih i dugova – olakotna nešto posla
3.INDG – navodno otvoren predstečajni – ol. ima kapitala nešto i Galeta
4……… vaše sugestije….

smanjuje se minus.......

Neće niti jedan.Ingra će se izvući. Industrogradnja ionako postaje nekretninski fond to je općepoznato već godinama.A ostalima predviđam blistavu budućnost.

http://www.seebiz.eu/hr/burze/deutsche-welle-dionice-gradevinara-profitiraju-od-japanske-katastrofe,107618.html

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

treba još porušiti što se da u Libiji, onda tamo naši građevinari nastupaju na preporuku Mesića

Tamo će graditi europski građevinari a ne naši.Naši se trebaju koncentrirati na regiju.Ima jako puno posla u regiji u idućih deset godina.Još je to sve poluobnovljeno.A investicija će biti to je sigurno,samo se treba otvoriti stranim investicijama.

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

banke su napokon počele snižavati kamate…..i na nove i na stare kredite….
to je pretpostavka da i tržište kapitala napokon živne,a naravno i stanograditeljstvo

KAMATNE STOPE
HPB smanjuje kamatne stope na stambene kredite
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Hrvatska poštanska banka od 1. travnja ove godine snižava kamate na stambene kredite stanovništvu.

Nova kamatna stopa za prvu godinu otplate kredita je fiksna i iznosi 4,95 posto godišnje, a potom 5,95 posto promjenjivo na kredit za kupnju ili adaptaciju stana, kuće, garaže ili parkirnog mjesta, izvijestili su iz HPB-a (ZSE:HPB-R-A) te dodali da će kamata biti snižena i dosadašnjim korisnicima stambenih kredita. Iz banke podsjećaju da prethodnih godina HPB nije povećavala kamate na kredite građanima, već je u nekoliko navrata snižavala kamate stope na stambene kredite.

Od listopada 2010. godine banka je snizila kamate i na kredite za umirovljenike, kredite za zatvaranje obveza te nenamjenske kredite. Niže kamatne stope odnosile su se kako na nove, tako i na ranije odobrene kredite. Racionalizacija ukupnih troškova poslovanja i jeftiniji izvori sredstava za kreditiranje omogućili su smanjenje kamatnih stopa na kredite, pojasnili su iz HPB-a.

New Report

Close