Premješteno iz teme: IGH (Institut IGH d.d.)
Vrijeme iga-a je prošlo, što HDZ više gubi rejting, to dionica više pada! Ostalo je još samo da se iz HDZ-a izbaci ministrica Matulović-Dropulić i ode IGH na 400kn!!!!
Neminovno je da će se vlast promjeniti a jasno je da nitko treći osim SDP-a neće doći na vlast, a kada se to desi isto kao i s HDZ-om, SDP će si odabrati svoga građevinara koga če gurati naprijed a svi jako dobro znamo da to nije IGH već jedan odličan građevinar INGRA koji je uvijek gubio poslove zbog pogodovanja ministrice IGH-u!!!
Strpljen-Spašen
Premješteno iz teme: IGH (Institut IGH d.d.)
Vrijeme iga-a je prošlo, što HDZ više gubi rejting, to dionica više pada! Ostalo je još samo da se iz HDZ-a izbaci ministrica Matulović-Dropulić i ode IGH na 400kn!!!!
Neminovno je da će se vlast promjeniti a jasno je da nitko treći osim SDP-a neće doći na vlast, a kada se to desi isto kao i s HDZ-om, SDP će si odabrati svoga građevinara koga če gurati naprijed a svi jako dobro znamo da to nije IGH već jedan odličan građevinar INGRA koji je uvijek gubio poslove zbog pogodovanja ministrice IGH-u!!!
Strpljen-Spašen
kolega,
IGH i INGRA nisu uopce ista kategorija kompanije.
nemate Vi pojma o dionicama.
dajte, molim Vas pisite i dalje postove koji se sastoje od:
" jos malo strpljenja molim! [pray]"
fundamentalnih i tehnickih analiza se okanite jer Vam to ocito ne lezi!
[angry]
Premješteno iz teme: IGH (Institut IGH d.d.)
Kolega ni jedna od ove dvije kompanije koje ste naveli nije građevinar, premda su obe vezane uz taj sektor. Čisto uporedbe radi, IGH se bavi poslovima kojima se bavi i Ingra, a mislim na property managment i poslove gradjevisnkog developera. Ingra se ne bavi projektovanjem, nadzorom i ostalim poslovima u kojima je IGH visokospecijalizovan. IGH je upravo sad gde je, upravo zahvaljujući iskaknju iz core businessa u property managment i poslove construction developera. U tom je smislu, IGH daleko bolja kompanija, iako trenutno loše posluje, od Ingre.
Problem IGH je što je angažovanjem na velikom broju projekata velike vrednosti, a koje su vezane uz nove gradjevinske projekte i kupovinu zemljišta sebe doveo u tešku finansijsku situaciju u kojoj je moguć i bankrot ako se situacija na tržištu nastavi i dalje komplikovati….
Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)
Slažem se s kolegom Tipavac, ja sam uredno prodao Viadukt i akumuliram Hidricu, kupio 70% željene količine. Iako se nadam da ove cijene još potraju neko vrijeme, barem 6mj. bojim se da ništa od toga jer će uskoro izaći nove objave i pozitivne vijesti.
Bravo Splićo,ima nade za tebe,bez obzira što piše ivana.
Fundamentalno Hidra 240 Vidukt 240 Hidra je bolja kupnja.Nije vrag da si postao fundamentalista.
Jer Viadukt je od ATH pao dvaderset puta,a HDEL samo četrnaest puta.
Ima jedan mali problem:bez obzira koliko je dionica pala uvijek može na nula ako ide u stečaj.
A građevinarima se ne piše dobro.
Z" sqore pokazuje da su INGRA i Viadukt u komi,IGH ima problema,A HDEL sa Z"skorom od nešto
iznad 1,20 pokazuje stabilnost i u krizi.
Ipak LVCV je neupredivo najbolji iako je pao samo šest puta.Ali LVCV i nije toliko ludovao kao
Viadukt i donekle HIdra.
Ali Z"sqore od 1,65 i dividenda od 15 kn mu daje na vrijednosti.
Vrijeme sve stavi na svoje mjesto.
Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)
Kako se može uspoređivati jedan vrhunski likvidni IGH ili Tehnika s jednom nelikvidušom Hidroelektrom koja ima dnevni promet od samo 900 kuna to za mene i nije dionica.
Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)
Kako se može uspoređivati jedan vrhunski likvidni IGH ili Tehnika s jednom nelikvidušom Hidroelektrom koja ima dnevni promet od samo 900 kuna to za mene i nije dionica.
Kolega prometi su bili na 310-320kn, ako ste htjeli kupiti tisućice i tisućice…
A sada? Čekanje i akumuliranje, pogotovo jer uvijek ima naivnih koji će prodavati.
Čemu gurati cijenu, ja bi volio da bude oko 145kn idućih 10mjeseci.
Hidroelektra će uskoro izaći s jednom novom informacijom koja će je dignuti preko 50%. A dotle, skupljati i čekati, ne treba plašiti prodaju metlama, nek se prazne polako i sigurno.
Mizerni prometi, niske cijene, to sve dovoljno govori.
Glede kolege Lopine, jako dobro poznajem situaciju u svim graditeljskim firmama, iz tog razloga kupujem samo Hidricu, ponešto strejdam na velikim padovima Dalekovoda i to je to.
INGRA, IGH i nažalost Viadukt odnedavno me više ne zanimaju. Glede pada od ATH, kako kolega Lopina reče Hidrica je na 7%, dakle ravno depresiji, iako firma nije izašla s nekim gubitkom poput Viadukta ili INGRE. Upitno je da se navede da je VDKT na 5% od ATH kad to nije točno.
Najbolji i najeftiniji graditelj je upravo Hidroelektra, a k tome, kad znam što slijedi preporuka, samo kupnja i kupnja.
Građevinari su omča oko vrata Crobexa.
Tko to ne vidi, slijep je pored zdravih očiju.
Od svih građevinara, ako već želite biti kamikaze i ulagati u građevinare, najviše se treba bojati onih nelikvidnih ( čitaj Hidroelektra ).Zamislite da netko želi prodati 2 mil. kuna Hidroelektre?
Ode cijena 30-50% dolje.
lp
Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)
Z"sqore od preko 1,20 pokazuje i laicima da je ovo stabilna firma koja će se održati.
.A Hidra spada u tu skupinu zajedno sa DLKV i LVCV,možda i IGH.I to su ziceri
Kolega, molim da isključite zicer IGH, jer to nije nikakav zicer s obzirom da duguje preko 350%.
Od graditelja br. 1 je Hidroelektra (k tome i pozitivne vijesti koje će uskoro na dnevno svjetlo).
Iza je tu Dalekovod, a glede LVCV sam i dalje skeptičan, jer ipak na njhiv koncept rada se ne može raditi u graditeljstvu dugotrajno.
Dakle jedina prava 2 graditelja u RH su HDEL i DLKV.
Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)
Z"sqore od preko 1,20 pokazuje i laicima da je ovo stabilna firma koja će se održati.
.A Hidra spada u tu skupinu zajedno sa DLKV i LVCV,možda i IGH.I to su ziceri
Kolega, molim da isključite zicer IGH, jer to nije nikakav zicer s obzirom da duguje preko 350%.
Od graditelja br. 1 je Hidroelektra (k tome i pozitivne vijesti koje će uskoro na dnevno svjetlo).
Iza je tu Dalekovod, a glede LVCV sam i dalje skeptičan, jer ipak na njhiv koncept rada se ne može raditi u graditeljstvu dugotrajno.
Dakle jedina prava 2 graditelja u RH su HDEL i DLKV.
[/quote]
O splite moj jadni, nikada ništa od tebe.
Pa kako će Hidroelektra preživjeti uz odnos duga i kapitala od skoro 200% reci ti meni?
Pa jel imaju oni kakvu dobit da to financiraju?
Ne da nema dobiti, već im prihodi konstantno padaju a agoniji se ne vidi kraj jer su nesposobni izaći na vanjska tržišta gdje jedino ima kruha za građevinare. Pa njima je odnos duga u odnosu na prihode gotovo 60 %, pa nema te banke gdje će dobiti kredit, ako ispravno naprave procjenu rizika.
A kako će plačati postojeće obveze????????
Kako?
KAKO???
Upravo je zato IGH u boljoj poziciciji, premda on ima omću oko vrata koja se zove HDZ.
ALi posluju sa dobiti i idu prema vanjskim tržištima.
LVCV ne pratim jer je vlasništvo takvo kakvo je.
Dalekovod bi mogao biti ok, ako mu ne pokuca na vrata uskok i sve se ne raspadne.
Ingra ima sreće što ima 4 mirovinska fonda unutra, ali pitanje preživljavanja je aktualno.
Kompletno građevinarstvo je u katastrofalnoj situaciji, broj izdanih dozvola i dalje pada, to se treba zavrtiti jedan cijeli novi ciklus koji traje godinu do dvije da bi se poslovanje okrenulo nabolje.
Pa valjda ja nešto znam o građevinarima, davno smo radili usporedbe za njih i složili se da je njihovo zlatno vrijeme bilo 2006. i 2007.
Generalni problem ovog sektora je što njima nije dovoljan rast BDP-a od 2-3% to je njima premalo da bi se razmahali, a rasta preko 3 % nećemo tako skoro vidjeti, zato moraju van. A najteže će van Hidroelektra koja je najgora i po pitanju vlasništva.. pitajte direktora Hidroelektre o cijeni dionici na burzi..jebe mu se živo za to.. dakle, odnos prema investitorima nikakav, a to je itekako bitno.
Hidroelektra će očito na najniže povijesne razine, jer tu nema niti jedna dobra stvar na vidiku.
lp
Sutra, u petak 29. listopada 2010., bit će pušten u promet velikogoričkom sjevernom obilaznicom. Svečanost puštanja u promet održat će se u 11 sati na trasi obilaznice.
Obzirom na najavljene uglednike uz domaćina na otvaranju, baš da vidimo jel stigla već jednom ta jesen kad će Hrvatske autoceste s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) potpisati novi kreditni ugovor o nastavku izgradnje autoceste prema Pločama, odnosno Dubrovniku. [proud]
Dva linka koja ne govore ništa novo ali su prognoze crnjak…
http://www.business.hr/hr/Naslovnica/Ekonomija/Vrijednost-gradevinskih-radova-pala-na-24-4-milijarde-kuna?homesrclink=carousel
http://www.business.hr/hr/Kompanije/Vijesti/Dobit-gradevinara-pala-gotovo-70-posto?homesrclink=preporuke
Premješteno iz teme: VDKT (Viadukt d.d.)
lacoste
split009jr
INGPS Bio bi malo suzdržaniji od tebe, jamačno!
Kolega ING, po TA "Hidrica" može pasti na 90kn, al pitam Vas na kolikom prometu?
Taj mi detalj pojasnite.
Hm, možda sutra zalupam sve do 150kn, a opet možda ostanem na 130,01kn.
@kolega Splićo
Ne zavaravajte se sa situacijom .
Trenutno je situacija sljedeća po pitanju građevinara,
IGH svi otpori su probijeni, nebi me čudila uskoro troznamenkasta brojka
VDKT poslovi klimavi…., iako se bore, veće rošade napravljene na 300, 250, 205, e sad 200 otpor!
DLKV Erste ga pustio sa lanca za očekivat je 200 kn kao 2003 godine, i tu krcanje i pretumbacije
THNK možda jedini građevinac sa najmanjim rizikom ulazka, jedan konstantan kupac koji se ne umara
HDEL uf, to bi preskočio, sva sreća da znaju radit ispod vode pa treba duboko udahnut
INGRA neviđeno što se radi u 21 stoljeću, kakva kemija-nja, suza će bit
Nažalost svi građevinari su jako rizični, zato sam ti kolega splite naveo da sad punit portfelj na duge staze građevinarima za nas male nije pametno.
PS Hidru sam prošle godine kupovao kad je već bila na 20% plusa, naravno da je otišla visoko al sada po TA nije izgledan veći odbijanac od + 4 % u obliku bul trapa!
NOVAC JE SAMO SREDSTVO POMOĆU KOJEG SE ZADOVOLJAVAJU POTREBE