Sve je to već viđeno, a poznato je odavno da "tko ne pamti iznova proživljava".
Sumnjičav je bio i Tonino, pa se čak usudio pred kamerama i fotoapartima zaigrati sa plastičnim bagerima. Istina, nije tada bio sumnjičav samo on, već puno nas.
Možda se netko pita kada?
Tik pred lokalne izbore 2005.
I što mislite što se dogodilo?
Dogodilo se ovo: http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=45.690608,16.06817&spn=0.010612,0.036049&t=h&z=16
Nećemo sad o potrebi, smislenosti, prioritetima, samo o onome da što je, tada samo ministar, najavio to je i ostvario.
Dakle, uvjeren sam da će tako biti i sada i da je sve namjerno zaustavljeno i pomaknuto u "primjereniji" tajming, tj. što bliže izborima.
Još nešto slika i materijala:
SJEVERNA OBILAZNICA VELIKA GORICA (vožnja još neotvorenom goričkom obilaznicom)
Na tom otvorenju očekujem "velike" riječi ohrabrenja za pokretanje investicijskog ciklusa, posebno u cestogradnji i najavljenim nastavcima radova.
Zemljište cca 300 Eur/m2 ( kvalitetna pozicija ) za zgradu od 30 stanova ( 70m2/stan)
Komunalije cca 150 Eura/m2 stana
Porezi cca 30% cijene stana ili cca 500Eura/m2
UKUPNO BEZ POČETKA GRADNJE – cca 950Eura/m2
Troškovi gradnje ( srednje kvalitet, materijal + ruke ) cca 800 Eura/m2
Sveukupno trošak grdnje stanova 1.750 Eura/m2 , te na koju foru da budu 900 Eura/m2 ?
Samo ako se država odrekne svojih nameta dolazimo već na trošak od 1000Eura/m2.
Libija stanovi od 350Eura/m2 ? Da, ali samo se plaćaju troškovi gradnje !
??????????????????????????
sori, totalno si u krivu. ma počet ću ispočetka…
zemljište 300 eur/m2… pa nije to kalifornija da se gradi u ravnini. gradi se na katove pa je zemljište samo za tlocrt.
ostalo ne želim ni komentirati.
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
Neki jaki igrač je uletio u dalekovod, nema brige za građevinare!!
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
Neki jaki igrač je uletio u dalekovod, nema brige za građevinare!!
Jučer je Kulić u latinici bio iznimno jasan kad danas ovo s dalekovodom….
Neobično
Ne pratim u zadnje vrijeme dlkv pretjerano tako da ne znam o čemu se radi..ali ono što znam je činjenica da S. Kulić rijetko griješi.Naravno, radi se o ekonomskom aspektu koji može biti u suprotnosti sa tržištem kapitala…jedno vrijeme
Poznajem mnogo građevinara- a naš kolega GOLUBV , je izvođač i investitor ogromne stambeno-poslovne građevine – i sigurno bi s svog aspekta problematike -imao puno za reći..
Pa, GOLUBV…ajde….. reci im, kako je kod nas- jesi li prodao što novih stanova- koliko stanova si
prodao u kompenzaciji sa izvođačima- ….i kako si uopće sve to financirao !
Zato pitam…. kako je drugdje..ovdje kod nas… se uglavnom GRADI !!!
Zemljište cca 300 Eur/m2 ( kvalitetna pozicija ) za zgradu od 30 stanova ( 70m2/stan)
Komunalije cca 150 Eura/m2 stana
Porezi cca 30% cijene stana ili cca 500Eura/m2
UKUPNO BEZ POČETKA GRADNJE – cca 950Eura/m2
Troškovi gradnje ( srednje kvalitet, materijal + ruke ) cca 800 Eura/m2
Sveukupno trošak grdnje stanova 1.750 Eura/m2 , te na koju foru da budu 900 Eura/m2 ?
Samo ako se država odrekne svojih nameta dolazimo već na trošak od 1000Eura/m2.
Libija stanovi od 350Eura/m2 ? Da, ali samo se plaćaju troškovi gradnje !
??????????????????????????
sori, totalno si u krivu. ma počet ću ispočetka…
zemljište 300 eur/m2… pa nije to kalifornija da se gradi u ravnini. gradi se na katove pa je zemljište samo za tlocrt.
ostalo ne želim ni komentirati.
[/quote]
Ja sam iz Istre i to su uobičajene cijene građevnog zemljišta.
Ostalo ni neznaš komentirati.
Kao i na zadnjim izborima, izborni adut, PELJEŠKI MOST se izvlači iz rukava.
Mislim da će u najmanju ruku biti zanimljivo pratiti zbivanja vezana uz ovu temu.
Što će se od dolje navedenih nagađanja i predviđanja ostvariti ne želim ulaziti.
U RUKAMA ‘KONSTRUKTORA’ ODLUKA O ANGAŽMANU SPLITSKIH TVRTKI NA VELIKOM INFRASTRUKTURNOM PROJEKTU
PELJEŠKI MOST: Posao Brodosplitu i Dalmacijacementu, Željezara prekrižena
Za izgradnju pelješkog mosta, prema stručnim procjenama, potrebno je 86 tisuća tona čelika, 120 tisuća metara kubičnih betona, 10 tisuća tona cementa, najmanje deset velikih remorkera i tisuću građevinaca samo na terenu.
Sve to moraju osigurati “Konstruktor inženjering”, “Dalekovod”, “Hidroelektra” i “Đuro Đaković”, konzorcij tvrtki koji je dobio projekt vrijedan 260 milijuna eura.
Izgradnja mosta mogla bi biti slamka spasa za potopljeni industrijski bazen Splita. Konkretno, poslove koji se tiču betonske i čelične konstrukcije mosta mogu izvesti “Brodosplit”, tvornica cementa “Cemex”, (donedavno Dalmacijacement) i “Željezara Split”. Pomorski transport čeličnih profila mosta mogu obaviti i tegljači “Brodospasa” koji također vape za novim poslovima.
‘Ne trebaju nam stranci’
S druge strane želja, odluku o njihovu angažmanu može donijeti samo domaći konzorcij predvođen splitskim “Konstruktorom”. SEnD Stvar je građevinskog konzorcija tko bi od tih gospodarskih subjekata mogao biti angažiran. Hoće li konkretno “Brodosplit” sudjelovati na izgradnji pelješkog mosta ovisi o njegovoj konkurentnosti – rekao nam je Tomislav Mazal, glasnogovornik Ministarstva gospodarstva.
– Želimo što više domaćih tvrtki uključiti u projekt, no o njihovoj konkurentnosti ovisi naša odluka. Nismo sigurni koliko “Željezara Split” može dobiti posao s obzirom da na inozemnom tržištu, recimo u BiH, možemo kupiti kvalitetnije proizvode – kažu nam u “Konstruktoru”.
“Brodosplit” može 55 tisuća tona čelika obraditi u profile podvodnih pilota i cestovnu konstrukciju mosta. Škverani mogu izgraditi i maonu od 80 metara kako bi se dijelovi mosta iz “Brodosplita” morskim putem transportirali do Pelješca. Ukupno tri godine posla za škverane.
Ivica Veža, član Nadzornog odbora “Brodosplita” i profesor splitskog FESB-a, kaže kako škver mora biti ključan u rađanju mosta.
– Čelik iz brodogradnje je puno čvršći od čelika iz klasične mostogradnje. Brodogradilištu bi se omogućilo da premosti vrijeme nedostatka poslova na brodograđevnom tržištu. Nema razloga da država ne ostane vlasnik brodogradilišta i kroz narudžbe u nebrodograđevnom sektoru osigura dodatne poslove. “Brodosplit” može apsolutno biti konkurentan u mostogradnji – smatra Veža.
Neki se nadaju i poslovima za “Željezaru Split”. Upućeniji tvrde da ona nema kontinuiranu proizvodnju, a ne proizvodi ni svu betonsku željezariju.
Ozren Matijašević, šef HUS-a, tvrdi kako je pelješki most idealna prilika da se pokrene proizvodnja u “Željezari”.
– Njezini proizvodi imaju sve ateste i najvišu kvalitetu. I u “Cemexu” se nadaju dijelu kolača.
– S obzirom da je hrvatsko tržište cementa u proteklih godinu i pol dana smanjeno za trećinu, pozdravljamo svaki infrastrukturni projekt koji bi osnažio tržište građevinskih materijala. Ne možemo reći koliko bismo cementa morali isporučiti ako bismo bili angažirani na projektu, ali svakako da bi tako veliki projekt pozitivno utjecao na pozitivan rast naše proizvodnje – kaže Trpimir Renić, predsjednik Uprave “Cemexa”.
“Brodospasove” tegljače mnogi vide kao najpouzdanije strojeve koji bi do Pelješca mogli dotegliti sve profile mosta.
– Prije godinu dana dali smo ponudu. S obzirom na iskustvo, brodove i opremu koju imamo, teško da će neka inozemna kompanija moći pružiti kvalitetu i sigurnost usluge poput naše – kaže Vicko Batinica, direktor “Brodospasa”.
29.09.2010. | 20:11 za SLOBODNU DALMACIJU piše DENIS KRNIĆ
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/arti
Sve to moraju osigurati “Konstruktor inženjering”, “Dalekovod”, “Hidroelektra” i “Đuro Đaković”, konzorcij tvrtki koji je dobio projekt vrijedan 260 milijuna eura.[/b]
Izgradnja mosta mogla bi biti slamka spasa za potopljeni industrijski bazen Splita. Konkretno, poslove koji se tiču betonske i čelične konstrukcije mosta mogu izvesti “Brodosplit”, tvornica cementa “Cemex”, (donedavno Dalmacijacement) i “Željezara Split”. Pomorski transport čeličnih profila mosta mogu obaviti i tegljači “Brodospasa” koji također vape za novim poslovima.
‘Ne trebaju nam stranci’
Naravno da nam trebaju stranci.
Pa nećemo valjda sve prodavati samo državi. I čime će uopće ta država platiti izgradnju mosta. Da se još zaduži ? Može, samo postoji jedan problem. Ovi klinci koji sada odrastaju dobro govore jezike, dobro su umreženi sa svijetom i neće ostati u Hrvatskoj otplaćivati dugove koje su Sanader, Kosor, Bandić, Friščić i ostali nabili kupujući glasove.
Konstruktor ti je inače mrtva firma. Većina ljudi je već prežalila potraživanja prema njima. I čisto bi se iznenadio kada bi im itko dao kredit bez debelih državnih garancija.
Ako neka privatna firma želi graditi Pelješački most i naplaćivati mostarinu, super. A to da se sada svi mi zadužimo kako bi smo kupili još četiri godine života Splitskoj Željezari, Konstruktru, IGH i sličnim je besmisleno.
Umjesto da našim novcima spašava posrnule firme, država treba smanjiti potrošnju, smanjiti namete i rasteretiti zdravi dio ekonomije. To je jedini put za izlazak iz krize. Dok kod političari budu okretali ekonomiju u smjeru koji odgovara njima i njihovim prijateljima mi ćemo tonuti još dublje. Napredak će nastupiti onda kada ekonomski procesi i zahtijevi budu usmjeravali političare.
gospon LORIS bi trebao uzeti CIJENIK GRAĐEVNIH RADOVA KOJI POSTOJI i onda malo računati!!!!!!!
To je čisto prosta matematika sa zbrajanjem nekoliko troškova – OSTALO SVE MANIPULACIJA I MULJANJE!!!!!
TKO ne zna taj ima interes KOMPLICIRATI!!!!!!!
Na zapadu se stvari i dogovori RJEŠAVAJU U NEKOLIKO MINUTA bez trkeljanja i manipulacija!!!!!
LORIS, kad asi tako dobro upućen u cijene molim da mi RAZČLANIŠ cijenu ulaznih vrata u stan od hrastovine!!!!!
– drvo
– sušenje
– transport
– izrada
– veleprodajna cijena
– maloprodajna cijena
– porezi
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
..mislim nešto love ubaciz u gradjevinare..
..sta je pametnije…IGH ili INGRA?
Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)
..mislim nešto love ubaciz u gradjevinare..
..sta je pametnije…IGH ili INGRA?
Dlkv