evo dobrog prijedloga za naše građevince
Premješteno iz teme: THNK (Tehnika d.d.)
Dionica IGH zaronila – 5,19 % a dionica Tehnike samo – 0,02 % mislim da je stvorena prevelika razlika između ovih dviju dionica. Ili IGH mora porasti ili dionica Tehnike još pasti.
IGH mora dolje ,nisu bolji od Tehnike da bi imali ovakvu razliku u cijeni.
[/quote]
Danas je opet dan za padanje cijena dionica građevinaca sudeći po jačanju prodaje i slabljenju bida.
Prošla su vremena kad je država dijelila poslove šakom i kapom. Sve mi se čini da će doći do spajanja više domaćih građevinarskih tvrtki jer u suprotnom većina neće preživjet uz buduću konkurenciju iz EU ili će preživjeti na način da otpusti brdo radne snage.
Ovaj sektor će prvi iskusit katarzu. A s njim i naivni mali dioničari ( po ne znam koji put ).
Prošla su vremena kad je država dijelila poslove šakom i kapom. Sve mi se čini da će doći do spajanja više domaćih građevinarskih tvrtki jer u suprotnom većina neće preživjet uz buduću konkurenciju iz EU ili će preživjeti na način da otpusti brdo radne snage.
Ovaj sektor će prvi iskusit katarzu. A s njim i naivni mali dioničari ( po ne znam koji put ).
[/quote]
a ti si veliki i prepredeni dionicar ???? [rolleyes]
Prošla su vremena kad je država dijelila poslove šakom i kapom. Sve mi se čini da će doći do spajanja više domaćih građevinarskih tvrtki jer u suprotnom većina neće preživjet uz buduću konkurenciju iz EU ili će preživjeti na način da otpusti brdo radne snage.
Ovaj sektor će prvi iskusit katarzu. A s njim i naivni mali dioničari ( po ne znam koji put ).
[/quote]
Polako kolega, pričekajmo sa zaključcima.
http://www.limun.hr/main.aspx?id=574042
Utvrđivanjem liste prioriteta za gradnju 10 novih elektrana i drugih važnih elektroenergetskih objekata predviđenih Strategijom energetskog razvitka Hrvatske do 2020. godine, Vlada je, svjesna toga da su energetska sigurnost i neovisnost važne za gospodarski oporavak Hrvatske, na svojoj posljednjoj sjednici odlučila jednim potezom potaknuti rješavanje dva velika problema.
Postupnom gradnjom nužnih brojnih elektrana smanjit će se posljednjih godina zbog premalih ulaganja u takve objekte dosta porasla ovisnost Hrvatske o uvozu struje (već je uvozimo 30 do 35 posto) te osigurati dugoročno dovoljno domaćih izvora za sve veću potrošnju i budući razvoj. Istodobno, poticanjem velikih infrastrukturnih ulaganja i otvaranjem novih radnih mjesta dat će se snažan zamah izvlačenju hrvatskoga gospodarstva iz recesije.
Očekujemo da će hrvatske elektroenergetske i građevinske tvrtke participirati u tim projektima, kaže ministar Popijač i ističe da hrvatsko gospodarstvo može obaviti sve projektima predviđene radove i proizvesti velik dio opreme za te objekte
___________________
http://www.vjesnik.hr/html/2010/04/06/Clanak.asp?r=unu&c=1
___________________
Nakon izgradnje cestovne mreže, na kojoj je potpredsjednik EIB-a čestitao Hrvatskoj, trebala bi uslijediti obnova i modernizacija željezničke mreže,
Građevina pala 12% a dionice građevinara 90%.
Bilo bi zanimljivo kad bi netko imao statističke podatke koliko od tih 30mlrd odrađenih u 2009-oj nije naplaćeno ili je rok naplate 200 dana.
Moje je mišljenje preko 50% a to onda daje realniju sliku zašto su dionice u potopu.
Pola milijarde eura za gospodarski primat na Jadranu
" Prema podacima Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, planirana ulaganja u šest navedenih domaćih luka od međunarodnoga gospodarskog značenja za Hrvatsku, u razdoblju od 2006. do 2013. godine, iznose 531 milijun eura.
Po lukama to iznosi: Rijeka 170 milijuna eura, Zadar 140 milijuna, Ploče 114 milijuna.. "
" U luci Ploče uskoro bi trebala biti okončana gradnja prve faze kontejnerskog terminala, a riječ je o više od 300 metara nove obale te 12 hektara nove operativne površine, uz produbljenje mora do 15 metara, što će omogućiti pristajanje najvećih kontejnerskih brodova. Izgradnjom kontejnerskog terminala, ta luka planira godišnji pretovar od 400.000 TEU-a, a izgradnja terminala za rasute terete omogućit će pretovar pet milijuna tona tereta. Ploče će, uz Rijeku, postati ne samo snažna hrvatska luka nego i jadranska, a njezin razvoj u mnogome ovisi o gradnji modernih prometnica u BiH.
BAR-BOLJARE
IGH: Obnovili smo pregovore s Vladom Crne Gore
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
PODGORICA – Hrvatski konzorcij na čelu sa splitskom Konstruktorom pribavio je za gradnju autoputa Bar-Boljare garancije kineske banke Exim i očekuje da iduće sedmice zvanično obnovi pregovore sa Vladom Crne Gore, saznaje Pobjeda u Splitu.
Prema izvorima iz krugova bliskih hrvatskom građevinskom konzorciju informacija o obnovi pregovora o poslovnom aranžmanu kojeg i u Hrvatskoj i u Crnoj Gori zovu poslom stoljeća trebalo bi da bude službeno objavljena za koji dan. Naši izv
BAR-BOLJARE
Zoran Radonjić: Pregovori s Konstruktorom mogući za desetak dana
Autor/izvor: SEEbiz / VL
PODGORICA – Crnogorska vlada idući utorak ili srijedu odlučit će hoće li autocestu Bar – Boljare graditi grčko-izraelski konzorcij Aktor-HCH ili će, ako odbije njihovu ponudu, nastaviti pregovore sa svih šest tvrtki koje se nalaze na tzv. kratkoj listi.
U tom slučaju Crnogorci bi pregovore obnovili i sa splitskim Konstruktorom, ali pod uvjetom da Vladu Crne Gore uvjeri kako je osigurao financiranje za tu investiciju. Potvrdio je to za Večernji list Zoran Radonjić, predsjednik komisije koja odlučuje o odabiru koncesionara koji će graditi tu autocestu.
Iako su Crnogorci danas odradili zadnju rundu pregovora s grčko-izraelskim konzorcijem, Aktor-HCH dobio je rok do petka da dostavi cijenu po kojoj bi gradio tri dionice u sklopu te autoceste budući da je Europska investicijska banka rekla kako će s 50 posto financirati prve dvije dionice budu li se sve tri istovremeno gradile. Nakon što taj konzorcij u petak dostavi svoju ponudu, nastavio je Radonjić, nema više daljnih pregovora nego će Vlada Crne Gore donijeti odluku pristaje li na posao s Grcima i Izraelcima ili ne pristaje.
Radonjić kaže kako je i sam čitao da je Konstruktor osigurao jamstva od kineske banke, međutim, kaže kako ta tvrtka ta jamstva službeno njegovoj komisiji nije niti je mogla predati budući da su u tijeku pregovori s Aktorom-HCH.
Ovo je prilika i za Viadukt i Hidrioelektreu da se dogovore sa Konstruktorom i uđu u posao na mala vrata.
Premješteno iz teme: IGH (Institut IGH d.d.)
ko misli da konstruktor nije dobio garanciju kinske banke
Malo statistike vezane uz I kvartal:
Prihodi I kvartala 1/2009 1/2010 pad
IGH 202ml.kn 129ml.kn 36%
VDKT 204ml.kn 64ml.kn 69%
HDEL 253ml.kn 105ml.kn 58%
Prosjek pada prihoda 54%!
Katastrofa!
Ohrabruje što se ipak ugovaraju novi poslovi (VDKT u Bosni 44ml€), tako da je ovo najvjerojatnije dno dna.
I hope…
Osim što kod nas uskoro kreće novi investicijski ciklus ulaganja u infrastrukturu, mogli bi naši građevinari dobro proći i u susjedsvu.
http://www.seebiz.eu/bih/intervjui/tihic-zelimo-da-ceste-i-elektrane-u-bih-gradi-hrvatska,76150.html
Tihić: Želimo da ceste i elektrane u BiH gradi Hrvatska
"…Govorili smo i o mogućnosti suradnje u zajedničkim projektima, poput gradnje infrastrukture u Bosni i Hercegovini, gradnji cesta i elektrana. Tu Hrvatska ima veliko iskustvo i kapacitete koje mi nemamo. Zajedno bismo mogli iskoristiti fondove EU u gradnji plovnog puta tokom Save i zajedničkog nastupa prema trećim tržištima…"
[/u]