Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




‘Kad je riječ o željeznici trend je u Europi da se ide u liberalizaciju tržišta. Zbog čega Hrvatske željeznice moraju biti vlasnik kolodvora ako se oni mogu dati na upravljanje privatnim investitorima’, ističe Novotny. [/i]]

Zato što je višak radne snage na kolodvoru barem 50%, pa bi u slučaju da država izgubi vlasništvo i oni izgubili posao. Jednostavnije je da željeznice dignu novi kredit i tako kupe stotinjak glasova na izborima. Naravno kredite ćemo vraćati mi, a ne oni koji sjede u saboru.

[/quote]

Da, al kako se to radilo u američkom new dealu? Svi na prugu i lopatu u ruke…
[/quote]

O kojim new dealovima ti pričaš u 2010.godini [shocked]
Nama trebaju ravno dvije pruge, jedna sjever jug, jedna istok zapad, i jedna lokalna Zagreb Split, a imamo 12000 ljudi zaposlenih u HŽeu, sve kadar još iz Juge. Dakle kad je moderniziraš treba otpustiti jedno 9.000 ljudi.Sad samo reci kamo s tim ljudima?biće da ih treba poslati u prijevremenu na teret ostatku zaposlenih [bye]

Kosor: Javna poduzeća investirat će 12,6 milijardi kuna u 2010.

Investicije se odnose na poduzeća kao što su Hrvatska elektroprivreda i Hrvatske autoceste te na gradnju škola, vrtića i drugih objekata, rekla je Kosor.

Izjava premijerke o ulaganju skoro 13 milijardi kuna u infrastrukturu i suprastrukturu u HR u ovoj godini snažan je buy signal za kupnju građevinskih dionica, ali i mnogih drugih!

Osim toga, usporedite dno prošle godine na ZSE, bilo je to upravo početkom ožujka i od onda su dionice žestoko porasle. Isto slijedi i ove godine!

Pogledajte osim toga izjave pojedinih ljudi iz stranih fondova koji procjenjuju da će kod nas dno krize biti ovaj mjesec i da onda keće oporavak. Da ne govorimo da smo pred ulaskom u EU itd itd.

Iskren savjet: kupite sad dionice i držite ih barem 2 mjeseca, a još bolje ako možete godinu , godinu i pol i imat ćete fantastične prinose na ove cijene [thumbsup]

moji postovi na forumu su moje mišljenje, nisu financijski savjeti niti poziv na kupnju/prodaju dionica ili ulaganje u iste

Ne znam šta bih rekao na ovo, jedino to da mi na slici djeluje pomalo izbezumljeno..

Vaš link

Samo najmudriji i najgluplji ne mogu se promijeniti. (Konfucije)


Ne znam šta bih rekao na ovo, jedino to da mi na slici djeluje pomalo izbezumljeno..

Vaš link

Zašto Žderiću treba ova Dubrovačka firma koja ima 168 milijuna duga.

našto o tvrtci GP Dubrovnik

GP DUBROVNIK osnovan je integracijom GP Graditelj i GP Dubac. 11. travnja 1975. Zakonom o udruženom radu iz 1978. g. poduzeće je organizirano kao GRO Dubrovnik s 6 OOUR-a i Radnom zajednicom. Prema zakonu o poduzećima iz 1989. g. GP Dubrovnik je registrirano kao poduzeće za graditeljstvo, trgovinu, ugostiteljstvo i turizam; organizirano kao samostalno poduzeće u društvenom vlasništvu. Upisom u registar Trgovačkog suda u Splitu od 23.09.1996, GP Dubrovnik okončalo je I. fazu privatizacije, a to je pretvorba gdje su 50% vlasnici bili zaposlenici, a 50% Fondovi RH i od tada posluje kao dioničko društvo za građevinarstvo i trgovinu. Od 1998. do kolovoza 2001. većinski vlasnik Društva bila je Dubrovačka banka d.d, da bi prodajom u rujnu 2001. većinski paket dionica prešao u vlasništvo tvrtke Mediator iz Dubrovnika. U veljači 2002. dolazi do nove promjene u vlasništvu. Od tada do danas GP Dubrovnik d.d. je u većinskom privatnom vlasništvu. Od svog osnivanja do danas GP Dubrovnik je najveći građevinski subjekt u dubrovačkoj regiji. Izvodi i projektira gotovo sve važnije objekte na prostoru Dubrovačko – neretvanske županije. Neki od značajnijih pothvata GP Dubrovnika su i:

Sanacija povijesne jezgre Dubrovnika nakon katastrofalnog potresa 1979;
Izgradnja stambenog naselja Mokošica, Montovjerna, Sedam smrtnih grijeha, Hladnica;
Izgradnja Opće bolnice Dubrovnik…
Istovremeno, GP Dubrovnik izvodi i radove na značajnim objektima niskogradnje na prostorima Hrvatske i BiH, spomenuti ćemo samo neke:

Autocesta Ivanja Reka – Okučani;
Autocesta Zagreb – Split – Dubrovnik;
brojne državne, županijske i lokalne ceste i cestovne građevine.

Više informacija potražite na GP DUBROVNIK web stranici.
http://www.pgm-ragusa.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=58

[undecid]

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.

Dionica Tehnike nije odradila svoj pad kao što je to odradila dionica IGH tako da se očekuje daljnji pad dionice Tehnike.

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)


@Antiša
"Uračunato je u cijene zato što Dalekovod nije padao dok se ostatak sektora korigirao desetak posto.
Štopavanje ne postoji, dionica raste kad na određenoj cijeni nema interesa prodavača a postoji interes kupaca pri višim cijenama."

Da, točno nije tolko padao ali nije ni rastao kad su drugi u sektoru rasli po 20%.

Kad su drugi u sektoru rasli po 20%?
Ako uspoređuješ onda trebaš imati početnu točku rasta, obično je to preokret trenda.
Znači u padu 2300 -1940 to je 1940 bodova i od tada DLKV ima 10%, koliko drugi imaju rasta?
Da se razumimo, meni DLKV ima najveći udio u porfelju, pa nemam razloga za neko drukanje.
Obično ovakve dionice, koje su stabilne, likvidne se kupuju kad ne postoji jasna slika trenda u sektoru.
Ali poboljšanjem forecasta građevine ako želiš zaraditi na rastu vrijednosti dionice, postoje puno bolje opcije.
DLKV je trenutno na 20% ATH, dok recimo HDEL koju također imam ali u znatno manjem iznosu je na 10% ATH. Ja sam siguran da će u sljedeća tri mjeseca HDEL puno više rasti od DLKV.

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)


DLKV je trenutno na 20% ATH, dok recimo HDEL koju također imam ali u znatno manjem iznosu je na 10% ATH. Ja sam siguran da će u sljedeća tri mjeseca HDEL puno više rasti od DLKV.

Može biti da će u narednom peridou HDEL više rasti od DLKV jer je tako što moguće samo na ZSE.
Ne bi bilo prvi put da smo svjedoci tako nečega. Primjerice prošli tjedan Dalekovod je objavio cca 100 mil. eura novih poslova (vjetroelelektrana + tržni centar) a da se nakon toga dionica ne pomjeri sa mjesta, dok HDEL objavi 16 mil. eura i dionica taj dan ode gore 4,5%.

Kada bi se poredio period unutar godinu dana i što je u istom periodu napravila svaka od ovih firmi ovaj omjer tko je koliko od ATH je morao biti znatno više izraženiji u koristi DLKV.

http://www.poslovni.hr/138713.aspx

U 2009. ostvarena je bruto dobit prije oporezivanja u iznosu od 111,51 milijun kuna, što predstavlja rast od 6,2 posto u odnosu na prethodnu godinu

http://www.poslovni.hr/138412.aspx

Hidroelektra niskogradnja je u 2009. godini ostvarila neto dobit od 5,02 milijuna kuna, što predstavlja pad od 43 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Također unutar cca 6 mjeseci DLKV je ugovorio preko 200 mil. eura novih poslova. Koliko ih ima HDEL?
Možemo tako u nedogled nabrajati argumente, ali uvijek dođemo na početak priče koja se zove ZSE,
gdje treba zaboraviti svaku logiku.

Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)



DLKV je trenutno na 20% ATH, dok recimo HDEL koju također imam ali u znatno manjem iznosu je na 10% ATH. Ja sam siguran da će u sljedeća tri mjeseca HDEL puno više rasti od DLKV.

Može biti da će u narednom peridou HDEL više rasti od DLKV jer je tako što moguće samo na ZSE.
Ne bi bilo prvi put da smo svjedoci tako nečega. Primjerice prošli tjedan Dalekovod je objavio cca 100 mil. eura novih poslova (vjetroelelektrana + tržni centar) a da se nakon toga dionica ne pomjeri sa mjesta, dok HDEL objavi 16 mil. eura i dionica taj dan ode gore 4,5%.

Kada bi se poredio period unutar godinu dana i što je u istom periodu napravila svaka od ovih firmi ovaj omjer tko je koliko od ATH je morao biti znatno više izraženiji u koristi DLKV.

http://www.poslovni.hr/138713.aspx

U 2009. ostvarena je bruto dobit prije oporezivanja u iznosu od 111,51 milijun kuna, što predstavlja rast od 6,2 posto u odnosu na prethodnu godinu

http://www.poslovni.hr/138412.aspx

Hidroelektra niskogradnja je u 2009. godini ostvarila neto dobit od 5,02 milijuna kuna, što predstavlja pad od 43 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Također unutar cca 6 mjeseci DLKV je ugovorio preko 200 mil. eura novih poslova. Koliko ih ima HDEL?
Možemo tako u nedogled nabrajati argumente, ali uvijek dođemo na početak priče koja se zove ZSE,
gdje treba zaboraviti svaku logiku.

[/quote]

Treba biti strpljiv i ne špekulirati. DLKV će vrlo brzo biti nagrađen.

…s obzirom na sve vijesti i najave vlade o načinu izlaska iz krize,preko velikih poslova u građevinarstvu, mislim da će svi građevinari doživjeti veći oporavak…zato nema mjesta prepucavanju tko će više a tko manje-to će ovositi o tome tko koliko očekuje od koje dionice…bitno je da se nešto značajno događa kod građevinara i budući da će mnogi koji su čekali polagano ulaziti u ovaj sektor, neminovan je rast-a to je najbitnije…

pametan čovjek vidi zlo i skloni se...

O kojim new dealovima ti pričaš u 2010.godini [shocked]
Nama trebaju ravno dvije pruge, jedna sjever jug, jedna istok zapad, i jedna lokalna Zagreb Split, a imamo 12000 ljudi zaposlenih u HŽeu, sve kadar još iz Juge. Dakle kad je moderniziraš treba otpustiti jedno 9.000 ljudi.Sad samo reci kamo s tim ljudima?biće da ih treba poslati u prijevremenu na teret ostatku zaposlenih [bye]

Šta želiš reći? Da HŽ nakon restrukturiranja treba umjesto 12000 držat samo 3000 zaposlenih? Dakle otpustit 66 posto?

Ajmo tvoj koncept odnosa modernizacije—>poboljšanje tehnologije—>smanjenje broja radnika prenijeti na praktične primjere. Jel želiš reći da ako bi teoretski kojim slučajem Hrvatska postala vrlo modernizirana zemlja da bi tada 66 posto ljudi od ukupno radne populacije automatski ostalo bez posla???!!!

Ajmo dalje. Jel to znači da 66 posto ljudi postaje tehnološki višak? Jel to znači da 66 posto ljudi u ovoj državi nema osnove i znanja da radi išta kvalitetno ( kada ostaje bez posla )?

A sad, ajmo se zapitati, od svih trenutno zaposlenih u HŽu:
1) koliko je fakultetski obrazovanih ljudi zaposleno
2) koliko je zaposleno ljudi sa završenom srednjom strukovnom školom
3) koliko je zaposleno ljudi sa završenom bilo kakvom srednjom školom
4) koliko ih je posao dobilo preko veze ( a ne na osnovu znanja )
5) koliko svaki pojedinac u firmi sam doprinosi razvoju ove firme
6) koliko je svaki pojedinac u firmi oštetio firmu za osobne potrebe i u kojem iznosu

Kad malo proučiš problematiku vidjet ćeš da je tvoje retoričko pitanje u biti vrhunski glupo. A kad ideš secirati odgovore koncepta inače vrhunski glupog pitanja dobijaš vrhunski jasan odgovor u čemu leži problem.

Problem postoji u razini: stručnosti, znanja, volje za radom, sklonosti malverzacijama, pronevjeri, nepotizmu, mitu…da ne nabrajam dalje. Evo, teoretski, da ja radim u HŽu, i da se zbog ultimativne krize otpušta 11500 od 12000 ljudi, garantirano ne bih bio među onima koji bi dobili otkaz. A sad ti razmisli zašto. Ostali bi samo vrhunski ljudi koji mogu kvalitetno riješit sve zadatke i probleme svojim vještinama i znanjem. A takve ne možeš pokupit na cesti il "preko veze". A ostatak bi dobio otkaze upravo iz razloga jer ni nemaju kvalitetnih osnova da taj posao obavljaju.

No naravno, i ja ovdje dramatiziram i preuveličavam, al bit svega je jasna.
1 ) nema šanse da na jednom poslu radi iznadprosječno potreban broj ljudi ( naravno, potreban je samo prosječan broj, a do njega se dođe kroz tržišnu konkurenciju )
2 ) oni koji ne zadovoljavaju kriterije da se zadrže na određenom poslu ( ne mogu konkurirati kvalitetnijoj radnoj snazi ) se moraju usmjeriti na poslove u skladu s vlastitim znanjem i vještinama
3 ) rad, znanje i poštenje se moraju cijenit

Prema tome, ako netko i bude proglašen tehnološkim viškom u HŽu ( a ne vjerujem da će ih 66 posto bit proglašenih viškom ) e pa brate nisu očito po svojim kvalitetama ni zaslužili bit tamo ( osvrni se na moj teoretski primjer, jer uvijek se MOŽE ako se ima ZNANJA i ako se POŠTENO RADI ). I sukladnom tome, takvi moraju radit na poslovima za koje su kvalificirani. A ako je puno onih koji spadaju pod gore navedene točke od 3) do 6) pa šta drugo im preostaje nego lopatu u ruke i zaradit pare! Zar im je država tu kriva? Ne, sami su si krivi jer su išli linijom manjeg otpora ( bez znanja, bez truda itd ). A država će im bez obzira na sve skupa svesrdno potpomoći i kupit im lopate da mogu kopat, i za to ih platit, nema problema!

never surrender


…s obzirom na sve vijesti i najave vlade o načinu izlaska iz krize,preko velikih poslova u građevinarstvu, mislim da će svi građevinari doživjeti veći oporavak…zato nema mjesta prepucavanju tko će više a tko manje-to će ovositi o tome tko koliko očekuje od koje dionice…bitno je da se nešto značajno događa kod građevinara i budući da će mnogi koji su čekali polagano ulaziti u ovaj sektor, neminovan je rast-a to je najbitnije…

Ako ove najave prođu iz riječi u djelo ( a imam feeling da hoće ) naravno da će rasti apsolutno sve građevinarske dionice. A već pred kraj ove godine prekrižimo se, pripremimo se za posljedice i zaboravimo na realan oporavak hrvatskog gospodarstva za narednih nekoliko godina. Velika većina ovih projekata je kratkoročno neisplativa i uvest će nas kratkoročno u dug koji nećemo moći platit, tj platit ćemo kroz još veća zaduživanja, preprodaje domaćih resursa strancima, smanjene plaće, pad izvoza i rast uvoza, te daljnje gospodarsko slabljenje države.
Al neka, likujmo s rastom građevinarskih dionica, likujmo sa žderićima i radićima. Očito je to jedino u ovom trenutku bitno.

never surrender


O kojim new dealovima ti pričaš u 2010.godini [shocked]
Nama trebaju ravno dvije pruge, jedna sjever jug, jedna istok zapad, i jedna lokalna Zagreb Split, a imamo 12000 ljudi zaposlenih u HŽeu, sve kadar još iz Juge. Dakle kad je moderniziraš treba otpustiti jedno 9.000 ljudi.Sad samo reci kamo s tim ljudima?biće da ih treba poslati u prijevremenu na teret ostatku zaposlenih [bye]

Šta želiš reći? Da HŽ nakon restrukturiranja treba umjesto 12000 držat samo 3000 zaposlenih? Dakle otpustit 66 posto?

Loša ti je matematika kolega. Ako od 12000 ljudi otpustimo njih 9000, otpustili smo ukupno 3/4 ili 75 % ljudi…. [proud]

New Report

Close