4. prosinac 2009.| Sandra Bartolović
U javne ceste investira se 27 mlrd. kuna
Ministar prometa, mora i infrastrukture Božidar Kalmeta, o čijoj se smjeni Vlada jučer nije očitovala, na sjednici Vlade predočio je program građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje 2009. – 2012. godine.
U tom se razdoblju namjerava investirati 27,369 milijardi kuna za građenje te održavanje javnih cesta, od čega najveći dio otpada na HAC – 10 milijardi, te 7 milijardi na HC.
Evo kako se to radi u politici. Samo ceste i ceste i ceste. Pa baš nam je krasan taj naš ministar prometa. I pametan povrh svega. Zna gdje treba najviše ulupat love.
Za kog on uopće radi? Za sebe i pajdaše il za narod ove države?
Šta si ti..vlakovođa??
Doći će vrijeme i za željeznice ne boj se..ekipa je već iz HAC-a,HC-a prešla u HŽ
Bit će za njih love kolko hoćeš i to su budući infrastrukturni projekti sasvim sigurno
Tu treba postaviti jedno pitanje ..zašto baš autoceste i ceste?
Misliš da Kalmeta ima nešto s tim?
Ili da su samo tu mogli dizati pare?
Pa pare se dižu tamo gdje ih ima..bilo ih je u cestama sad kad je to gotovo bit će ih u željeznicama ili negdje dalje
Netko je trebao i kreditirati državu za takve projekte..zar ne
E isti ti dat će i za željeznice, ne boj se
Meni je samo žao što ne da za proizvodnju..
Da sami proizvodimo i stvaramo a ne da radimo ceste i željeznice samo i isključivo za prijevoz tuđih roba i proizvoda
4. prosinac 2009.| Sandra Bartolović
U javne ceste investira se 27 mlrd. kuna
Ministar prometa, mora i infrastrukture Božidar Kalmeta, o čijoj se smjeni Vlada jučer nije očitovala, na sjednici Vlade predočio je program građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje 2009. – 2012. godine.
U tom se razdoblju namjerava investirati 27,369 milijardi kuna za građenje te održavanje javnih cesta, od čega najveći dio otpada na HAC – 10 milijardi, te 7 milijardi na HC.
Evo kako se to radi u politici. Samo ceste i ceste i ceste. Pa baš nam je krasan taj naš ministar prometa. I pametan povrh svega. Zna gdje treba najviše ulupat love.
Za kog on uopće radi? Za sebe i pajdaše il za narod ove države?
Šta si ti..vlakovođa??
Doći će vrijeme i za željeznice ne boj se..ekipa je već iz HAC-a,HC-a prešla u HŽ
Bit će za njih love kolko hoćeš i to su budući infrastrukturni projekti sasvim sigurno
Tu treba postaviti jedno pitanje ..zašto baš autoceste i ceste?
Misliš da Kalmeta ima nešto s tim?
Ili da su samo tu mogli dizati pare?
Pa pare se dižu tamo gdje ih ima..bilo ih je u cestama sad kad je to gotovo bit će ih u željeznicama ili negdje dalje
Netko je trebao i kreditirati državu za takve projekte..zar ne
E isti ti dat će i za željeznice, ne boj se
Meni je samo žao što ne da za proizvodnju..
Da sami proizvodimo i stvaramo a ne da radimo ceste i željeznice samo i isključivo za prijevoz tuđih roba i proizvoda
[/quote]
Ma gluposti pišeš, kod nas se sve radi naopako, prvo se pune svoji džepovi i džepovi ortaka a onda se razmišlja o dobrobiti nacije.
Ide mi više na živce svaki put kad čujem riječ autocesta, majke ti zna se da je željeznica temeljna za transport robe i za razliku od autoceste daleko isplativija investicija, a s transportom robe se itekako podiže gospodarstvo, s transportom i pretovarom robe svi zarađuju bez obzira čija roba bila, a ukupna dobrobit bi se itekako pokazala kroz povećanje nacionalnog bdp-a za par posto!
E sad, jedna stvar je što je netko htio našim građevinarima uvalit po rođačkoj liniji i po ruka-ruku-mije liniji hrpu posla na cestama i što ih je sve kreditirala država, tj mi porezni obveznici, i što ćemo još godinama vraćat te dugove na neisplative investicije, a druga stvar je što su gradnje željeznica, kao najisplativiji projekti sustavno marginalizirani.
Pa koja država se još tako ponaša!? Pa evo primjer Srbije, za koju smo smatrali da su po ovim pitanjima debelo zaostali za nama, jesi vidio kod njih megalomanskih autocesta? Pa naravno da nisi. Pa nisu blesavi. Ljudi kvalitetno ulažu, a kod nas se ko pijanci razbacuju državnim novcima!
Dakako i proizvodnja je drugi bitan faktor, al nije bit ove rasprave, ovdje se govori o građevinskim projektima. Al ne kod nas postoje samo autoceste. Unazad 10 godina se naobećavalo da će se ulagat u ovo i ono, a ulagalo se samo u autoceste. Zločin i kriminal!
4. prosinac 2009.| Sandra Bartolović
U javne ceste investira se 27 mlrd. kuna
Ministar prometa, mora i infrastrukture Božidar Kalmeta, o čijoj se smjeni Vlada jučer nije očitovala, na sjednici Vlade predočio je program građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje 2009. – 2012. godine.
U tom se razdoblju namjerava investirati 27,369 milijardi kuna za građenje te održavanje javnih cesta, od čega najveći dio otpada na HAC – 10 milijardi, te 7 milijardi na HC.
Evo kako se to radi u politici. Samo ceste i ceste i ceste. Pa baš nam je krasan taj naš ministar prometa. I pametan povrh svega. Zna gdje treba najviše ulupat love.
Za kog on uopće radi? Za sebe i pajdaše il za narod ove države?
Šta si ti..vlakovođa??
Doći će vrijeme i za željeznice ne boj se..ekipa je već iz HAC-a,HC-a prešla u HŽ
Bit će za njih love kolko hoćeš i to su budući infrastrukturni projekti sasvim sigurno
Tu treba postaviti jedno pitanje ..zašto baš autoceste i ceste?
Misliš da Kalmeta ima nešto s tim?
Ili da su samo tu mogli dizati pare?
Pa pare se dižu tamo gdje ih ima..bilo ih je u cestama sad kad je to gotovo bit će ih u željeznicama ili negdje dalje
Netko je trebao i kreditirati državu za takve projekte..zar ne
E isti ti dat će i za željeznice, ne boj se
Meni je samo žao što ne da za proizvodnju..
Da sami proizvodimo i stvaramo a ne da radimo ceste i željeznice samo i isključivo za prijevoz tuđih roba i proizvoda
[/quote]
Ama čovječe, kome nije jasno da ove silne pare koje su se ulupale u cestovnu infrastrukturu nikad neće biti povraćene. NIKAD. Da su se te pare navrijeme usmjerile u dvotračnu brzu prugu, proširenje i moderniziranje terminala luka Rijeke i Ploča, naravno to sve popraćeno adekvatnom energetskom strategijom, danas bi ova država krizu prevladavala hrvatskim new deal-om, koji bi se plaćao od profita ovog gore navedenog, pa bi se kopala brda i betonirali lukovi viadukata da bi se oblak prašine vidio s mjeseca.
Pazi ti samo ovaj podatak, u 8 godina je u gradnju autocesta utrošeno oko 44 milijarde kuna ( ne milijuna već milijarde! )…
… a u gradnju i obnovu željeznica 90 milijuna kuna ( i to jedna dionica Perušić-Gračac od 12km i obnova jedne dionice Vinkovci -Osijek )
Dakle gotovo 500 puta više je love ulupano u ceste, koje su daleko neisplativije ulaganje od željeznice.
Pa ko je tu lud?!
A pazi samo ovih naslova:
Vaš link
Vaš link
Kalmetina autocesta poskupjela 300 posto, na četiri milijarde kuna
Građevinari u Hrvata – hrvatsko gospodarsko čudo. Pa dabome! Nije ni bilo tako teško uz takvu vlast.
Samo u Hrvata!
Ma gluposti pišeš, kod nas se sve radi naopako, prvo se pune svoji džepovi i džepovi ortaka a onda se razmišlja o dobrobiti nacije.
Ide mi više na živce svaki put kad čujem riječ autocesta, majke ti zna se da je željeznica temeljna za transport robe i za razliku od autoceste daleko isplativija investicija, a s transportom robe se itekako podiže gospodarstvo, s transportom i pretovarom robe svi zarađuju bez obzira čija roba bila, a ukupna dobrobit bi se itekako pokazala kroz povećanje nacionalnog bdp-a za par posto!
E sad, jedna stvar je što je netko htio našim građevinarima uvalit po rođačkoj liniji i po ruka-ruku-mije liniji hrpu posla na cestama i što ih je sve kreditirala država, tj mi porezni obveznici, i što ćemo još godinama vraćat te dugove na neisplative investicije, a druga stvar je što su gradnje željeznica, kao najisplativiji projekti sustavno marginalizirani.
Pa koja država se još tako ponaša!? Pa evo primjer Srbije, za koju smo smatrali da su po ovim pitanjima debelo zaostali za nama, jesi vidio kod njih megalomanskih autocesta? Pa naravno da nisi. Pa nisu blesavi. Ljudi kvalitetno ulažu, a kod nas se ko pijanci razbacuju državnim novcima!
Dakako i proizvodnja je drugi bitan faktor, al nije bit ove rasprave, ovdje se govori o građevinskim projektima. Al ne kod nas postoje samo autoceste. Unazad 10 godina se naobećavalo da će se ulagat u ovo i ono, a ulagalo se samo u autoceste. Zločin i kriminal!
Zašto si tako pun gorčine?
Ja pišem gluposti…pa pročitaj ovaj svoj post još jednom
I kad čitaš malo se skoncentriraj..propustio si bit mog posta
Nije Kalmeta,Sanader ili bilo ko od naših smislio ovo..oni koji su smislili su i kreditirali
to i samo to…ništa drugo
I kralo se je i krast će se i dalje..vidit ćeš kad krenu u rekonstrukciju tih željeznica
HAC lopovi,vlada lopovi a ovi u HŽ-u mila dječica..pa koji je tebi čovječe [shocked]
Uostalom nisu ni vani imuni na novce(pogotovo kod naših susjeda koje pominješ)
Upamti….gdje ima blaga ima i štete
Ma gluposti pišeš, kod nas se sve radi naopako, prvo se pune svoji džepovi i džepovi ortaka a onda se razmišlja o dobrobiti nacije.
Ide mi više na živce svaki put kad čujem riječ autocesta, majke ti zna se da je željeznica temeljna za transport robe i za razliku od autoceste daleko isplativija investicija, a s transportom robe se itekako podiže gospodarstvo, s transportom i pretovarom robe svi zarađuju bez obzira čija roba bila, a ukupna dobrobit bi se itekako pokazala kroz povećanje nacionalnog bdp-a za par posto!
E sad, jedna stvar je što je netko htio našim građevinarima uvalit po rođačkoj liniji i po ruka-ruku-mije liniji hrpu posla na cestama i što ih je sve kreditirala država, tj mi porezni obveznici, i što ćemo još godinama vraćat te dugove na neisplative investicije, a druga stvar je što su gradnje željeznica, kao najisplativiji projekti sustavno marginalizirani.
Pa koja država se još tako ponaša!? Pa evo primjer Srbije, za koju smo smatrali da su po ovim pitanjima debelo zaostali za nama, jesi vidio kod njih megalomanskih autocesta? Pa naravno da nisi. Pa nisu blesavi. Ljudi kvalitetno ulažu, a kod nas se ko pijanci razbacuju državnim novcima!
Dakako i proizvodnja je drugi bitan faktor, al nije bit ove rasprave, ovdje se govori o građevinskim projektima. Al ne kod nas postoje samo autoceste. Unazad 10 godina se naobećavalo da će se ulagat u ovo i ono, a ulagalo se samo u autoceste. Zločin i kriminal!
Zašto si tako pun gorčine?
Ja pišem gluposti…pa pročitaj ovaj svoj post još jednom
I kad čitaš malo se skoncentriraj..propustio si bit mog posta
Nije Kalmeta,Sanader ili bilo ko od naših smislio ovo..oni koji su smislili su i kreditirali
to i samo to…ništa drugo
I kralo se je i krast će se i dalje..vidit ćeš kad krenu u rekonstrukciju tih željeznica
HAC lopovi,vlada lopovi a ovi u HŽ-u mila dječica..pa koji je tebi čovječe [shocked]
Uostalom nisu ni vani imuni na novce(pogotovo kod naših susjeda koje pominješ)
Upamti….gdje ima blaga ima i štete
[/quote]
I ti si propustio bit mog posta, zašto se uopće išlo gradit autoceste, a u isplativiju željeznicu ništa?
Pa naravno da se svuda ponešta krade i lapa, al ovo s ulaganjem u autoceste je prevršilo svaku mjeru. Da su to isto radili sa željeznicom ( a tu se daleko manje može nakrast ) sad bi bar imali koliko toliko zdravu podlogu za obračunavanje s krizom. Imali bi jeftiniji i brži transport ako ništa drugo, bolje pozicioniranje u regiji, smanjenje razlika sa zapadom i manje dugova na leđima.
Al da je tako, pobratimi građevinari i ostali ne bi ništa mogli sebi navuć profita.
I eto gdje smo sad, ovako smo sve dalje od europe, sve nekonkurentiji, skuplji, zaostajemo, a dugova do grla. Al brate neki ovdje po forumima zagovaraju i dalje da se grade ceste. Šta ovdje žive luđaci?
To je moja poanta. I naravno da je za sve skupa kriv Kalmeta skupa sa Sanaderom! Pa jebemu jesi ti bio ministar prometa il ja možda premijer kad se dijelilo šakom i kapom? Pa zna se ko je vodio konce i ko je odgovoran. Samo šta se svi sad prave blesavi kao da se ništa ne događa i kao da je sve ok, a ceste prazne, a država grca u dugovima.
Nadam se da će jednog dana obojica izaći u udžbeniku povijesti za srednje škole i da će ih se spominjat u negativnom kontekstu po pitanju gospodarskog razvoja Hrvatske.
Možda podnaslov teksta bude upravo: Građevinari u Hrvata – hrvatsko gospodarsko čudo.
I ti si propustio bit mog posta, zašto se uopće išlo gradit autoceste, a u isplativiju željeznicu ništa?
Evo još jednom…treći put
Radio si ono šta je netko bio spreman kreditirati..samo to
I ja bi volio da su radili tvornice,hidrocentrale,vjetroelektrane..šta ti ja znam šta sve još.
Ali nisu, gradili su ceste..točka
Kad dođe vrijeme za željeznice radit će i njih…i to baš ti građevinari koje toliko ne možeš podnjeti
Mogu shvatiti ideale koji te pokreću..poštivam i to je lijepo
Samo ne znam zašto misliš da netko želi da živimo dobro?
To je iluzija nažalost..nije plan od ovog napraviti Švicarsku
Jer da je već bi i bili..imali smo skoro 20 godina za napredak, a vidi gdje smo
Osobno,bez namjere da te uvrijedim, smatram da previše energije trošiš na stvari na koje ne možeš utjecati..fokusiraj se na ulaganja i ono čime li se već u životu baviš a ne na priče;šta bi bilo kad bi bilo.
Imamo ovo što imamo..prilagodi se i prestani cmizdriti svakodnevno..željeznice,željeznice
Kao da netko nas sluša……….
Sa svih strana slušamo priče o krahu građevinara, velikom padu aktivnosti u prošloj godini itd., a kad tamo: građevina je lani imala ukupan pad od -6,5% za razliku od drugih grana koje su doživjele padove i do -50% (automobilska prodaja)
Pad građevinskih radova u 2009. godini
Croatiabiz
Građevinski radovi u Hrvatskoj tijekom prošle godine smanjeni su u odnosu na 2008. za 6,5 posto, objavio je Državni zavod za statistiku.
Fizički obujam građevinskih radova temeljen na odrađenim satima radnika na gradilištima pao je i u prosincu u odnosu na isti mjesec 2008. godine i to za 13,1 posto.
Statistički podaci o građevinskim radovima pokazuju njihov pad na godišnjoj razini tijekom svih prošlogodišnjih mjeseci, osim ožujka.
Uz izuzetak tog mjeseca, kad su na godišnjoj razini povećani za 6,1 posto, pad se bilježi od početka do kraja prošle godine i to u rasponu od 1,9 posto u veljači do 15,7 posto u listopadu.
Prema vrstama građevina, na zgradama je prošle godine odrađeno 47,4 posto ukupnih sati rada, a na ostalim građevinama 52,6 posto.
Prema vrsti gradnje, na novim građevinama odrađeno je 57,9 posto ukupnih sati rada, a na rekonstrukcijama, popravcima i održavanju 42,1 posto.
Kod ostalih građevina udio radnih sati na rekonstrukcijama, popravcima i održavanju bio je približno jednak udjelu radova na novogradnji.
Kod zgrada je pak znatno veći udio radnih sati odrađenih na novogradnjama (33,8 posto) nego na rekonstrukcijama, popravcima i održavanju (13,6 posto).
MEGAPROJEKT
Novi kompleks na Črnomercu: usred krize niče novih 2350 stanova
Autor: Velibor Panić
Objavljeno: prije 1 h i 54 min
Natječaj je preko DAZ-a raspisala tvrtka Miler centar koja je, ako je suditi prema imenu, osnovana samo za tu namjenu. U vodstvu te tvrtke su ljudi iz C.I.O.S.-a poduzetnika Petra Pripuza
Tvrtka Miler centar nedavno je preko Društva arhitekata Zagreb raspisala natječaj za urbanističko-arhitektonsko rješenje na području Milerova brijega na Črnomercu.
VEZANE VIJESTI
Vijesti
Müllerovi – Povijest jedne zagrebačke obitelji
Riječ je o zemljištu površine 28 hektara na kojem je odlukom Gradskog poglavarstva predviđena gradnja stambenih objekata s 2350 stanova, 150.000 četvornih metara poslovnih prostora, vrtića, škole i sportsko-rekreacijskog centra.
Vrijedno zemljište
Ako je suditi prema imenu, tvrtka s temeljnim kapitalom od 200.000 kuna osnovana je samo za tu namjenu, a u njenoj su upravi ljudi iz tvrtke C.I.O.S. poduzetnika Petra Pripuza. Naime, član Uprave C.I.O.S.-a, Ante Pamuković, ujedno je i član Nadzornog odbora Miler centra, a tvrka ima sjedište na istoj adresi kao i C.I.O.S. – u Ulici Josipa Lončarića.
Google oglasi
Prodaja stanova
Kvaliteta stanova koja se isplati! Stanovi od 21m2-136m2,Prečko
http://www.nivogradnja.hr
No, sam Pripuz demantira da je na bilo koji način povezan s gradnjom novog stambeno-poslovnog kompleksa u blizini okretišta tramvaja na Črnomecu.
– Točno je da je Pamuković član Uprave C.I.O.S.-a i član Nadzornog odbora u Miler centru. No, osobno s tim nemam nikakve veze. Od toliko zaposlenih u svojoj tvrtki ne mogu znati rade li i neke druge poslove – izjavio je Pripuz.
Riječ je o vrlo atraktivnoj poziciji koju se smatra vrijednom građevinskom lokacijom. Gradnja će biti vrlo zahtjevna i osjetljiva jer se na tom području nalazi ornitološki rezervat. Riječ je i o lokaciji poznatoj po klizištima koja bi se zbog tako invazivnog zahvata mogla aktivirati.
[thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]
NEMA ZIME ZA GRAĐEVINARE!!!!!!
Evo momci jedan članak, nemojte samo u ponedjeljak žestoko na građevinare.
Akcija:
Kosor: Javna poduzeća investirat će 12,6 milijardi kuna u 2010.
Investicije se odnose na poduzeća kao što su Hrvatska elektroprivreda i Hrvatske autoceste te na gradnju škola, vrtića i drugih objekata, rekla je Kosor.
Vaš link
I reakcija:
Četiri sindikata HŽ-a za ponedjeljak najavila 15-minutno zaustavljanje vlakova
…Tu akciju Sindikat željezničara Hrvatske, Sindikat tehničkog pregleda vagona i vlakova HŽ-a, Sindikat prometnika vlakova Hrvatske i Sindikat strojovođa Hrvatske najavili su u dopisu Vladi i Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, odnosno premijerki Jadranki Kosor i ministru Božidaru Kalmeti…
…Kao razloge najavljenog 15-minutnog zaustavljanja vlakova, sindikati navode "neodgodivu potrebu rješavanja problema neulaganja u željezničku infrastrukturu; katastrofalno loš vozni red koji je doveo do smanjenja broja putnika, a u konačnici do prijedloga ukidanja vlakova, odnosno obustave prometa na pojedinim pruga; te neulaganja u vozne i vučne kapacitete (veliki broj izvanrednih događaja)".
O svim tim problemima predstavnici četiri sindikata govorit će i na konferenciji za novinare koja će se održati neposredno pred najavljenu prosvjednu akciju[/i]…
Vaš link
Zemljo otvori se. Dosadašnjih 44 milijarde ulaganja u autoceste uzadnjih 8 godina nije bilo dosta, još će kapnut nekoliko milijardi, [shocked] a željeznicu ko je8e, i dalje se ništa ne spominje i ne ulaže. Pa dokle više je8enih autocesta?!
[angry]