Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ajd u svom ovom ludilu i padovima vidim igh ko vođu.kako u padu Pa tako i u rastu. Nešto kao atlanska u brodara.

Al stvari su se promjenile kod dioničara,i pošto je jako puno dioničara ušlo neiskusno u dionice kroz vladine pakete ine i ht-a
bilo je panike,nepromišljenih prodaja, al kako vidim,il bar se meni čini,večina polako shvaća kako sve ovdje funkcionira.
I ovo istresanje velikih igraća kako na igh,tehnici il ingri, čini se da malima nosi dobru akumulaciju. E sad je samo pitanje,koliko ti strvinari misle srušiti cijenu da opet neke natjeraju na prodaju s velikim gubitkom.
A na našoj burzi sve je moguće pa i držati cijenu nisko dok god ne dobiju onu kolicinu koju žele.


[thumbsup] Kolega cista 5 svaka čast!



Premješteno iz teme: DLKV (Dalekovod d.d.)

Ipak je to pogrešno razmišljanje Antiša!
IGH ima dug preko 300%, a DLKV ipak dvostruko manje. Nadalje ovdje su novci ulagani u proizvodne pogone, dakle nešto konkretno i opipljivo.
Nadalje, DLKV ima kontinuitet dobiti i to se ne mijenja, dakle nema gubitaka, poslovi osigurani i pristižu u velikom broju, dok IGH i INGRA nemaju niti 1 posao.
E sad to što će IGH pasti na 1900kn ne znači da DLKV treba pasti 1 lipe.
Nadalje za razliku od IGH, Dalekovod je kompanija koja se bavi proizvodnjom i energetikom, radi jako sofisticirane stvari i nema baš neke konkurencije u Hrvatskoj.
Izgradnja buduće EE mreže u Hrvatskoj mu daje široku perspektivu razvoja i brutalnih zarada, ali i kontinuitet u razvoju.
Gdje se IGH može razvijati dalje? Pa oni ni za plaće nemaju, baš kao ni INGRA koja je otpustila brdo radnika.
E sad ti meni Antiša reci kako možeš uspoređivati ovo dvoje!

Splite ne mogu vjerovati da si ti prešao u fundamentaliste.
IGH ima dug na kapital od 375%, temeljni kapital je 63,4 mil kn što daje dug od 300 mil kn
DLKV ima dug na kapital 236%, temeljni kapital je 229 mil kn što daje dug od 770 mil kn.
Naravo DLKV ima znatno veće prihode 2,3 mlrd kn u odnosu cca 800 mil kn IGH, ali odnos duga i prihoda u obe firme je isti.

Usporedbe se uvijek mogu vući, bitne su samo cijene koje se uspoređuju. Trenutačno mi još nije prihvatljivo prodavati DLKV da bi kupio IGH ali ako DLKV ne bude padao a IGH bude na 1800 kn zašto ne zamjeniti ih, potencijal rasta na IGH je znatno veći.
Na kraju se sve svodi na to da kupiš, naraste 30%, 50% ili 100% i prodaš, nema vječne ljubavi.

[/quote]

Mala greškica se potkrala
– dug DLKV je 540 mil kn
– dug IGH je 238 mil kn

Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)



HDEL nisam imao nikad ali sada sam stvarno u dilemi uči na 210kn…pošto su dobili posao u
Albaniji ja nevjerujem da će otići ovu godinu u bankrot ….!?

nemaš potrebe za žurbom kolega-ovo ide debelo ispod 200 kn.
[/quote]
O da jako , jako debelo a i zaostaje za padom IGH i Tehnike koje su puno kvalitetnije dionice.

DELUX = DIZELAS = ZIMZELEN = vodavoda = valentine = Brankica = fajrunt = Ringo = lanica = domobran = malibu = kanabis = split

Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

O da jako , jako debelo a i zaostaje za padom IGH i Tehnike koje su puno kvalitetnije dionice.

Nebi se baš složio, zašto zaostaje padom za Tehnikom i IGH, koliko?. Kvalitetnije jesu dionice ali Hidroelektra ima znatno bolji forecast od njih u 2010g.

Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

I hdel i thnk i igh u 2010 imaju forcaste ko led na roštilju

samo dlkv vrijedi više nego cijena na burzi

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]

Premješteno iz teme: HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)


samo dlkv vrijedi više nego cijena na burzi

Moram se složiti za ovaj dio za Dalekovod!
Ne kupuje se uvijek vrijednost trenutna na burzi, isto kako je netko prodavao na 1800,1200, 1000,… jer je kucala kriza na vrata, tako isto netko i kupuje dok je sve crno i dok se nazire početak oporavka.

26.11.2010 - Dan D

Mala greškica se potkrala
– dug DLKV je 540 mil kn
– dug IGH je 238 mil kn

dug ili obveze ?!

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Mala greškica se potkrala
– dug DLKV je 540 mil kn
– dug IGH je 238 mil kn

dug ili obveze ?!
[/quote]
dug

Jaka li nam je građevina u hrvata.

Ovaj post nam je univerzalan pa zaslužuje da bude i na ovoj temi.

Vaš link
Brza pruga do Budimpešte novi prioritet države

Beograd – Prva brza pruga jugoistočne Evrope u dužini od 360 kilometara, gradiće se na relaciji Beograd-Subotica-Budimpešta, kao deo železničkog Koridora 10. Projekti se uveliko rade, a u toku su i pregovori sa međunarodnim bankama i pretpristupnim fondovima Evropske unije, saznaje Danas.

Sa mađarskim partnerima dogovoreno je da se na toj trasi izgradi dvokolosečna elektrificirana pruga za brzine do 160 kilometara na sat, a ukupna vrednost saobraćajnice koja u dužini od 160 kilometara prolazi kroz Srbiju, procenjena je na oko 800 miliona evra. Početak radova očekuje se na proleće naredne godine, a završetak u roku od dve godine. Projektom rukovodi Ministarstvo za infrastrukturu, a ministar Milutin Mrkonjić naglašava da je za srpsku privredu, železnički koridor, u razvojnom smislu, važniji nego putni….

…Svaki minut donosi tri miliona evra
Srbija je prema EU preuzela obavezu da u dve faze, do 2020. godine izvrši komplentu rekonstrukciju železničke mreže u ukupnoj dužini od oko 700 kilometara. Za taj posao međunarodne banke spremne su da odobre 4,6 milijardi evra, a u prvoj fazi, do 2012. godine, biće uloženo više od milijarde evra. Završetak radova omogućiće da se putovanje kroz Srbiju skrati za tri sata, a
izračunato je da svaki minut manje na godišnjem nivou donosi uštedu u teretnom saobraćaju od tri miliona evra.

Evo ga i srbi se bacili na pravi posao. Pazi ovo, iako Hrvatska ima bdp ( ppp ) oko 70 posto veći od Srbije, Srbi su prepoznali prave vrijednosti ulaganja u željeznicu, a naši nisu u stanju izgurat možda jedini suvisli projekt za ovu zemlju ( nizinska pruga Rijeka-Zagreb ). I još im nije dosta autocesta. Skupih i neisplativih.

Izgleda da jedino naši žvaljavci cupkaju u mjestu godinama dok se sve zemlje oko nas razvijaju ( s iznimkom Bosne ). Kako drugo nazvati ulupavanje hrpe novaca u neisplativu infrastrukturu i još s time masivno opteretit državni budžet. Pa izgleda da ćemo vrlo brzo postati prava balkanska crna ovca ( skupa s Bosnom ). Bravo, bravo!

never surrender

Evo do čega su nas doveli partnerski odnosi države i građevinara kroz ulaganja u autoceste. I evo kako se to radi samo kod nas…

Vaš link

HŽ gubi milijune iz EU fondova jer nema pripremljen ni jedan projekt

…Zapravo od osamostaljenja Hrvatska nije izgradila ni jedan metar modernih pruga. Da nije bilo velikosrpske agresije na istočnu Hrvatsku u kojoj je potpuno uništena pruga od Vinkovaca do Osijeka, HŽ vjerojatno ne bi napravio ni jedan metar pruge. Proizlazi da je osim 12 kilometara nove pruge na dionici od Perušića do Gračaca, koji su napravljeni u okviru modernizacije ličke pruge, najviše “profitirala” upravo istočna Slavonija, koja je 2009. godine dobila obnovljenu dionicu od Vinkovaca do Osijeka vrijednu 90 milijuna kuna. Inače, ta je pruga izgrađena i puštena u pogon 1910. godine, a prije Domovinskog rata bila je najvažnija sporedna linija u cijeloj bivšoj državi. I to je zapravo sve što se na modernizaciji željezničke mreže napravilo u 20 godina…

Prema stručnim procjenama, danas vlakovi Hrvatskom putuju prosječnom brzinom od 40 kilometara na sat, otprilike isto koliko se vozilo i prije 200 godina, kada je izgrađena pruga od Rijeke do Budimpešte, koja je i danas u prometu…

Sve HDZ-ove vlade, pa i onu jednu koalicijsku, pruge uopće nisu zanimale. Oni su voljeli autoceste jer se na njima moglo dobro zaraditi, a donosile su i političke poene. Osim toga što nije ništa napravljeno na modernizaciji željezničkog prometa, nitko do sada nije uspio riješiti ni višak ljudi u HŽ-u, gdje i danas radi više od 14.000 radnika, od kojih mnogi gotovo pa ništa.
U Hrvatskoj sada više nema novca ni za što, pa tako ni za modernizaciju željeznice. Jedina je nada zapravo EU, koji je spreman izdvojiti velika nepovratna sredstva za kapitalne projekte na europskim željezničkim koridorima. Iako dakle imamo priliku dobiti milijune eura, jer su pruga Rijeka – Zagreb – Botovo i ona Zagreb – Vinkovci od europskog značaja, pitanje je hoćemo li to iskoristiti budući da nemamo spreman ni jedan projekt za sudjelovanje na europskim natječajima…

Živjela Hrvatska. Samo nek nam je još takvih divnih odluka kao krizni porez i još više zapostavljanja kapitalnih projekata kao rekonstrukcija željeznice, daleko ćemo dogurat!

never surrender

11. travanj 2008.| Darko Bičak
Kalmeta obećao nova ulaganja u željeznicu

ZAGREB Po uzoru na primjere iz Europske unije, i Hrvatska je dobila specijaliziranu udrugu koja će raditi na popularizaciji željeznice. Udruga za lobiranje i promociju željeznice, "Savez za željeznicu", predstavila se u četvrtak u hotelu The Westin. Kako je tom prilikom kazao predsjednik Saveza Branko Kreš, cilj je promocija željeznice kao ekološki prihvatljivog, sigurnog i ekonomičnog načina transporta. Ministar prometa Božidar Kalmeta rekao je da je Hrvatska na početku velikog investicijskog ciklusa koji bi trebao pomoći HŽ-u da spremno dočeka liberalizaciju željezničkog prometa.

Evo kako se lijepo laže.

never surrender

4. prosinac 2009.| Sandra Bartolović

U javne ceste investira se 27 mlrd. kuna

Ministar prometa, mora i infrastrukture Božidar Kalmeta, o čijoj se smjeni Vlada jučer nije očitovala, na sjednici Vlade predočio je program građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje 2009. – 2012. godine.

U tom se razdoblju namjerava investirati 27,369 milijardi kuna za građenje te održavanje javnih cesta, od čega najveći dio otpada na HAC – 10 milijardi, te 7 milijardi na HC.

Evo kako se to radi u politici. Samo ceste i ceste i ceste. Pa baš nam je krasan taj naš ministar prometa. I pametan povrh svega. Zna gdje treba najviše ulupat love.

Za kog on uopće radi? Za sebe i pajdaše il za narod ove države?

never surrender

New Report

Close