driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima.
Energija i hrana [thumbsup]
A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]
upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
Energija i hrana [thumbsup]
A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]
upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]
Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
Energija i hrana [thumbsup]
A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]
upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]
Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
[/quote]
Turizam…..plastične kantice i lopatice….vidio sam u zatonu razbacano puno toga po plaži [undecid]…turizam definitivno……………..
Energija i hrana [thumbsup]
A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]
upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]
Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
[/quote]
Potrose puno energije da binapravili vrecice u koje se pakira hrana, znaci oba. [smiley]
Energija i hrana [thumbsup]
A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]
upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]
Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
[/quote]
ADPL spada pod tvorničku/industrijsku proizvodnju sa sigurnim plasmanom kao što sam i napomenuo. Svjetska autoindustrija jest u krizi ali sa evidentnim brojkama o oporavku i o odvajanju sa dna. A ADPL izvozi prouzvode za vodeće europske proizviđače automobila(ne američke) . Dovoljno je napomenuti da u ADPL rade u 3 smjene. E sad… naravno da postoje i rizici industrije, ali je zato cijena ADPL fundamentalno na tim razinama gdje je taj rizik ukalkuliran. Primjerice, prema odnosu cijene i kapitala je 2,5 do 5 puta jeftinija od građevinara, sa dvostruko do četverostruko stabilnijom bilancom. I sad ti meni objasni zašto bih ja na ovim cjenovnim razinama trebao prodati ADPL na bih kupio nekog građevinara? Pa trebao bih biti lud.
Nisam rekao da bi trebao prodati ADPL i kupiti gradjevinara ali po opisu vidim da ADPL ne spada ni u energiju ni u hranu. Doduse, ak pocnu proizvoditi ambalazu za hranu moglo bi se pod prehrambeni sektor progurati.
Energija i hrana [thumbsup]
A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]
upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]
Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
[/quote]
ADPL spada pod tvorničku/industrijsku proizvodnju sa sigurnim plasmanom kao što sam i napomenuo. Svjetska autoindustrija jest u krizi ali sa evidentnim brojkama o oporavku i o odvajanju sa dna. A ADPL izvozi prouzvode za vodeće europske proizviđače automobila(ne američke) . Dovoljno je napomenuti da u ADPL rade u 3 smjene. E sad… naravno da postoje i rizici industrije, ali je zato cijena ADPL fundamentalno na tim razinama gdje je taj rizik ukalkuliran. Primjerice, prema odnosu cijene i kapitala je 2,5 do 5 puta jeftinija od građevinara, sa dvostruko do četverostruko stabilnijom bilancom. I sad ti meni objasni zašto bih ja na ovim cjenovnim razinama trebao prodati ADPL na bih kupio nekog građevinara? Pa trebao bih biti lud.
[/quote]
pardon, ispričavam se… nije 2,5 do 5 puta jeftinija prema kapitalu od građevinara. Tolko je bilo kad je bila 45 kuna kad sam ju gledao i analizirao. sada je cca 2 do 3 puta jeftinija po tom pokazatelju.
Nisam rekao da bi trebao prodati ADPL i kupiti gradjevinara ali po opisu vidim da ADPL ne spada ni u energiju ni u hranu. Doduse, ak pocnu proizvoditi ambalazu za hranu moglo bi se pod prehrambeni sektor progurati.
pa nije u tim sektorima, slažem se, ali je kolega Conan naveo dva sektora sa kojima se ja slažem, a nisam htio ništa još dodavati da ne ispadne druk. Ali evo kad si već spomenuo, onda sam išao objasniti zašto je IMHO i ADPL OK.
Doduse, ak pocnu proizvoditi ambalazu za hranu moglo bi se pod prehrambeni sektor progurati.
ADPL proizvodi ambalažu za ABC sir.
Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala
Europa želi završetak Slavonike
http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=1&ID_VIJESTI=113125
spas za hrvatsku cestogradnju mogao bi doći iz Europske unije. Dvije najznačajnije europske financijske institucije – Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka, pokazale su interes za nastavak gradnje cesta u Hrvatskoj. Prije svih, za nastavak radova na koridoru 5C koji uključujeNa dionici između Szekszarda i Bolya u Mađarskoj prošloga je mjeseca probijen zadnji od četiri tunela na autocesti M6. Riječ je o tunelu “A” koji je dugačak 1.331 metar. Tunel je probila austrijska tvrtka Strabag AG i time su završeni tunelski radovi koji su trajali godinu i pol. Idućih dana i mjeseci kreću završni radovi, asfaltiranje i puštanje u promet, koje je najavljeno za 31. ožujka iduće godine.
Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka zainteresirane za gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice
1.530forinti cijena je četverodnevne vinjete na autocesti M6 u Mađarskoj, a ona se može kupiti na svakoj benzinskoj postaji
gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice, jer se ona nalazi na paneuropskom prometnom koridoru čiju gradnju u Mađarskoj i BiH potpomažu upravo EBOR i EIB.U Ministarstvu prometa potvrdili su nam kako se trenutno vode razgovori između predstavnika hrvatske Vlade i spomenutih europskih banaka. Kako nam je kazala glasnogovornica Ministarstva prometa Martina Halužan
Građevinari najavljuju lošu 2010. godinu…
Ima tu i "malo" pile naopako…
Nije situacija tako crna u građevinarstvu kako se sada nastoji prikazati , ali neka, vrijeme je da se i građevinari počnu boriti za svoj udio u proračunu i percepciji u javnosti. Za razliku od nekih drugih grana privrede i uz svu koruptiranost ovo je i dalje profitabilna djelatnost po kojoj Hrvatska biva sve više prepoznatljiva i prihvaćena u regiji pa i šire.