Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima.

Energija i hrana [thumbsup]

A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]

upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]

I'LL BE BACK




driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima.

Energija i hrana [thumbsup]

A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]

upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]

Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?





driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima.

Energija i hrana [thumbsup]

A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]

upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]

Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
[/quote]

Turizam…..plastične kantice i lopatice….vidio sam u zatonu razbacano puno toga po plaži [undecid]…turizam definitivno……………..

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!





driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima.

Energija i hrana [thumbsup]

A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]

upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]

Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
[/quote]
Potrose puno energije da binapravili vrecice u koje se pakira hrana, znaci oba. [smiley]

Nije bolest sve što boli





driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima.

Energija i hrana [thumbsup]

A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]

upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]

Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
[/quote]

ADPL spada pod tvorničku/industrijsku proizvodnju sa sigurnim plasmanom kao što sam i napomenuo. Svjetska autoindustrija jest u krizi ali sa evidentnim brojkama o oporavku i o odvajanju sa dna. A ADPL izvozi prouzvode za vodeće europske proizviđače automobila(ne američke) . Dovoljno je napomenuti da u ADPL rade u 3 smjene. E sad… naravno da postoje i rizici industrije, ali je zato cijena ADPL fundamentalno na tim razinama gdje je taj rizik ukalkuliran. Primjerice, prema odnosu cijene i kapitala je 2,5 do 5 puta jeftinija od građevinara, sa dvostruko do četverostruko stabilnijom bilancom. I sad ti meni objasni zašto bih ja na ovim cjenovnim razinama trebao prodati ADPL na bih kupio nekog građevinara? Pa trebao bih biti lud.

I'LL BE BACK

Nisam rekao da bi trebao prodati ADPL i kupiti gradjevinara ali po opisu vidim da ADPL ne spada ni u energiju ni u hranu. Doduse, ak pocnu proizvoditi ambalazu za hranu moglo bi se pod prehrambeni sektor progurati.






driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima.

Energija i hrana [thumbsup]

A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red
[/quote]

upravo tako kolega. slično razmišljamo [thumbsup]
[/quote]

Pod koji od ta 2 sektora spada ADPL?
[/quote]

ADPL spada pod tvorničku/industrijsku proizvodnju sa sigurnim plasmanom kao što sam i napomenuo. Svjetska autoindustrija jest u krizi ali sa evidentnim brojkama o oporavku i o odvajanju sa dna. A ADPL izvozi prouzvode za vodeće europske proizviđače automobila(ne američke) . Dovoljno je napomenuti da u ADPL rade u 3 smjene. E sad… naravno da postoje i rizici industrije, ali je zato cijena ADPL fundamentalno na tim razinama gdje je taj rizik ukalkuliran. Primjerice, prema odnosu cijene i kapitala je 2,5 do 5 puta jeftinija od građevinara, sa dvostruko do četverostruko stabilnijom bilancom. I sad ti meni objasni zašto bih ja na ovim cjenovnim razinama trebao prodati ADPL na bih kupio nekog građevinara? Pa trebao bih biti lud.

[/quote]

pardon, ispričavam se… nije 2,5 do 5 puta jeftinija prema kapitalu od građevinara. Tolko je bilo kad je bila 45 kuna kad sam ju gledao i analizirao. sada je cca 2 do 3 puta jeftinija po tom pokazatelju.

I'LL BE BACK


Nisam rekao da bi trebao prodati ADPL i kupiti gradjevinara ali po opisu vidim da ADPL ne spada ni u energiju ni u hranu. Doduse, ak pocnu proizvoditi ambalazu za hranu moglo bi se pod prehrambeni sektor progurati.

pa nije u tim sektorima, slažem se, ali je kolega Conan naveo dva sektora sa kojima se ja slažem, a nisam htio ništa još dodavati da ne ispadne druk. Ali evo kad si već spomenuo, onda sam išao objasniti zašto je IMHO i ADPL OK.

I'LL BE BACK


Doduse, ak pocnu proizvoditi ambalazu za hranu moglo bi se pod prehrambeni sektor progurati.

ADPL proizvodi ambalažu za ABC sir.

I'd rather have 1% of the effort of 100 men than 100% of my own effort

Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Europa želi završetak Slavonike
http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=1&ID_VIJESTI=113125

spas za hrvatsku cestogradnju mogao bi doći iz Europske unije. Dvije najznačajnije europske financijske institucije – Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka, pokazale su interes za nastavak gradnje cesta u Hrvatskoj. Prije svih, za nastavak radova na koridoru 5C koji uključujeNa dionici između Szekszarda i Bolya u Mađarskoj prošloga je mjeseca probijen zadnji od četiri tunela na autocesti M6. Riječ je o tunelu “A” koji je dugačak 1.331 metar. Tunel je probila austrijska tvrtka Strabag AG i time su završeni tunelski radovi koji su trajali godinu i pol. Idućih dana i mjeseci kreću završni radovi, asfaltiranje i puštanje u promet, koje je najavljeno za 31. ožujka iduće godine.
Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka zainteresirane za gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice
1.530
forinti cijena je četverodnevne vinjete na autocesti M6 u Mađarskoj, a ona se može kupiti na svakoj benzinskoj postaji

gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice, jer se ona nalazi na paneuropskom prometnom koridoru čiju gradnju u Mađarskoj i BiH potpomažu upravo EBOR i EIB.U Ministarstvu prometa potvrdili su nam kako se trenutno vode razgovori između predstavnika hrvatske Vlade i spomenutih europskih banaka. Kako nam je kazala glasnogovornica Ministarstva prometa Martina Halužan

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Građevinari najavljuju lošu 2010. godinu…

http://www.poslovni.hr/130168.aspx

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Ima tu i "malo" pile naopako…

Nije situacija tako crna u građevinarstvu kako se sada nastoji prikazati , ali neka, vrijeme je da se i građevinari počnu boriti za svoj udio u proračunu i percepciji u javnosti. Za razliku od nekih drugih grana privrede i uz svu koruptiranost ovo je i dalje profitabilna djelatnost po kojoj Hrvatska biva sve više prepoznatljiva i prihvaćena u regiji pa i šire.

New Report

Close