Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala
Samo gledajte kada građevinari polete ovo je pritisak
da se uđe što jeftinije prije izvješča koja dolaze več iduči tjedan…
A izvješča če pokazati da je to sve laž što se priča isto je
bilo i prije prošlih izvješća trač do maksimuma a nakon dobrih
izvješča 15-20% gore…
Več dugo se vrši pritisak na građevinare ali neče još dugo
iduči tjedan je traču odzvonilo! [lol]
Umjesto drukanja bolje izaberi neki drugi sektor dok nije prekasno.
ZSE CLOSING BELL
Zagrebačka burza: Građevinari krivci za pad CROBEX-a
Autor/izvor: SEEbiz
Škegrin izlazak iz Hidroelektre niskogradnje (ZSE:HDEL-R-A) investitori očito nisu najbolje primili spustivši cijenu njezinih dionica 2,3 posto, na 335 kuna, uz 185 tisuća kuna prometa. Najveći gubitnici općenito su došli iz građevinskog sektora što se vjerojatno može povezati s HAC-ovim raskidom ugovora u cestogradnji teških čak 7 milijardi kuna. Tako je Viadukt (ZSE:VDKT-R-A) potonuo 3,3 posto, na 440,1 kunu dok su Ingra (ZSE:INGR-R-A) i IGH (ZSE:IGH-R-A) ipak prošli nešto bolje padom od 1,6 posto dok je Dalekovod (ZSE:DLKV-R-A) cijenu spustio 1,7 posto, na 425,52 kune.
Erozija cijene nastavljena je, sasvim očekivano, i u slučaju Podravke (ZSE:PODR-R-A) čije su dionice spuštene 1,1 posto, na 305,5 kuna, uz promet od pola milijuna kuna.
POVJERENSTVO ZA CESTE
Vlada raskida ugovore s građevinarima, bez posla ostaje 10.000 ljudi!
Autor/izvor: SEEbiz / Novi list
ZAGREB -Sve više rasprodaje građevinskih dionica i prelaz u Todex dionice LEDA , ZVIJEZDE , BELJA ponajviše jer obećavaju veliku zaradu na uložen novac.
Novca nema, a prekomjernog zaduživanja Hrvatskih autocesta i državnog proračuna neće biti, pa će službeni program cestogradnje u Hrvatskoj u naredne četiri godine biti jako siromašan.
Od većih projekata sigurni su samo oni već započeti, a to je dionica autoceste Ravče-Ploče (upitno hoće li se do Vrgorca završiti idućeg ljeta), dionica Jakuševac-Velika Gorica, te most Pelješac, čija se gradnja nastavlja sporijim tempom, piše Novi list. Tu su i koncesijski projekti izgradnje punog profila istarskog ipsilona i oko 3,5 kilometra punog profila od Zagreba do Macelja, te dionice Sv. Kuzam-Križišće. Ova strategija gradnje predložena je preksinoć na sjednici Povjerenstva za ceste, koja se iščekivala i najavljivala već tri mjeseca. Službenih informacija nema, izuzev potvrde iz Ministarstva prometa da je sjednica održana i da će gradnja biti daleko skromnija nego prijašnjih godina. Neslužbeno doznajemo da konačna odluka o raskidanju potpisanih ugovora o gradnji autocesta vrijednih gotovo milijardu eura nije donesena, ali se predlažu aktivnosti koje bi morale završiti upravo jednostranim raskidom ugovora o gradnji mosta Drava i koridora 5C, autoceste Zagreb-Sisak i autoceste Dubrovnik-Doli.
Iako to tekstom zaključaka nakon sastanka Povjerenstva nije sasvim precizirano iz pouzdanih izvora doznajemo da će narednog tjedna Uprava Hrvatskih autocesta u punom sastavu boraviti u Londonu i Luxemburgu s jednim ciljem – finiširati pregovore s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) i Europskom investicijskom bankom (EIB), koji se vode već mjesecima.
Europskim bankarima ponudit će se da financiraju bilo što od spomenuta tri projekta, pa o njima u stvari ovisi kada će se raskidati ugovori sa konzorcijem domaćih građevinara, Konstruktorom, Hidroelektrom (ZSE:HDEL-R-A), Viaduktom (ZSE:VDKT-R-A), Skladgradnjom i ostalima. Pritom se računa da nitko od nadležnih institucija, jednako kao i dosad, neće reagirati na činjenicu da potpisivanje ugovora sa građevinskim tvrtkama bez prethodno usvojenog programa gradnje i osiguranog financiranja, nije u skladu sa zakonski propisanom procedurom postupanja. Među projektima o kojima bi se ozbiljno razgovaralo nema autoceste Rijeka-Žuta Lokva, koja i nema gotovo nikakve izglede u idućem programu gradnje, iako bi se isti morao nadopunjavati idućih godina ukoliko se ispregovaraju krediti. Porazno ostaje da Vlada i HAC nemaju nikakvu namjeru odustati od prometno sasvim neopravdane autoceste Dubrovnik-Doli, te jednako skupog mosta Pelješac.
HAC više nema prostora za zaduživanje kod komercijalnih banaka, eventualno tek u vrijednosti od oko dvije milijarde kuna, a to je nedostatno za željene investicije, između ostalog i zato što će taj potencijal vrlo brzo biti još manji zbog problema s likvidnosti HAC-a, odnosno zato što iduće godine na naplatu dolaze iznimno visoke rate kredita HAC-a. Stoga je predsjednica Vlade, Jadranka Kosor tražila da se primarno osigura plaćanje kredita kako na naplatu ne bi došla odobrena državna jamstva. U tom slučaju bi prijetilo urušavanje krhkog državnog budžeta za 2010. godinu na kojem se tek počinje raditi.
Mislim da je vrijeme za obrnuti proces, rasprodaja Todinih perjanica a kupovina građevinara, koji su trenutno najpodcjenjeniji.
Građevinski sektor je prevažan da bi ga država samo tako pustila niz vodu.
Imho
Ne možeš kupiti nešto što je popularno i pri tome dobro proći. Slamnati šeširi se kupuju zimi.
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=7166
Tko kaže da se neće graditi?
Nakon što su neki mediji objavili da će Vlada Republike Hrvatske odustati od nastavka gradnje auto-ceste prema Dubrovniku, župan dubrovačko-neretvanski Nikola Dobroslavić izrazio je čuđenje zbog takvih informacija.
Pozdrav kolegama posjetite forum Viadukta gdje čete nači hrpu mojih postova
u kojima pokazujem da je ova negativa o građevinarima
izmišljotina novinara Darka pajića koji je napisao preko 20 negativnih članaka
o građevinarima tokom ove godine
Također ovaj članak o ukidanju radova koji je izišao u Novome listu malim tračerskim novinama koje rade za oporbu je ponovljen preko 15 puta na svim mogučim portalima i možete ga danas nači na Sebizu gdje je izašao preko tri puta u tjedan dana.
Ovaj novinar laže i sam priča kontradiktorne stvari za više informacija posjetite forum VDKT
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=557&pg=243
Mislim da je vrijeme za obrnuti proces, rasprodaja Todinih perjanica a kupovina građevinara, koji su trenutno najpodcjenjeniji.
Građevinski sektor je prevažan da bi ga država samo tako pustila niz vodu.
Imho
Ne možeš kupiti nešto što je popularno i pri tome dobro proći. Slamnati šeširi se kupuju zimi.
driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima. Prodavati Todex (retail + hrana), energetiku i bilo kakvu tvorničku prozvodnju sa sigurnim plasmanom da bi se kupovali građevinari… hvala, ali ne hvala [bye]
imaš ti sinko možda neku analizu da nam predočiš da smo u bull marketu??
to bih svakako volio vidjeti na forumu [thumbsup]
imaš ti sinko možda neku analizu da nam predočiš da smo u bull marketu??
to bih svakako volio vidjeti na forumu [thumbsup]
ne mora niti biti bull market, još gore po građevinare (jer nema konjukture u lokalnoj makroekonomiji) teza i dalje stoji. Imaš hrpu firmi sa boljim (jeftinijim) fundamentalnim pokazateljima, neugroženim poslovanjem, puno stabilnijim bilancama od leveragiranih građevinara. Pa ne vidim zašto bih prodavao takve kompanije da bih kupovao građevinare. Sorry al ne vidim. Ja nemam ništa protiv građevinara da se razumijemo i mogli bi rasti zajedno sa tržištem (ako kupujem građevinara kupujem samo onog za koje smatram da ima fundamentalni gap za basketom sektora), al kad netko provali da bi se načelno trebao prodavati Todex kako bi se kupovali građevinari, onda moram reagirati.
Znači, ako sam dobro zaključio, ništa od željene analize o bull marketu.
Šteta baš sam se veselio.
driveri prethodnog bull marketa nikad nisu driveri novog bull marketa. Nakon svakog bear marketa događa se reset među sektorima.
Energija i hrana [thumbsup]
A ako bacimo oko na onaj iza idući ciklus – možda turisti čekaju na svoj red